ID: 258628
W Niemczech wzrasta liczba bezrobotnych w branży transportowo-logistycznej
ID: 258628
ID: 258628
W okresie od marca do sierpnia 2020 roku można zauważyć znaczny wzrost liczby bezrobotnych we wszystkich profilach zawodowych.
W okresie od marca do sierpnia 2020 roku można zauważyć znaczny wzrost liczby bezrobotnych we wszystkich profilach zawodowych.
~etransport.pl
Posty (121)
~zcx | A co was qu?rva obchodzi bezrobocie w Niemczech. | |||
~Polak w de | polscy kierowcy co mieszkaja w pl a pracuja w de to wiekszosc kompletne chlopki bez jezyka tylko najprostsze roboty u niemca bo jak jakis problem to tylko machanie lapami i bieganie w w kolko | |||
Ł ysy
| Ł ysy. Podszywająca się szmato. Jak lokówka, dajesz radę? | |||
Ł ysy
| Gdyby było tak, jak się dydaje Cypriankowi, byłoby fajnie. Zapłacę dobrze, mam dobrze wykonaną robotę. Ale tak nie jest. Największy luj, największy leń, największy przygłup, ltórego kwalifikacje można wycenić na max 2000zł, chce zarabiać cztery, pięć razy więcej. Zapłacę, nie staniesz jełopie na wysokości zadania, wy pier da laj. Wszystko w temacie. Stąd wieczne żale szoferskich po je bów. | |||
~Haha | Żadna poważna firma w DE nie zatrudni kierowcy który nie zna języka. Po co im problem? Muszą zapłacić tyle co niemcowi, więc głupotą byłoby robienie sobie pod górkę. Co innego niemieckie dziad-trasy- czyli duże molochy z polskimi pseudodysponentami i z najniższą możliwą stawką dla kierowcy- tam mile widziani są niewolnicy bez znajomości języka, tacy którzy nie znają swoich praw i nie upominaja się o swoje, alkoholicy i konfidenci są szczególnie mile widziani. Takie firmy to strata czasu i nerwów. Jest multum konkretnych firm dla konkretnych kierowców i za konkretną kasę; ) | |||
Ł ysy
| kiero. Twoja wiedza z zakresu prawa pracy powala najbardziej tolerancyjne umysły. Kto cię rzeźbił? | |||
~Polak w de | teraz kryzys nawet w transporcie znam osobiscie firmy w de gdzie kompletnie nie ma przyjec i prawie sami niemcy jezdza no i kasa jest tam wieksza niz w niemieckich dziadtransach dla polaczkow | |||
~Haha | Łysy zdecyduj się! Kierowcy się żala i narzekają- Źle! Inni chwalą sobie pracę i pracodawcę - TEZ ŹLE! To kiedy będzie dobrze? Jak będą chwalić tylko pracę u Ciebie? Wtedy ok i wtedy już nie-PRZYGLUPY? | |||
~Polak w de | przecietny furman z polski w niemieckiej firmie wyglada jak 3 nieszczescia w sandalach i tureckim swetrze un robi u nimca | |||
~Haha | Polak Ty lepiej zobacz jak wyglada przeciętny niemiecki kierowca, zwłaszcza w poniedziałek rano kiedy ma jeszcze ze dwa promile- co jest u niemcow nagminne. Zobacz na autohofie jakiej narodowości są ci którzy idą pod prysznic. Ty masz jakieś dziwne informacje, a de to chyba w TVP tylko widziałeś. | |||
~Polak w de | nie mam zadnej telewizji w domu a tym bardziej durnowatej tvp | |||
Ł ysy
| Zastanawiałem się kiedyś nad swoistego rodzaju fenomenem.. Przygłupowi z prawkiem C+E wydaje się, że potrafiąc wydukać kilka słów po niemiecku, świat stoi przed nim otwarty. Gdybym szukał pracownika handlowca znajomość języla uważałbym za atut. Bądzmy poważni, na jakiego c*a na etacie kierowcy posiadacz prawka bez znajomości zawodu, bez umiejętności jazdy, ale z kiepską znajomością języka? Przecież on ma jeździć, a nie szczekać. | |||
Ł ysy
| Szkoda pary na szoferskich przygłupów. | |||
~Polak w de | stare dziadygi z polski co pracuja w de zwalszcza na wschodzie wygladaja jak dopiero wypuszczeni z lasu | |||
~Milicja | A co Polaków obchodzi za ile zap/ierd/alasz W Niemczech czy innym kraju, myślisz że głu/pie pier/dolenie zmieni zarobki w Polsce, u nas kierowców mnogo na jedno auto 3 chętnych Vasyl, Juri, Yewgen, Siergiej, Sasza. | |||
~Haha | Łysy jak ktoś wozi żwir z kopalni na budowę, to może sobie pozwolić na kierowcę który porozumiewać się rękami i pismem rysunkowym. Są na tym świecie firmy które wymagają od kierowcy kontaktu z klientami i nie mają potrzeby ani ochoty zatrudniać inwalidów za których muszą odwalac część roboty.. | |||
Ł ysy
| No tak, stare dziadygi wyglądają jak wypuszczeni z lasu. Wzamian na wiejskich chłoptysi zza kierownicy miło popatrzeć. Wyglądają na światowców. Tylko maniery takie jak pod remizą. Horyzonty myślowe sięgają do pobliskich krzaków. | |||
~Polak w de | mlode tez nie za bardzo chudzinki w dresikach zreszta jedna patologia i tyle | |||
Ł ysy
| Hahaha. Kiedyś lingwista i światowiec w jednym, taki jak ty, po podjęciu pracy dowiedział się, że oprócz łyżki do jedzenia służy nóż i widelec. | |||
~Polak w de | w de pensja kierowcy jest nieadekwatna do ilosci godzin nie dziwne ze nikt nie chce tego robic i trzeba sciagac sile robocza ze wschodu bo 2000 euro to w niemczech zenada nie wyplata za taka robote | |||
Ł ysy
| Haha. Mam prośbę, zamknij ryj. Daj nam spokojnie bankrutować. | |||
~Haha | Łysy może do swoich kierowców, albo do żony zwracasz się słowami "zamknij ryj" Może w twoich kruzewnikach takie teksty to norma.. Dlatego wybaczam Ci, bo osoba twojego pokroju nie jest w stanie mnie obrazić; ) | |||
~Mistrz | No to jak to jest, Niemcy to pany czy już nie? | |||
~Haha | To Legia-Pany, czy niemcy? | |||
~Mistrz | W szoferskich kuluarach mówilo się że : idę pracować do niemieckiego pana. Jak niewolnicy, ale czy to jest nadal? | |||
~Cyprian Kleofas Kozłowicz | Łysy. Nadal nie odniosłeś się do tematu pracy w nadgodzinach. Nawet jeśli piszesz na umowie 2250 zł, to i tak jakiś minimalny ZUS i składki musisz za niego opłacać. Pogłaskaj kotka, żeby ci znów nie "najszczał na klawiaturę" | |||
~kiero | Łysy płaci za nadgodziny w formie ryczaltu znormalizowanego zawartego w podstawie wynagrodzenia | |||
~kierowca | Tak jak uważam cypka za dekla, to w tym swoim wywodzie pokazał, jak świat jest zbudowany. Dlatego typy typu łysek, paździerz czy drajwer mogą zaklinać rzeczywistość. Porządny kierowca pracował u nich nie będzie. Amen. | |||
~kierowca | O, jeszcze dopatrzyłem. Trociniak się odezwał. Deklu, ty plac zamiatasz. Stary ormowiec zatrudnia odpad wschodni. Tak działa ten wasz kołchoz. I nie plącz się tutaj. Marsz zamiatać plac. Raz raz. Bo stary nie da na nowe dresy z lidla. Raz raz. Przyglupie. | |||
volviak1
| Do Krisa. Pracowałem w tej firmie prawie 8 lat, nie narzekałem. Wypadków nie było ani jednego lub zaśnięć za kółkiem. Nie osądzam nikogo ale te 8 aut miało wypadki z winy kierowcy. Ale zaczęło się stanie po 3 do 5dni na załadunki za free bo jak pisałem była stawka za km Więc na co miałem czekać, odszedłem. W nowej firmie praca była bardziej poukładana i spokojniejsza. Kilometrów robiłem mniej a kasy było więcej. Jestem w niej zatrudniony do dziś choć w obecnej sytuacji nie jeżdżę bo do listopada jestem na rencie zdrowotnej (nowotwór - szpiczak). W najbliższych miesiącach będę miał przeszczep szpiku i po tym będę chciał (jeśli lekarz pozwoli) wrócić za kółko bo to bardzo lubię robić. Miejsce w firmie mam zapewnione. Moim zdaniem jest tak że te złe sytuacje się gdzieś kumulują w człowieku i musi odejść z firmy bo praca którą lubi zaczyna go męczyć, a nie o to chodzi aby sobie na wzajem utrudniać życie. Pozdrawiam |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.