ID: 243394
Terminowi, solidni, pracowici - tacy są polscy przewoźnicy i kierowcy
ID: 243394
ID: 243394
Potentaci międzynarodowego transportu drogowego i kabotaży na terenie Unii Europejskiej. Nauczeni sprawnie dostosowywać się do nowości legislacyjnych i pokonywania barier związanych z prowadzeniem działalności przewozowej, tym razem mogą sobie nie poradzić.
Potentaci międzynarodowego transportu drogowego i kabotaży na terenie Unii Europejskiej. Nauczeni sprawnie dostosowywać się do nowości legislacyjnych i pokonywania barier związanych z prowadzeniem działalności przewozowej, tym razem mogą sobie nie poradzić.
~etransport.pl
Posty (17)
~Marek | I nasz siofer ku ku na muniu bedzie jezdzil renata po kraju. | 3 | ||
Dawid87
| ku-ku i terminowość, to nie idzie w parze, on rusza palcem po mapie dopiero jak się wyśpi. | |||
~Pan Ordynator | A po co?Z ostatniej pracy wyjepali mnie, bo pomyliłemLubin z Lublinem. Jest mi tera dobrze, pan Yarek zadbał o to. | |||
~Vestas | Przecież problemem nie jest wykonywanie transportu na dalekie odległości, ale koczowanie na parkingach tygodniami i miesiącami! Tutaj jest wina dziadów transportowych i dziadkierowców. Dobrano im się do tych śmierdzacych czterech liter i teraz lament. | -1 | ||
~kompost z łysych | dejvidek, z sumiennością tobie też ni po drodze | |||
Dawid87
| Vestas jeżeli kierowca chce jechać w trasę kilka tygodni, nich jedzie nikogo nie powinno obchodzić ile czasu pracuje ktoś inny, | 1 | ||
silwio
| Jak to nie interesuje... wszyscy mają pracować tak jak vestas... -:) | |||
~Kierowca | Trociniak87. Plac idź ogarnij, jasno jeszcze. Żeby rano panowie kierowcy pantofli nie pobrudzili. | |||
Dawid87
| oczywiście każdy ma prawo pracować a nawet więcej ma prawo nie pracować, może leżeć całymi dniami patrząc w niebo i czekając aż pieniądze z niego polecą, | |||
~Tonieja | Zdaje mi się, że niektórzy trochę przesadzają z tym koczowaniem na parkingach. Ja ostatnio "pracowałem" u takiego rekina biznesu, który życzył sobie, żeby auto czekało na rozładunek pod bramą firmy. Nawet weekendy kazał spędzać na ulicy. | |||
~Mazur | A myslicie ze u zachodnich panow jest lepiej. Zjedziesz na baze gdzie masz do dyspozycji zasyfialy kibel i w najlepszym razie brudny prysznic no i oczywiście spisz w kabinie z wyjeta karta | 2 | ||
~!!!iiii | Mazur a gdzie ma spać. Przecież jest na bazie w kraju zatrudnienia. Pracownik skorzystał ze UE prawa i swobodnie się przemiescił zmieniając miejsce zatrudnienia i teraz podatki i składki płaci we właściwym urzędzie. Reszta nie ma znaczenia może spać w namiocie. No jakby to była wschodnio europejska kabina auta to już jest kara, bo firma skorzystała z prawa UE i swobodnie świadczy usługi ale w ten sposób podatki i ubezpieczonia socjalne idą nie tam gdzie trzeba. | |||
~Bagarahys | "A myslicie ze u zachodnich panow jest lepiej. Zjedziesz na baze gdzie masz do dyspozycji zasyfialy kibel i w najlepszym razie brudny prysznic no i oczywiście spisz w kabinie z wyjeta karta" Półprawde napisałeś. Podany przez ciebie przykład to margines we firmach, chyba że jako wzór bierzesz kible na magazynach to powodzenia tam z czystością przy takim przemiale. Do jakiego piekła magazynowego trafiłeś? Podaj nazwę pośrednika i magazyn, aby inni mogli omijać. | |||
~Miły kierowca | Tu sa opisane zachodnie dziady w prawdziwej firmie siadasz w poniedialek rano i piatek popołudniu do domu i tak tez powinno byc w Polsce ale dziady wolą za grosze latac tygodniami po EU ale pakietem unia was moze nie zniszczy lecz ostudzi wasze zapedy! I dodam ze ten pakiet ma w sobie niecny plan dla zachodu | |||
~!!!iiii | Tak Miły kolego taki plan aby zniszczyć małe rozproszone firmy i przejąć tanich pracowników do ich międzynarodowych firm korpotransportowych. Konsolidacja transportu w zachodnich rękach. Podczas przyjęcia do UE nie przewidzieli w jaki sposób zadziała swoboda przepływu usług wraz z czasową swobodą przepływu osób do zatrudnienia w starych krajach UE. Dziś się obudzili, że to był błąd zakaz zatrudniania obywateli z nowych krajów u siebie, bo to pozwoliło na zbudowanie mobilnej działalności usługowej (w różnych branżach) w biednych krajach, przeniesienie swoich firm do krajów z tanią siłą roboczą i brak kontroli nad tymi procesami. Pakiet Mobilności to jedna z prób kontroli nad tym i zniszczenia małych rozdrobnionych firm, które są nie opłacalne do przejęcia dla zachodniego kapitału a zagrożeniem i dlatego trzeba się z nimi rozprawić. W UE pracuje się już nad inna dyrektywą, która ma ograniczyć zakładanie firm w różnych krajach (czyli swoboda przepływu kapitału) Unijne prawo spółek. To nie to forum ale jak dodać jedno z drugim to widać o co chodzi w tej całej UE, że lobby wielkich firm i bogatych krajów jest ważniejsze niż szary obywatel. Nie ma się co zachwycać jakimiś pakietami, dyrektywami, bo one nie są aby lepiej było szrakowi. | |||
jacek-kuba
| Nie uwierzę, że oryginał tak nisko upadł. Tak prymitywnej opcji, mimo wszystko nie widzę. | |||
~!!!iiii | Myślisz o mnie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.