Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Pomieści o 25% więcej palet, zmniejszy liczbę kursów, a co za tym idzie zużycie paliwa

ID: 240364


Schmitz Cargobull to pierwszy producent naczep w Europie, który oferuje ściany boczne wykonane z jednego arkusza FERROPLASTU dla nadwozi chłodni o długości 16, 8 m. Pełnowymiarowe ściany są produkowane z litewskiej fabryce firmy w Poniewieżu.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (5)

~marek
a na pierwszym skrzyzowaniu zabiera wszystki auta tylnym zwisem... brawo dla de*ili co takie cos wymyslaja I sie tym jeszcze chwala...
kamillo30
3. 2m z tyłu 90cm z przodu. A kabiny??? Byle więcej a o kierowcy nikt nie myśli
gustav
kamillo30 nikt nie broni używać Scanii T lub czegoś zza oceanu, twój wybór.
~Kierowca dylizansu
Marek. Bo jeździć to trza umić. Popatrz jaki zwis ma lora.
~Bolek
Głupota. I nie problem w tym że jeździć to trza umić
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.135.227.135

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels