ID: 240364
Pomieści o 25% więcej palet, zmniejszy liczbę kursów, a co za tym idzie zużycie paliwa
ID: 240364
ID: 240364
Schmitz Cargobull to pierwszy producent naczep w Europie, który oferuje ściany boczne wykonane z jednego arkusza FERROPLASTU dla nadwozi chłodni o długości 16, 8 m. Pełnowymiarowe ściany są produkowane z litewskiej fabryce firmy w Poniewieżu.
Schmitz Cargobull to pierwszy producent naczep w Europie, który oferuje ściany boczne wykonane z jednego arkusza FERROPLASTU dla nadwozi chłodni o długości 16, 8 m. Pełnowymiarowe ściany są produkowane z litewskiej fabryce firmy w Poniewieżu.
~etransport.pl
Posty (5)
~marek | a na pierwszym skrzyzowaniu zabiera wszystki auta tylnym zwisem... brawo dla de*ili co takie cos wymyslaja I sie tym jeszcze chwala... | |||
kamillo30
| 3. 2m z tyłu 90cm z przodu. A kabiny??? Byle więcej a o kierowcy nikt nie myśli | |||
gustav
| kamillo30 nikt nie broni używać Scanii T lub czegoś zza oceanu, twój wybór. | |||
~Kierowca dylizansu | Marek. Bo jeździć to trza umić. Popatrz jaki zwis ma lora. | |||
~Bolek | Głupota. I nie problem w tym że jeździć to trza umić |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.