ID: 239739
Niemiecki rząd wspiera budowę instalacji do odśnieżania ciężarówek
ID: 239739
ID: 239739
Polega ono na nieodpłatnym udostępnianiu miejsca na państwowych parkingach w celu instalacji specjalnych rusztowań do odśnieżania.
Polega ono na nieodpłatnym udostępnianiu miejsca na państwowych parkingach w celu instalacji specjalnych rusztowań do odśnieżania.
~etransport.pl
Posty (8)
~Kiero | Jeden WIELKI IDIOTYZM z jednej strony to kierowca jest karany a z drugiej brak miejsc do odśnieżania naczep. Kierowca nie ma uprawnień do pracy na wysokości ado tego są one wemagane jeden wielki IDIOTYZM | |||
~Kryskamaryska. | Kiero. Jak kogoś ubijesz bryła lodu, to w pierdu w pasiakach będziesz miał dużo czasu na rozmyślanie, czy czasem nie było warto wejść na naczepę bez uprawnień i zrobić porządek. | |||
~Marek | Kryskamaryska. Już po wpisie " warto wejść na naczepe " wiemy z kim mamy do czynienia. Gł... ch nie sieja... . sami się rodza | |||
PavelSPM
| Po stwierdzeniu (właściwie - przy uzasadnionym domniemaniu, skoro nie możesz samodzielnie wykonywać ŻADNYCH prac na wysokości - w tym także oględzin... ) obecności na dachu śniegu i lodu, z którymi jazda będzie niewątpliwie wykonywaniem przez Ciebie pracy grożącej "niebezpieczeństwem innym osobom", gdy jednak w związku z wadliwą organizacją pracy nie możesz oczyścić dachu "w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy" (warunki prowadzenia prac na wysokości wynikają z przepisów szczegółowych... ) - jedynie, co możesz i powinieneś zrobić, to "powstrzymać się od wykonywania pracy, zawiadamiając o tym niezwłocznie przełożonego. " Czyli - wysłać do szefa SMSa ze stosowną informacją, np. : "Śnieg i lód na dachu. Na podstawie art. 210 § 1 Kp powstrzymuję się od wykonywania pracy grożącej niebezpieczeństwem innym osobom. Na tej samej podstawie prawnej odmawiam samodzielnego wykonywania pracy na wysokości. Proszę o przyjazd osoby uprawnionej do prac na wysokości powyżej 3 metrów" (lub asysty, gdy kierowca posiada takie uprawnienia). Od tego momentu - możesz sobie stać (choćby do wiosny... ), nie tracąc prawa do wynagrodzenia, zaś problem ma wyłącznie Twój pracodawca. Jeżeli natomiast szef nie kwapi się z rozwiązaniem problemu - możesz wysłać kolejnego SMSa: "Samo powstrzymanie się od wykonywania pracy nie usuwa zagrożenia. Na podstawie art. 210 § 2 Kp oddalam się z tego miejsca. Będę w hotelu... przy ul... . ". | |||
faq
| Paveł w takim razie jak zabezpieczasz ładunek, zawsze stojąc na ziemi i nie przekraczając 3 m? | |||
PavelSPM
| faq Nie przekraczam 3 m. Odkrywam dwie strony boczne i przerzucam pasy. Przy konieczności korzystam kijem dla rozbierania dachu. | |||
kevlar
| Temat wałkowany od lat. Każda ze stron ma swoje racje. Kierowca nie ma infrastruktury i oczyszczanie może przypłacić zdrowiem. Nie zwalnia to jednak kierowcy z tego obowiązku. Jak kawał lodu zrobi komuś niewinnemu krzywdę to kierowca będzie odpowiadał a nie Ci którzy nie zapewnili stanowisk do odśnieżania. Tak stanowią przepisy i to kierowca zostanie ukarany za spowodowanie zagrożenia czy powstałych szkód na mieniu czy zdrowiu. Ja wiem że to jak "kopanie się z koniem". Co po miejscach do odśnieżania na parkingach przy autostradzie jak wiadomo że to nie jedyne miejsca gdzie mamy postój. Nie da się ustawić wszędzie miejsc do odśnieżania. Z drugiej strony kierowca ma ryzykować zdrowiem?!!! Sytuac ja patowa... | 1 | ||
~Gregor | Sprawa jest hu. wa ja na dach wchodzić nie zamierzam. Przed nocna pauza odpuszczam na max tył naczepy trochę to pomaga o tyle że nie robią się bryły lodu co najwyżej lodowy osad. Jak napada o ile jest taka możliwość podnosze jedna stronę dachu do góry i wale miotla od spodu. Nie mam zamiaru się polamac spadając z śliskiej naczepy. Pozdrawiam |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.