ID: 239524
W Czechach to nie był odosobniony przypadek
ID: 239524
ID: 239524
Dowodem może być kontrola białej Scanii przeprowadzona przez podkarpackich inspektorów.
Dowodem może być kontrola białej Scanii przeprowadzona przez podkarpackich inspektorów.
~etransport.pl
Posty (22)
~były kiero | To są efekty 3-miesięcznych kursów opłacanych z kasy EU. Na dodatek propaganda, że kierowcy dobrze zarabiają, spowodowała "wysyp pseudo -kierowców" i za nimi"pseudo-przewoźn ików" | 1 | ||
~silwio | Nom... Do łopaty idź to zarobisz więcej:-) Prostak po podstawówce ma wybór:łopata albo kierownica:-) | -2 | ||
~Ł ysy | sylwio. Wybór jest oczywisty. Za przykład mogą posłużyć specjaliści od powożenia piszący na etransport. Byli szklarze, murarze, kominiarze i cudowne dzieci "szczęśliwych " rodzin. | -1 | ||
~kiero | silwio dziś łopata nazywa się koparka. A ręczne kopanie to już przeszłość. Obserwowałem wczoraj trzech operatorów łopaty. Ich zadanie było wykopać dwie dziury w ziemi na 70 cm. głębokości i zabetonować dwa słupki metalowe w tych dziurach. Tych trzech pracowało w "pocie czoła" od9 do 16:30. | 1 | ||
~obiektyw | ciesz się wybrańcu, dzięki temu masz dom i szyby w oknach, i nie jadasz szczurow | |||
~Sweden1981 | Myślałem że na każde koło przypada jeden zacisk bo z tekstu wynika że były co najmniej dwa, jakaś nowoczesna naczepa | |||
~kierowca | Nadal uważacie że trzeba bronić w UE firmy typu "dziadtrans"?U takich to auta same rozlatują się na drodze. | |||
~zcx | Ł ysy 2019-01-19 18:20:05 sylwio. Wybór jest oczywisty. Za przykład mogą posłużyć specjaliści od powożenia piszący na etransport. Byli szklarze, murarze, kominiarze i cudowne dzieci "szczęśliwych " rodzin Idealnie przedstawiłeś polskiego przewoźnika | 3 | ||
barracuda
| Jak z chamskiego, aroganckiego wf-isty zrobił się tak samo chamski, arogancki przewoźnik-dlaczego ze szklarza, nie ma być kierowca? | 1 | ||
gustav
| Jeżeli właściciele tych zatrzymanych samochodów byli wyspecjalizowanymi przewoźnikami, to aż strach przejść obok pojazdu np. przewoźnika, który szkolił się jako deratyzator. | 2 | ||
~były kiero | Bo jak ze szklarza zrobisz "kierującego" ( nie kierowcę) , a już nie daj Boże "psiewoźnika" Biznesmena Transportowego, to nic tylko d.. pę będą szkłem wycierać | 1 | ||
~Vestas | To jest ta potęga transportowa Europy... | |||
gustav
| Kilka lat temu zjeżdżając z gdyńskiej estakady, przewoźnik-kierowca nie wyhamował i staranował autobus. Jeden zabity i kilkunastu rannych. W zestawie zabrakło kilku (2 albo 3, nie pamiętam) zacisków hamulcowych. Może warto tym kierowcom do znudzenia pokazywać zdjęcia z tej tragedii? | 2 | ||
~były kiero | Dla barracudy nie ma różnicy czy to kierowca -mechanik po szkole i z doświadczeniem, czy szklarz po kursie z UP który przez szkło wystawowe widział ciężarówkę. | |||
~2 sort | Ale nas ta Unia gnebi z kazdej strony. Bruksela, Niemcy, Francja.. Co to dla polskich dziadtransow, oni sa potega w Europie i nie straszne im kontrole. Czas polska patologio transportowa ruszac bez hamulcow na Bruksele! | |||
~Prorok | Fajnie to glaca opisal o tych szklarzach i murarzach. Troche racji mial, ale zastanawiam sie czy on z wyksztalcenia jest przedsiebiorca... Raczej opowiadaczem... | 1 | ||
~silwio | Nom... Cioty znowu dyskutują na temat skończonych szkół:-) Prostak po podstawówce ma dwie możliwości:łopata albo kierownica:-) Jeszcze innym pozostaje forum... Ale to już elita po skończeniu wyższej szkoły na Garbsenie:-) | |||
gustav
| silwio, uraziłeś swego guru, przewiń i zobacz kto o tym wykształceniu zaczął. | 1 | ||
~silwio | Gustav... Guru? Czyli kogo? Nie mam tutaj kolegów:-) Wchodzę sobie poczytać i śmiać mi się chcę z ciot za kierownicą. Płaczków tutaj wiele ale czy ktoś prostaków zmusza do tej pracy? Czasami czytać tego nie idzie:-) | |||
gustav
| Czy ktoś się podszył pod gustava? Nie? Jak myślisz? Jeżeli komuś trudno się zalogować, to się tłumaczy, nie mi to osądzać. | 2 | ||
kevlar
| Trzeba odróżnić kierowców od osób które kierują ciężarówką z różnych przyczyn np. finansowych cz też ideologicznych. Prawdziwy kierowca nie pojedzie niesprawnym składem bo ma świadomość jakie mogą być tego skutki. Natomiast jakiś desperat co przesiadł się z rolniczego na siodłowy pojedzie niesprawnym bo szef kazał. Nie zdając sobie nawet sprawy że może kogoś zabić na drodze. A wtedy szef "dziadtrans" odwróci się od niego i wyprze się że idiocie kazał jechać niesprawnym autem. | |||
~Kocio | Dawniej, gdy ciężarówki nie miały ABS-u, na zimę celowo odpuszczało się jedno koło w naczepie. Starsi pamiętają |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.