Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Na ratunek polskim firmom transportowym

ID: 238629


Związek pracodawców Transport i Logistyka Polska wystąpił do Marka Chodkiewicza Podsekretarza Stanu odpowiedzialnego za transport drogowy w Ministerstwie Infrastruktury o podjęcie przez polski Rząd szeregu inicjatyw, które poprawiłyby konkurencyjność polskiej branży transportu drogowego, a tym samym polskiej gospodarki.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (12)

~kierowca
Dziwne brakuje Wam kierowców, trzeba z Azji ściągać?Przecież na tym choćby portalu jest wolnych ponad 300 kierowców, dzwonić i brać a nie płakać. Ale Wy chcecie Azjatę bo łatwiej takiego oszukać. Rodacy są gotowi do pracy ale za godne wynagrodzenie i normalne systemy pracy. Azjata będzie Wam po 3 mies w budzie siedział, Polak niestety nie. Czas oczekiwania na weryfikację uprawnień musi być długi, zwłaszcza, że to odległe kraje, a zawód bardzo odpowiedzialny, już z UA mamy nie mało niespodzianek z legalnością PJ.

1

~Kiero
Witam. Dlaczego rzad polski jak. ZMPD nie interwenijue w sprawie zmiany pauz 45h poza kabina. Chodzi glownie o bezpieczenistwo pojazdow jak i przewozonego ladunku gdy kierowca jest poza kabina. Niedawo podawano statyski ze co roku ginie towar za kilka miliardow euro. To mam pytanie co ma zrobic kierowca isc go hotelu czy pozostac w aucie pod grozba kary. Przepisy nie pozwalaja na bezpieczne odbywanie pauz 45 h w hotelu dgyz podczas pauz dobowych okradani sa z paliwa czy ladunku. A jak zostawi auto na parkingu to moze miec auto wyczyszczone. Walczcie o transport ale chyba trzeba walczyc o dobro kierowcow bo bez nich transport nie bedzie istanial. Praktycznie cale kraje zachodnie wprowadzily zakaz 45 h w kabinach przepis ten byl od dawna tylko nie byl respektowany przez kontrolujacych. I prosze mi odpowiedziec jak dzis ma wygladac praca kierowcy. Nie wszystkie firmy moga obslugiwac. rynek niemiecki sa kontrakty i trzeba jechac do. Portugali czy. Hiszpani i pozniej brakuje godzin i kierowca zostaje w. Niemczech czy. Francji i robi 45 h pauzy. Infrastruktura nie jest gotowa na te rozporzadzenie. Malo tego wlasciciele nie chca ponosic kosztow zwiazanych z pokrywaniem kosztow hoteli. Kierowca ma sam placic. To jest chore. A moze polski transport miedzynarodowy piwibien stanąć i zablokowac granice to moze urzednicy unijni dostrzega problem transportu.
~Pan Ordynator
A nie mówiłem że gumowce będą głośno kwiczeć?Właśnie to robią:)
~erto
w dobrych firmach nie brakuje pracowników ale tych dobrych na rynku Polskim jest 5% reszta to zgryźliwi kombinatorzy, proponuję ujednolicić płacę w całej uni i tyle sprawa załatwiona bo do tej pory tylko lament i zgrzytanie zębami nie wspomnę o rzeszy myślicieli którzy to spać nie mogą bo próbują wynaleźć sposób jak by tu oszukać system płac może pora już dojrzeć do zaistniałej sytuacji

1

~Kiero
Pan. Ordynator. Wczoraj lub w piatek posalem do. Ciebie ze masz zmienic lekarza. Nawet nie wiesz o cp chodzi. A glupio komentukesz. Jak masz cos madrego do napisania to pisz.
~!!!iiii
Panie W z TLP przecież to już 3 lata za późno. 3 lata temu trzeba było wypuścić auta z plandekami:" upadłość polskiego transportu po 10latach w UE, bo rząd ten czy tamten, poseł ten lub tamten ma w du pie swoje obowiązki. " Wystarczyło by 500 takich aut i każdy polityk ruszył by 4 litery i zabrał się do roboty. Teraz to trzas myśleć gdzie się przenieść z działalnością i w którym kraju podatki płacić, bo najwidoczniej w tym pieniędzy nie potrzebują.
~ngine
Dajcie im na auta, dajcie im kierowców z Bangladeszu i dobre drogi a oni zapłacą najniższą i ew diety. Trzeba mieć tupet!

1

~!!!iiii
ngine nic dodać nic ująć po prostu Niemcy. Najniższa branżowa, ewentualnie dieta i tani wschodni pracownik w autach za dopłatą oraz zwrotem za super drogi.
~wale
Sam osobiscie znam paru kumpli kturzy zmienili zawod kierowcy na inny. I wszyscy mowia to samo ze zlodziej. oszukiwan. na wyplatach i wyzysk to cala branza pseudo-transportowa w Polsce. Moze jeden na stu sie trafi uczciwy a reszta band... zlodzie...
~!!!iiii
Ja nie rozumiem jak polski kierowca może godzić się na taki wyzysk przez niemieckiego pracodawcę. Podstawa jak dla pomocnika magazyniera plus śmiesznie niskie diety. Tak zepsuć ten zawód i doprowadzić go w Niemczech do skrajnego upodlenia to tylko polscy pseudo zawodowi kierowcy potrafią. W Polsce to lament o niskiej podstawie a w Niemczech nawet pół słowa nie powie.
~zcx
sami pieo///rzyli sobie robotę a teraz żądają pomocy.
~2 sort
Po co jakis podsekretarz stanu, wyslac tam pania Szydlo i od razu zatrzesie bruksela. bo nam sie to po prostu nalezy!Przeciez 1 (glos polski) do 27 to tez jej zwyciestwo. Skladu rzadu sxukajcie na nowej stronie- MARIONETKOWO PL..
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.16.47.14

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels