REKLAMA

Tkaczykowski nasierowski
ID: 237583

Co myślicie o nich założyli własne firmy i na wszystkich swoich filmach mówią jaki to każdy dziad i c* ubrali ciuchy transport się nie opłaca i paradują ostatnio ich kierowca na live wypowiadał się ze za 8 tys to on by * z domu nie ruszył tak dobrze płaca jak dla mnie totalna błazenada

~Tsno
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

REKLAMA

Posty (4701)

~Transportowski
2020-05-24 10:47:14
Ł ysy swojego czasu słyszałem, iż Mielczarkowi może zostac 1000 zł z auta. Liczył na ilość. Super kalkulacja i zysk na granicy błędu statystycznego.
~ogień nad dziadem
2020-05-24 10:48:29
stawki obniżone, czy Sławoj też Kamilom cebule obniżył?
~Transportowski
2020-05-24 10:55:38
A ile dziady T i N dokładają teraz do interesu? Czy wychodzą na zero?
~Gucio
2020-05-24 11:00:48
Większość przewoźników płacze, że jest kiepsko a tymczasem ten Sokół zatrudnił nowego kierowcę i odbiera nową naczepę CIMC, szykuje się kolejny 3 zestaw z Daf. Ciekawe firmy co są na rynku po 20-30 lat jak twierdzą ledwo sobie radzą a tu młody idzie do przodu a przecież mamy trudny czas w transporcie (choć są firmy co sobie dobrze radzą i jeżdżą jak jeździły ).
~Zdzisiu
2020-05-24 12:09:55
Tak to jest jak się nie ma rozumu
~Kolanko
2020-05-24 12:13:30
CIMC - to naprawde cos fajnego. Polecam dzieciom i kobietom w ciazy.
~Driver
2020-05-24 13:16:18
Ricco odbierało zestawy w dniu bankructwa więc może być różnie
~Da_las
2020-05-24 13:48:06
Aszyk uderza coraz wyzej. Juz nawet lokowanie produktu oplacil na Money-u. Oby sie tylko nie skonczylo jak z Rico. Tak samo na bogato idzie.
~ogień nad dziadem
2020-05-24 16:08:21
jest nowy program pt. Sławoja podróże małe i duże, czy pracownicy też mają CZAS i CEBULE na podróże...
~Kieroldek
2020-05-25 09:37:51
Przyznajcie że twórczość celebrytów ostatnio przysiadła. Jakoś tak nudo i pusto. Bartas też się nie odzywa.
~Kieroldek
2020-05-25 09:39:44
Jak ja lubię te ich obliczenia, połowiczne, bez ładu bez składu, nieuwzgniające wpłaty własnej (z kosmosu kasa nie była) i tak dalej i tak dalej. Jak oni tak liczą to nie dziwne że latają pod prężną spedycją pod nazwą "ADA" ; )
~Kieroldek
2020-05-25 09:43:27
Wolałbym pół roku lagę kłaść na robotę jak się użerać z takimi stawkami i nowymi furami. Wolę jeść suchy chlebek, przynajmniej na zdrowie by wyszedł. Jak pierdzielić się z tym wszystkim za niewielki zysk, bardzo niewielki i niepewny, niewielki w stosunku do inwestycji. I nie chodzi tylko o celebrytów, nie tylko oni pomykają za marne staweczki. Ciężkie są te realia rynku jak człowiek trochę się osłucha tu i tam. Idzie zarobić ale wszystko to takie trochę stąpanie po cienkim lodzie.
~Kieroldek
2020-05-25 09:44:46
Nie dziwie się że chłopy chciały być na swoim. Kierowcy doskonale wiedzą szczególnie młodzi z jaką patologią często musieli się zmierzyć w transporcie, a takie doświadczenia zniechęcają do pracy "u dziada". A o porządnego "dziada" coraz ciężej.
~Kieroldek
2020-05-25 09:49:20
I jeszcze jedno, być porządnym dziadem to trzeba mieć klasę. Być porządnym dziadem przy takich realiach w transporcie gdzie wokoło same cwaniaki, to trzeba mieć klasę i jaja.

Jak to się mówi szanuj dziada swego bo możesz mieć gorszego.

2. Co do celebrytów - ważne - zawsze byli "porządnymi dziadami" z kierowcami rozliczali się zdaje się zgodnie z umowami. Więc tutaj szacun dla nich, młodsze pokolenie to w pewnym sensie inna klasa szefów. Przynajmniej oni. Starali się być ok i chyba dalej są. To trzeba głośno powiedzieć, mimo trudnego startu w takich a nie innych realiach byli i są w porządku dla swoich kierowców. Parafrazując klasyka : to się szanuje ziomuś.

:)
~TSNO
2020-05-25 17:03:58
WT zakupił pojazd osobowy, jeszcze troszkę i będzie poszukiwał Mariana lub Sebe do przeganiania, a w przyszłości budowa domu
~c+e
2020-05-25 19:01:14
nie sadze by na czysto wychodzili z jednego zestawu 2000 pln. skoro nasier juz dawno pozwolil se na bawarke X5. jesli za nia tez musi placic leasing a placi bo gadal to gdzie kasa na zycie??
~Dawid87
2020-05-25 19:16:22
Przecież to reklama adaru, oni nie mają nic wspólnego z transportem,
~Transportowski
2020-05-25 20:42:04
Aktorzy jednego sezonu już nie będą potrzebni, czas prosperity minął. Nie potrzeba reklamy.
~Mistrz
2020-05-26 08:34:52
Nasier po prostu mówi jak jest. Kiedyś powiedział ze transport się nie opłaca ale twojemu szefowi a on dobrze wychodzi
~Ziomek
2020-05-26 09:25:36
Piszecie że dokładają albo mają z transportu grosze. A przez ponad 3 lata N i T nie plakali rozeojaja sie i jak ktos zauwazyl placa kierowca bez problemu. Nawet WT najmlodszy w stawce widac ze się rozkreca. Wiec kto tutaj jest w błędzie?
~driver
2020-05-26 10:13:12
specyfika tego biznesu jest taka ze obracasz kasą z auta ok 10-12tys e w miesiąc i zdaje Ci się ze masz a gdy siądziesz i liczysz to jest zawsze gdzies Inwestyując 500tys pln w auto i kolejną 100tys w firme na rozruch w koszty początku które nigdy już nie będą widziane ponieważ samochod po okresie 5lat jest warty 1/5 a tego nikt nie potrafi wliczyc w koszty a kosztów nikt nie zwroci a jeszcze jazda na granicy 5-10% opłacalności nie zagwarantuje zysku
~Gucio
2020-05-26 10:18:27
I co ciekawe mimo że są na rynku transportu krótko to płacą swoim kierowcom lepiej jak te biznesmeny co mają firmy po 20 lat, żadnych złodziejskich frachtów czy km, zresztą ściana zachodnia kraju to inny standard w wynagrodzeniach tam firmy typu akord praktycznie wyginęły. Życzę chłopakom jak najlepiej niech się im kręci ten biznes.
~Kierowca
2020-05-26 10:22:06
Na temat rzeczywistej sytuacji to musieliby wypowiedzieć się przewoźnicy Adaru, którzy nie są żadną reklamą spedycji, nie noszą czapeczek TSNO, nie nagrywają trasy z dronów i 5 kamer w środku, tylko mają wstawione kilka zestawów i robią swoją robotę, celebryci to inna para kaloszy
~Ziomek
2020-05-26 10:26:34
WT jest normalnym przedsiębiorcom. Nie lansuje się w ciuchach adaru i uwazam go za wiarygodnego. Spotkałem go msc temu na parkingu i fajny chłopak. Wiadomo adar w tytulach gilmu ma przyciągnąć oglądalność
~Krokodyl
2020-05-26 10:32:04
Ja zaczyłam 15 lat temu... i generalnie porównując sie do znajomych co weszli w inne branże w ( produkcja soków, chemia spożywcza ) wyszli znacznie lepiej.
Co prawda startowałem z niższego pułapu, niemiej jednak, jak rozmawiamy o finansach to obracają kasa która jest nieosiagalna w transporcie, nawet przy kilkudziesieciu składach.
~driver
2020-05-26 11:06:20
same wypowiedzi o wprowadzaniu digital spedytor za 10mln powinno już dac do myslenia ze zaczyna się robic zle bo to fajna zagrywka na wyprowadzenie kasy z firmy bo nie można inaczej
~Tarczykowska
2020-05-26 12:19:44
#witajciewnaszejbajc e
~Ziomek
2020-05-26 13:43:10
Każdy robi yo na czym się zna. Jedni soki inni chemia a kolejni transport.
~gdr
2020-05-26 14:31:51
Wielu myśli że jak ciężarówka zarobi 50tys pln/msc to majątek im zostanie. Specyfika tej branży wygląda tak ze "wpływa 50tys a "wypływa 48tys" Dla wielu to mielenie kasą w miejscu. Gwiazdy adaru maja inne warunki ale dla zwyklłęgo przewoznika nie wiem jak to ma sie oplacac..
~Paweł
2020-05-26 15:46:44
a gimby się jarajo
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.204.227.117

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels