Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Nie żyje kierowca ciężarówki, która przebiła bariery energochłonne na A1

ID: 237280


Z niewiadomych przyczyn samochód ciężarowy wiozący bele papieru przewrócił się na Autostradzie Bursztynowej w powiecie tczewskim i zablokował ruch w kierunku Łodzi.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (15)

kevlar
Szkoda kierowcy. Przyczyna nie jest znana ale mogło być ich wiele. To tylko potwierdza że zawód kierowcy jest trudny i niebezpieczny. A wiele osób uważa że to prosta robota. Jak ktoś nie zna tej pracy to może tak uważać...
skoti67
Dokładnie Kolego! Od dawna twierdzę że kierowców ginie więcej w ciągu roku od policjantów, strażaków, wojskowych i innych górników w kupie ale to oni mają wcześniejsze emerytury i chorobowe ze względu na stres, : (
~Drański okuszat
Idźcie na szofera, takie tysiące płacą. Robota bajera! Brak chętnych to tylko chwilowo zaraz się zaczną kolejki pod bramą i stawkę zaniżaną
gustav
Na zdjęciach z lokalnego portalu widać, że nie miał zapiętych pasów na towarze, nie widać śladu pasa!!! Znając życie swoich pasów też nie zapiął.
Szkoda człowieka.
~żaba
Gustav, a skad ta pewnosc? Sa towary, ktorych nie trzeba spinac, a nawet nie mozna.
gustav
żaba, bo oglądałem zdjęcia...
Teraz powiesz, że papieru w rolach się nie spina?
Spotykałem takich w realu i na forum, a ten nieszczęśnik był jednym z nich.
~kod 95
założenie pasa w wielu przypadkach nie jest tożsame ze spięciem ładunku, niejako przytwierdzeniem go do podłogi
~żaba
Papier sie spina, ale nie zalozenie pasow na towar nijak sie ma z zapinaniem pasow bezpieczenstwa
~żaba
Widocznie malo znasz zycie... i Twoj wiek, doswiadczenie nie maja tu nic do rzeczy... uczcij kolege chwila ciszy, a nie oskarzaj...
g-a
Czy jest cokolwiek, czego gustav nie wie?
gustav
Oczywiście, że nie jest to czas i miejsce na pyskówki i ni jak do tego nie dążę.
Po prostu widziałem zdjęcia z tej tragedii.
Towar bez śladów zabezpieczenia, pojazd leży na prawym boku, część kabiny po stronie kierowcy nienaruszona.
Piszą, że zginął, a nie że zmarł w wyniku zawału.
gustav
Warto przy tej okazji przypomnieć jak ważne jest odpowiednie zabezpieczenie ładunku i używanie pasów bezpieczeństwa.
~zcx
"kierownica" to najniebezpieczniejsz y zawód na świecie.
barracuda
Słowa gustava o zapinaniu pasów bezpieczeństa (chociaż nie zawsze się z nim zgadzam), pokrywają się z wywiadem z ratownikiem medycznym, który jeżdzi do wypadków. Opowiadał, że przy wszystkich wypadkach śmiertelnych kierowców ciężarówek, przy których był-kierowca by prawdopodobnie przeżył-gdyby miał zapięty pas. Ja osobiście zapinam pas nie z obowiązku, a z przekonania o słuszności tego przepisu.
silwio
A ja go zapinam z przyzwyczajenia... jak automat-:)
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.134.104.173

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels