Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

WIELKIE BRAKI KIEROWCÓW. CZY POLSKIE FIRMY TO PRZETRWAJĄ?

ID: 235441


Już widać w niemieckich ciężarówkach coraz więcej ukraińskich flag. Jak wiadomo Niemcy potrzebują kierowców. Co będzie dalej z polskimi firmami?

~kiero
*.dynamic.mm.pl

Posty (63)

~kiero
"zrezygnujcie z biernego uczestnictwa na forum" to będzie cytat miesiąca, nie chce ale musze to brzmi podobnie.

1

~fryc
Tu masz rację gość.
Dyskusja to wymiana poglądów popartych argumentami. U Ciebie ich brak.
Typowy etransportowy bełkot.

Pogadaj z jankiem :-)
On Cię zrozumie
~Ł ysy
kiero. Twoje horyzonty myślowe sięgają do pobliskich krzaków więc nie ma co się dziwić, że nie ogarniasz problemu.
O cenie decyduje relacja między popytem, podażą. Zbyt duża podaż przekłada się na marne ceny. Myślę, że na rynku jest około 15-20% zbędnych pojazdów. Gdyby staneło owe 20%pojazdów rynek nawet by nie odczuł ich braku.
Powiem więcej, was kierowczyn nie brakuje. Brakuje jedynie wykwalifikowanych, uczciwych kierowców.
Te wasze pofukiwania robią się śmieszne.
~Ł ysy
kiero. Wielu takich jak ty głuptaków poszło na swoje. Przed pójściem cwaniakowali, nazywali szefów dziadami i ci się stało?
Zostali jeszcze większymi dziadami niż ich szefowie.
Zatem, nie szczekaj koleś, bo jesteś cienki bolek.
~pks poland
Jeżeli zaczną szanować ludzi to przetrwają bo często odbywa się to w dwie strony. Jeżeli dalej będzie tak jak jest to szybkiego końca transport made in Poland życzę z całego serca.

1

~Transportowski
Polskie firmy ja jestem za. Zostawic tych bezrobotnych ciuli z tego forum niech sobie sami do siebie pisza, niech sie licytuja kto wiecej zarabia a prawda jaka jest kazdy wie.
~Ł ysy
PKS. Może napiszesz za co miałbym szanować nieuków, nierobów, złodziei?
Będę wdzięczny.
Bo za co należy szanować rzetelnie pracujących ludzi to wiem.
~kiero
90 % właścicieli firm transportowych w Polsce to ludzie bez wykształcenia. Wielu z nich to zwykłe chamy i prostaki.
~Ł ysy
kiero. Zmień statystyki, zostań szefem. Pokaż niewykształvonym szefom, jak powinno wyglądać prowadzenie firmy transportowej.
~kiero
Ty łysy zapewne też skończyłeś 7 klas a ósmy to już był korytarz. Patologia te nasze gumofilce.
~kiero
Zawsze jak idę na rozmowę do Gumofilca w sprawie pracy to w pierwszej kolejności pytam o jego wykształcenie. Dane jakie zbieram mnie przytłaczają.
~chris
~kiero
2018-08-18 14:36:33 W normalnej firmie z auta jest tyle dla właściciela ile zarabia kierowca.

Na co czekasz??? Obyty, wykształcony, Ynteligentny człowiek jak ty już dawno zarabiałby dwa razy tyle na swoim złomku...
Zresztą... , upały są, rozumiem, podgrzało dekiel za bardzo :-)
koneser_
To nie jest kwestia tego czy oszukują szefowie tylko firm transportowych. Pracowałem wczesniej w różnych branżach - oszukiwali wszyscy ''bossowie''... To sprawa mentalności Polaków. Ale tylko w transporcie pracownik trzyma za bollock's swojego szefka gdyż posiada tarczki ( te lewe też) i zawsze udowodni, ze pracował więcej niz 160 h na miesiąc.
~Wielki Szu
Ł ysemu przez upały resztki mózgu odparowały.
~kiero wawa
chris nie upały i inne bzdety, za rok emerytura pomostowa, mam inne dochody z wynajmu nieruchomości. Pracowałem odłożyłem i zainwestowałem. Na emeryturze firma transportowa przy dzisiejszym braku wykwalifikowanych kierowców to wrzód na d... sam sobie baw się w transport. PS. nie wszystkie posty "kiero" są moje.

-1

~Transportowski
Przychodzi do mnie ostatnio kierowca Polak i mówi szefie rzadam podwyzki, jak nie to sie zwalniam bo wydzwaniaja za mna juz 3 firmy. Ja pytam a jakie to firmy? Odpowiada: wodociagi, gazownictwo i elektrownia.

-1

~kiero
Dlaczego właściciele firm transportowych to w większości prostactwo? ??
~gość
Proszę, kiero wawa uczciwie pracował, dorobił się "nieruchomości" i teraz będzie się kopał piętami po doopie
A reszta rży jak wykastrowane konie

1

~gość
Może ci najbardziej "poszkodowani" przez los napiszą co złego i w jakiej firmie ich spotkało
Pytanie retoryczne, bo żaden z nich tego nie powie, bo wie że by się wydało że tylko hejtują
Twardy72
Typowe ogłoszenie o pracy dla kierowcy z polskiej "firmy rodzinnej"

Poszuk iwany kierowca kat C+E

Wymagania:
- dyspozycyjność ( praca 2/2 dwa miesiące w budzie dwa dni w domu)
- kreatywność ( wszystkie załadunki na "łóżku" a nie "młotkach"
- podstawowa znajomość machaniki (wiadomo, serwis nie jest tani)
- własna działalność gospodarcza ( szef ma problem twoich urlopów i czasu pracy w du.. e)
- gotowość do mycia zestawu pod stodołą (myjnie to rozpusta)
- umiejetność ekonomicznej jazdy (spedytor ma to w du.. pe, masz dojechać na czas )
- znajomość języków obcych (bo szef i spedytor tylko po polskiemu umieją )
- stałe trasy ( jak sie uda coś z giełdy transportowej złapać w czwartek)
- dobra znajomość topografi Europy ( jakoś trzeba te autostrady objechać)


Oferujemy:
- wynagrodzenie płacone w terminie ( ale luksus )
- stawka 40 gr/km ( stanie na załadunku za damski. . uj
- ubrania robocze (żadna łaska obowiązek z Kodeksu Pracy)
-rodzinną atmosferę ( rodzinna atmosfera to jest u teściowej na imieninach )
- flota euro 5 ( bo euro 3 już nie opłaciło się jeździć niestety )

Wynagrodzenie do uzgodnienia ( zapewne z niespodzianką na niekorzyść kierowcy )
-
~Lkw1
Oby pozdychały I przewoźnicy wielcy rekiny biznesu za jakich się uważają za kierowcę do kolchozu, tylko już chyba się nie nadają bo są kierowcy lepsi od nich więc zasiłek, tanie wino I sprzedawanie żony za 30 zł. to przyszłość wszystkich polskich przewoźników. Zrozumcie Europa nie chce waszych aut europejskich drogach. To już kwestia czasu, co chwilę jakieś kłody pod nogi.
~Lkw1
A nie daj buk jak spotkacie byłych kiero na parkingu to chyba sami wiecie że cali i zdrowi nie wrócicie o ile w ogóle wrócicie bo z polamanymi rękoma ciężko będzie kierować
~Ronin
Kamil nie rozmawiamy z kierowcami na forum.
Chce z Tobą rozmawiać, niech się umówi na spotkanie w biurze.
AgaGora
Popyt na polskie uslugi w Europie wzrasta. Klient ktory ceni jakość uslugi wybierze polskie auto do przewozu swojego towaru
~Taratut
Pluje na krajowe firmy przewozowe. Sikam na ich raty leasingowe. U prostaka się nie wyrabiam. Na złodzieja nie robię
AgaGora
I będą korzystać nadal Kamilu.
Klienci nie czytają etransport i nie znaja dziad trans ów
~Lkw1
Niedługo to będziemy rozmawiać na parkingu rekiny, ale po rozmowie niestety nie bedziecie mogli wypowiedziec slowa bo niby jak bez zębów. A wasi byli kiermani będę walić wasze żony od tylu A raczej byłe bo was zostawia
AgaGora
Mamy dobrą opinię w Europie,
AgaGora
Rozmawiam na rozladunkach nie tylko z magazynierami.
I czesto pytam czy są zadowoleni z naszych uslug i prawie zawsze pada odp tak
AgaGora
Co innego mówią o przewoznikach z innych krajow
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.141.7.194

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels