ID: 235441
WIELKIE BRAKI KIEROWCÓW. CZY POLSKIE FIRMY TO PRZETRWAJĄ?
ID: 235441
ID: 235441
Już widać w niemieckich ciężarówkach coraz więcej ukraińskich flag. Jak wiadomo Niemcy potrzebują kierowców. Co będzie dalej z polskimi firmami?
Już widać w niemieckich ciężarówkach coraz więcej ukraińskich flag. Jak wiadomo Niemcy potrzebują kierowców. Co będzie dalej z polskimi firmami?
~kiero*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (63)
~kiero | "zrezygnujcie z biernego uczestnictwa na forum" to będzie cytat miesiąca, nie chce ale musze to brzmi podobnie. | 1 | ||
~fryc | Tu masz rację gość. Dyskusja to wymiana poglądów popartych argumentami. U Ciebie ich brak. Typowy etransportowy bełkot. Pogadaj z jankiem :-) On Cię zrozumie | |||
~Ł ysy | kiero. Twoje horyzonty myślowe sięgają do pobliskich krzaków więc nie ma co się dziwić, że nie ogarniasz problemu. O cenie decyduje relacja między popytem, podażą. Zbyt duża podaż przekłada się na marne ceny. Myślę, że na rynku jest około 15-20% zbędnych pojazdów. Gdyby staneło owe 20%pojazdów rynek nawet by nie odczuł ich braku. Powiem więcej, was kierowczyn nie brakuje. Brakuje jedynie wykwalifikowanych, uczciwych kierowców. Te wasze pofukiwania robią się śmieszne. | |||
~Ł ysy | kiero. Wielu takich jak ty głuptaków poszło na swoje. Przed pójściem cwaniakowali, nazywali szefów dziadami i ci się stało? Zostali jeszcze większymi dziadami niż ich szefowie. Zatem, nie szczekaj koleś, bo jesteś cienki bolek. | |||
~pks poland | Jeżeli zaczną szanować ludzi to przetrwają bo często odbywa się to w dwie strony. Jeżeli dalej będzie tak jak jest to szybkiego końca transport made in Poland życzę z całego serca. | 1 | ||
~Transportowski | Polskie firmy ja jestem za. Zostawic tych bezrobotnych ciuli z tego forum niech sobie sami do siebie pisza, niech sie licytuja kto wiecej zarabia a prawda jaka jest kazdy wie. | |||
~Ł ysy | PKS. Może napiszesz za co miałbym szanować nieuków, nierobów, złodziei? Będę wdzięczny. Bo za co należy szanować rzetelnie pracujących ludzi to wiem. | |||
~kiero | 90 % właścicieli firm transportowych w Polsce to ludzie bez wykształcenia. Wielu z nich to zwykłe chamy i prostaki. | |||
~Ł ysy | kiero. Zmień statystyki, zostań szefem. Pokaż niewykształvonym szefom, jak powinno wyglądać prowadzenie firmy transportowej. | |||
~kiero | Ty łysy zapewne też skończyłeś 7 klas a ósmy to już był korytarz. Patologia te nasze gumofilce. | |||
~kiero | Zawsze jak idę na rozmowę do Gumofilca w sprawie pracy to w pierwszej kolejności pytam o jego wykształcenie. Dane jakie zbieram mnie przytłaczają. | |||
~chris | ~kiero 2018-08-18 14:36:33 W normalnej firmie z auta jest tyle dla właściciela ile zarabia kierowca. Na co czekasz??? Obyty, wykształcony, Ynteligentny człowiek jak ty już dawno zarabiałby dwa razy tyle na swoim złomku... Zresztą... , upały są, rozumiem, podgrzało dekiel za bardzo :-) | |||
koneser_
| To nie jest kwestia tego czy oszukują szefowie tylko firm transportowych. Pracowałem wczesniej w różnych branżach - oszukiwali wszyscy ''bossowie''... To sprawa mentalności Polaków. Ale tylko w transporcie pracownik trzyma za bollock's swojego szefka gdyż posiada tarczki ( te lewe też) i zawsze udowodni, ze pracował więcej niz 160 h na miesiąc. | |||
~Wielki Szu | Ł ysemu przez upały resztki mózgu odparowały. | |||
~kiero wawa | chris nie upały i inne bzdety, za rok emerytura pomostowa, mam inne dochody z wynajmu nieruchomości. Pracowałem odłożyłem i zainwestowałem. Na emeryturze firma transportowa przy dzisiejszym braku wykwalifikowanych kierowców to wrzód na d... sam sobie baw się w transport. PS. nie wszystkie posty "kiero" są moje. | -1 | ||
~Transportowski | Przychodzi do mnie ostatnio kierowca Polak i mówi szefie rzadam podwyzki, jak nie to sie zwalniam bo wydzwaniaja za mna juz 3 firmy. Ja pytam a jakie to firmy? Odpowiada: wodociagi, gazownictwo i elektrownia. | -1 | ||
~kiero | Dlaczego właściciele firm transportowych to w większości prostactwo? ?? | |||
~gość | Proszę, kiero wawa uczciwie pracował, dorobił się "nieruchomości" i teraz będzie się kopał piętami po doopie A reszta rży jak wykastrowane konie | 1 | ||
~gość | Może ci najbardziej "poszkodowani" przez los napiszą co złego i w jakiej firmie ich spotkało Pytanie retoryczne, bo żaden z nich tego nie powie, bo wie że by się wydało że tylko hejtują | |||
Twardy72
| Typowe ogłoszenie o pracy dla kierowcy z polskiej "firmy rodzinnej" Poszuk iwany kierowca kat C+E Wymagania: - dyspozycyjność ( praca 2/2 dwa miesiące w budzie dwa dni w domu) - kreatywność ( wszystkie załadunki na "łóżku" a nie "młotkach" - podstawowa znajomość machaniki (wiadomo, serwis nie jest tani) - własna działalność gospodarcza ( szef ma problem twoich urlopów i czasu pracy w du.. e) - gotowość do mycia zestawu pod stodołą (myjnie to rozpusta) - umiejetność ekonomicznej jazdy (spedytor ma to w du.. pe, masz dojechać na czas ) - znajomość języków obcych (bo szef i spedytor tylko po polskiemu umieją ) - stałe trasy ( jak sie uda coś z giełdy transportowej złapać w czwartek) - dobra znajomość topografi Europy ( jakoś trzeba te autostrady objechać) Oferujemy: - wynagrodzenie płacone w terminie ( ale luksus ) - stawka 40 gr/km ( stanie na załadunku za damski. . uj - ubrania robocze (żadna łaska obowiązek z Kodeksu Pracy) -rodzinną atmosferę ( rodzinna atmosfera to jest u teściowej na imieninach ) - flota euro 5 ( bo euro 3 już nie opłaciło się jeździć niestety ) Wynagrodzenie do uzgodnienia ( zapewne z niespodzianką na niekorzyść kierowcy ) - | |||
~Lkw1 | Oby pozdychały I przewoźnicy wielcy rekiny biznesu za jakich się uważają za kierowcę do kolchozu, tylko już chyba się nie nadają bo są kierowcy lepsi od nich więc zasiłek, tanie wino I sprzedawanie żony za 30 zł. to przyszłość wszystkich polskich przewoźników. Zrozumcie Europa nie chce waszych aut europejskich drogach. To już kwestia czasu, co chwilę jakieś kłody pod nogi. | |||
~Lkw1 | A nie daj buk jak spotkacie byłych kiero na parkingu to chyba sami wiecie że cali i zdrowi nie wrócicie o ile w ogóle wrócicie bo z polamanymi rękoma ciężko będzie kierować | |||
~Ronin | Kamil nie rozmawiamy z kierowcami na forum. Chce z Tobą rozmawiać, niech się umówi na spotkanie w biurze. | |||
AgaGora
| Popyt na polskie uslugi w Europie wzrasta. Klient ktory ceni jakość uslugi wybierze polskie auto do przewozu swojego towaru | |||
~Taratut | Pluje na krajowe firmy przewozowe. Sikam na ich raty leasingowe. U prostaka się nie wyrabiam. Na złodzieja nie robię | |||
AgaGora
| I będą korzystać nadal Kamilu. Klienci nie czytają etransport i nie znaja dziad trans ów | |||
~Lkw1 | Niedługo to będziemy rozmawiać na parkingu rekiny, ale po rozmowie niestety nie bedziecie mogli wypowiedziec slowa bo niby jak bez zębów. A wasi byli kiermani będę walić wasze żony od tylu A raczej byłe bo was zostawia | |||
AgaGora
| Mamy dobrą opinię w Europie, | |||
AgaGora
| Rozmawiam na rozladunkach nie tylko z magazynierami. I czesto pytam czy są zadowoleni z naszych uslug i prawie zawsze pada odp tak | |||
AgaGora
| Co innego mówią o przewoznikach z innych krajow |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.