ID: 231557
Kierowcy kontra inteligentne tachografy
ID: 231557
ID: 231557
Co na temat zarządzenia Unii Europejskiej, które ma wejść w życie 15 czerwca 2019 roku myślą sami zainteresowani?
Co na temat zarządzenia Unii Europejskiej, które ma wejść w życie 15 czerwca 2019 roku myślą sami zainteresowani?
~etransport.pl
Posty (22)
laki81
| Gdyby nie kombinacje przewoźników i niektórych kierowców nie trzeba by było wymyślać coraz to nowszych, droższych systemów by ograniczyć możliwości manipulacji. O ile na zachodzie UE jest z tym raczej porządek (bo kary i konsekwencje wysokie), to u Nas i wschodniej części UE nadal jest to w dużym stopniu praktykowane. Dlatego trzeba za wszelką cenę ograniczyć taki proceder. | -1 | ||
~zcx | jak transportu kołowego było w UE za mało to nikomu do głowy nie przychodziły takie głupoty typu inteligentne tacho. | |||
~scania | ciekawe kto kogo przekona ze ma racje? tacho kierowce czy kierowca tacho? znajac poziom wiedzy polskiego szoferaka, przewiduje czeste klotnie | |||
~scania | doczekalismy sie czasow, ze tacho jest inteligentniejsze od kierowcy :D | 2 | ||
~Johan | Orwel by tego nie wymyslil, totalitaryzm na calego. Jeszcze przepisy kiedy srac i lac, i tak z nami nie wygraja. Pijusom tacho pasuje (i niwolnikom). precz z tacho to niesie smierc. Zamiast pospać to jadą, bo "czas pracy", oby brakło wreszcie kierowców i niech stanie ten burdel, co z idiotami z osobówek wracającymi z wypadów za"miasto"? Ledwo żywi po pijaństwie i jadą godzinami, w autach które sie nie da porównać w kwesti komfortu z ciężarowym. | |||
~Bastek | Kolego Laki81 o jakim cywilizowanym zachodzie i o jakim porządku mówisz? Jak można być tak odrealnionym? Czy Ty masz pojęcie jak wygląda praca na zachodzie? Trzeba uczciwie przyznać że mamy naprawdę spokój z legalnoscią tacho. Oczywiście są patologiczne wyjątki. Człowieku, Holender potrafi z Hiszpanii przypierniczyc na strzała do domu, bo owoce pilne do zrzutki. Hiszpanie tez 2 tys km na strzała. Niemcy mają zaplanowana robotę na dany dzień i nikogo nie interesuje tacho. 5 razy w tygodniu 15 h pracy to nic dziwnego. Albo niemiec wracający ma weekend bez karty w piątek do domu nikogo nie dziwi. Nie mowie o makaronach latających 3 kółka Bari Milan w tygodniu. Mandaty są olbrzymie, ale taki gulden który zarobi 3. 5 czy 4 tys jak duzo przegina może spoko madat zapłacić. To jest patologia której jestem przeciwnikiem, ale tak wygląda prawda, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Ale zeby się wypowiadac trzeba mieć jakąś wiedzę. | 2 | ||
~Bastek | Pracowałem w latach 1999- 2011 w Holandii i chwile w Belgii na lokalnych warunkach, razem z Holendrami jezdzilismy z południowych Włoch i Murcii na strzała do Holandii, koledzy ktorzy do dziś tam pracują robią taka robote cały czas. Ta firma w której pracowałem nie jest wyjątkiem, a raczej "normalnoscią". Wyjazd na legalu ale powrót zawsze na wczoraj. Frachty są tak dobrze płatne ze ewentualny mandat to nic. Dlatego teraz wolę w polskiej firmie na spokojnie, na legalu co drugi weekend w domu na 3 dni za 2 tys euro, niż mieć 2 razy tyle za tą orkę. | 1 | ||
~zcx | gulden w pojedynczej ładując w de był Barcelonie wcześniej lub zajeżdżał na tą samą godzinę co podwójna na tej samej trasie. | |||
~Marco | Kiedyś to był wolny zawod... | |||
~gość | Serce się raduje, czytając te wypociny | |||
~Robert | Niech Tachografy przejmą naszą pracę - a my polecimy na marsa budować drogi.. ... ... ... | |||
~Kier | Johan ty patologio transportowa. Pijusom tacho pasuje??? To w takim razie kim ty jestes??? Jak dla mnie to odpadem transportowym laczacym kierownice z pedalami. Zycze ci wszystkiego co najgorsze i tego zeby wkoncu stalo sie cos niedobrego gdy bedziesz jechal na tych twoich ukochanych kombinacjach patusie transportowy. | -1 | ||
~Kier | Bastek obudz se ze snu zimowego bo majaczysz. Zaden frach na zachodzie nie bedzie tak sobrze platny zeby opłacało sie jezdzic na strzala z ES do NL. Zlapia Cie na ES lub F jadac na drugiej karcie lub bez karty, i rachunek wyniesie x 2 lub x3. Kiedys to moze i bylo opłacalne, ale napewno nie teraz. Tyle na temat | -1 | ||
~Ciekawy | Co to tylko Polaki kombinują a ja kupiłem Dafa z niemieckiej firmy euro 6 i już był włożony wylocznik, to oczyma tu mowa tak jak wyżej pierw firmy muszą porządek zrobić z zaladunkiem/rozladun kiem i parkingi | |||
~Ciekawy | A druga sprawa tak jak wcześniej kolega pisał jak zmęczony to trzeba jechać bo palze zrobiłeś pod rampo a jak wypoczety to stu. | |||
~Ordynator ku-ku | Pauzy nie robi się pod rampą dziewczynko! | |||
~Wlad | tyle że on nie ropbi pauzy tylko pałze, landryno | |||
~Ordynator ku-ku | Co ty kurna wiesz o zapijaniu panienko? | |||
~kiero | ~Bastek 2018-04-21 19:26:06 cyt: "... Dlatego teraz wolę w polskiej firmie na spokojnie, na legalu co drugi weekend w domu na 3 dni za 2 tys euro, niż mieć 2 razy tyle za tą orkę. " to w polskiej firmie można teraz zarobiać 2000 (w) EURO? ?? | |||
~Ordynator ku-ku | U Łyska spokojnie!Ale na pauzie trza wyprowadzać kota Miczysława na spacer! | |||
MANnalegalu
| spokojnie!!-polskio- litewsko-balkanskie stowarzyszenie przewoznikow wylacznikowo-magneso wych rozpracuje te cuda, gps-y i inne technologie w 2 dni | |||
~Robert | Poziom wiedzy kierowców naszych i wschodnich jest taki ze Tacho musi powiedzieć kiedy zatrzymać pojazd bo na bakier z przepisami wystarczy wejść na wątek jakie pauzy robić weekendowe lub ile razy można skrócić pauze lub wydłużyć jazdę Garbsen wychowuje i efekty |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.