Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Kierowcy kontra inteligentne tachografy

ID: 231557


Co na temat zarządzenia Unii Europejskiej, które ma wejść w życie 15 czerwca 2019 roku myślą sami zainteresowani?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (22)

laki81
Gdyby nie kombinacje przewoźników i niektórych kierowców nie trzeba by było wymyślać coraz to nowszych, droższych systemów by ograniczyć możliwości manipulacji. O ile na zachodzie UE jest z tym raczej porządek (bo kary i konsekwencje wysokie), to u Nas i wschodniej części UE nadal jest to w dużym stopniu praktykowane. Dlatego trzeba za wszelką cenę ograniczyć taki proceder.

-1

~zcx
jak transportu kołowego było w UE za mało to nikomu do głowy nie przychodziły takie głupoty typu inteligentne tacho.
~scania
ciekawe kto kogo przekona ze ma racje?
tacho kierowce czy kierowca tacho?
znajac poziom wiedzy polskiego szoferaka, przewiduje czeste klotnie
~scania
doczekalismy sie czasow, ze tacho jest inteligentniejsze od kierowcy :D

2

~Johan
Orwel by tego nie wymyslil, totalitaryzm na calego. Jeszcze przepisy kiedy srac i lac, i tak z nami nie wygraja. Pijusom tacho pasuje (i niwolnikom). precz z tacho to niesie smierc. Zamiast pospać to jadą, bo "czas pracy", oby brakło wreszcie kierowców i niech stanie ten burdel, co z idiotami z osobówek wracającymi z wypadów za"miasto"? Ledwo żywi po pijaństwie i jadą godzinami, w autach które sie nie da porównać w kwesti komfortu z ciężarowym.
~Bastek
Kolego Laki81 o jakim cywilizowanym zachodzie i o jakim porządku mówisz? Jak można być tak odrealnionym? Czy Ty masz pojęcie jak wygląda praca na zachodzie? Trzeba uczciwie przyznać że mamy naprawdę spokój z legalnoscią tacho. Oczywiście są patologiczne wyjątki. Człowieku, Holender potrafi z Hiszpanii przypierniczyc na strzała do domu, bo owoce pilne do zrzutki. Hiszpanie tez 2 tys km na strzała. Niemcy mają zaplanowana robotę na dany dzień i nikogo nie interesuje tacho. 5 razy w tygodniu 15 h pracy to nic dziwnego. Albo niemiec wracający ma weekend bez karty w piątek do domu nikogo nie dziwi. Nie mowie o makaronach latających 3 kółka Bari Milan w tygodniu. Mandaty są olbrzymie, ale taki gulden który zarobi 3. 5 czy 4 tys jak duzo przegina może spoko madat zapłacić. To jest patologia której jestem przeciwnikiem, ale tak wygląda prawda, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Ale zeby się wypowiadac trzeba mieć jakąś wiedzę.

2

~Bastek
Pracowałem w latach 1999- 2011 w Holandii i chwile w Belgii na lokalnych warunkach, razem z Holendrami jezdzilismy z południowych Włoch i Murcii na strzała do Holandii, koledzy ktorzy do dziś tam pracują robią taka robote cały czas. Ta firma w której pracowałem nie jest wyjątkiem, a raczej "normalnoscią". Wyjazd na legalu ale powrót zawsze na wczoraj. Frachty są tak dobrze płatne ze ewentualny mandat to nic. Dlatego teraz wolę w polskiej firmie na spokojnie, na legalu co drugi weekend w domu na 3 dni za 2 tys euro, niż mieć 2 razy tyle za tą orkę.

1

~zcx
gulden w pojedynczej ładując w de był Barcelonie wcześniej lub zajeżdżał na tą samą godzinę co podwójna na tej samej trasie.
~Marco
Kiedyś to był wolny zawod...
~gość
Serce się raduje, czytając te wypociny
~Robert
Niech Tachografy przejmą naszą pracę - a my polecimy na marsa budować drogi.. ... ... ...
~Kier
Johan ty patologio transportowa. Pijusom tacho pasuje??? To w takim razie kim ty jestes??? Jak dla mnie to odpadem transportowym laczacym kierownice z pedalami. Zycze ci wszystkiego co najgorsze i tego zeby wkoncu stalo sie cos niedobrego gdy bedziesz jechal na tych twoich ukochanych kombinacjach patusie transportowy.

-1

~Kier
Bastek obudz se ze snu zimowego bo majaczysz. Zaden frach na zachodzie nie bedzie tak sobrze platny zeby opłacało sie jezdzic na strzala z ES do NL. Zlapia Cie na ES lub F jadac na drugiej karcie lub bez karty, i rachunek wyniesie x 2 lub x3. Kiedys to moze i bylo opłacalne, ale napewno nie teraz. Tyle na temat

-1

~Ciekawy
Co to tylko Polaki kombinują a ja kupiłem Dafa z niemieckiej firmy euro 6 i już był włożony wylocznik, to oczyma tu mowa tak jak wyżej pierw firmy muszą porządek zrobić z zaladunkiem/rozladun kiem i parkingi
~Ciekawy
A druga sprawa tak jak wcześniej kolega pisał jak zmęczony to trzeba jechać bo palze zrobiłeś pod rampo a jak wypoczety to stu.
~Ordynator ku-ku
Pauzy nie robi
się pod rampą dziewczynko!
~Wlad
tyle że on nie ropbi pauzy tylko pałze, landryno
~Ordynator ku-ku
Co ty kurna wiesz o zapijaniu panienko?
~kiero
~Bastek
2018-04-21 19:26:06

cyt: "... Dlatego teraz wolę w polskiej firmie na spokojnie, na legalu co drugi weekend w domu na 3 dni za 2 tys euro, niż mieć 2 razy tyle za tą orkę. "

to w polskiej firmie można teraz zarobiać 2000 (w) EURO? ??
~Ordynator ku-ku
U Łyska spokojnie!Ale na pauzie trza wyprowadzać kota Miczysława na spacer!
MANnalegalu
spokojnie!!-polskio- litewsko-balkanskie stowarzyszenie przewoznikow wylacznikowo-magneso wych rozpracuje te cuda, gps-y i inne technologie w 2 dni
~Robert
Poziom wiedzy kierowców naszych i wschodnich jest taki ze Tacho musi powiedzieć kiedy zatrzymać pojazd bo na bakier z przepisami wystarczy wejść na wątek jakie pauzy robić weekendowe lub ile razy można skrócić pauze lub wydłużyć jazdę
Garbsen wychowuje i efekty
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.223.114.142

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels