ID: 231137
Kolejne kłody rzucone polskim firmom transportowym?
ID: 231137
ID: 231137
Podwyższenia kwoty grzywny z 2000 do 3000 EUR/od pracownika delegowanego za naruszenia w zakresie delegowania (niewypełnianie/nienależyte wypełnianie obowiązków związanych z delegowaniem), a w przypadku ponownego naruszenia z 4000 do 6000 EUR. Pozostaje górny pułap kar w wysokości 500. 000 EUR.
Podwyższenia kwoty grzywny z 2000 do 3000 EUR/od pracownika delegowanego za naruszenia w zakresie delegowania (niewypełnianie/nienależyte wypełnianie obowiązków związanych z delegowaniem), a w przypadku ponownego naruszenia z 4000 do 6000 EUR. Pozostaje górny pułap kar w wysokości 500. 000 EUR.
~etransport.pl
Posty (30)
~bary | Klopot to beda mialy firmy ktore wysylaja zagranice np. ukraincow bez prawa pracu w krajach UE po za Polska. Same dziadtransy sie tego doprosily. | -1 | ||
~U-BOT@ | TONIEMY EUROPA HILFE!!! | |||
~Ordynator ku-ku | Unia prostuje gumowców jak trza! | 1 | ||
~Ordynator ku-ku | Tak kurna jest jak wpuści sie chamstwo na salony! | 1 | ||
~kierowca | Cóż każdy kraj walczy o swój byt. Francja w tej kwestii jest na wygranej pozycji, bo ich aut w PL nie ma, nie było i nie będzie, a Nasze firmy które jeżdżą do F, albo się dostosują, albo będą płacić kary, tak to wygląda. | 1 | ||
~Marek | Wbijcie sobie raz na zawsze jedną prostą sprawę - Ukrainiec ma pozwolenie na pracę ważne u danego przedsiębiorcy, a nie w danym kraju. Czyli jeśli Grisza ma pozwolenie na pracę w firmie X, to może pracować w Polsce, Niemczech, Francji, Belgii bez ograniczeń. Może nawet robić tam kabotaże i nikt mu nie może nic zarzucić, bo działa zgodnie z prawem. Naprawdę, przestańcie już opowiadać dyrdymały... | |||
~Kier | Przecież nie od dzisiaj wiadomo, ze potrzebne sa pieniądze na utrzymanie wyuczonych ciemnoskorych lekarzy, ktorych Francja ściągnęła miliony sztuk. | 1 | ||
~U-BOT@ | Całkiem życie podwodne niewymaga dużego wysiłku. Ble Ble Ble Ble... | |||
~Kier | A z tego co mi wiadomo, to Ukraincy nie moga wjezdzac do UK i tak jest na 100%, poniewaz rozmawiałem kiedys wna zaladunku z Ukraincem i sam mi to powiedział. A firma w ktorej pracowal jezdzila glownie ma UK, takze mowil ze akurat On ma spokoj z wyspami. | |||
~zcx | jakby unia wymagała kolejnego wprowadzenia podatku na którym rząd by skorzystał dojąc obywateli to by była cisza i wprowadzili by z ochotą. | |||
PavelSPM
| Polske pozwolene na prace jak i Karta Polaka pozwalia cudzozemcu pracowac na terene Polski po otszymaniu wizy PL (typ D). Tak rze pozwalia robic mendzynarodowe trasy jako kolka, ale bez przerzutuw i kabotazuw po innych krajach UE. Jak cudzozemec ma Czasowy lub Staly Pobyt w Polscy, to ne potszebue pozwolenia na prace i wizy w Polscy i morze wykonywac mendzynarodowe trasy razem z przerzutami i kabotazami po innych krajach UE w coingu, ne wencej, 31 dni (mesionc) za eden raz, po ktyrych musi wrucic do Polski. | 1 | ||
irish_dude
| Bardzo niefortunny tytuł tego artykułu. Sugestia, że wszyscy polscy transportowcy są oszustami, jest - co najmniej - nie na miejscu. | |||
~Kier | Irish jak to wyglada z czasem pracy w Kanadzie, jezeli chodzi o kierowcow ciężarówek? | |||
~Marek | Oczywiście, jeśli kierowca ma pozwolenie na pracę w polskiej firmie + wizę na PL, to może pracować tylko w Polsce, ale jeśli będzie miał wizę Schengen (a taką ma 99% kierowców z UA), to może pracować w całej strefie Schengen. UK jest dobrym przykładem, bo to duży rynek, ale żeby tam jeździć, to taki kierowca musi mieć wyrabianą dodatkową wizę angielską, a jej koszt jest relatywnie duży i się nie opłaca. Ale jakby taką wizę miał, to i tam pozwolenie na pracę w polskiej firmie byłoby honorowane | 3 | ||
~Czarodziej | Tytuł powinien brzmieć tak: Dziadtransy kończy się wasz czas... wreszcie będziecie płacić i zatrudniać na godziwych warunkach. | 2 | ||
~Czarodziej | Z tytułu idzie wywnioskować że to co teraz jest jest przyzwoleniem i jest ok. To co będzie jest złe i nie sprawiedliwe, bo kończy się kantowanie kierowców. | 1 | ||
~Ordynator ku-ku | Z za gór i lasów słychać jest skowyt gumoficowych złamasów! | 2 | ||
~Ordynator ku-ku | Trza bedzie wrócić do wyuczonych zawodów gumofilce! | |||
~Ordynator ku-ku | Telko Łyska weźmiem w opieke bo to debeściak jest wsród gumofilców kurna! | |||
~Ordynator ku-ku | Dziad bo kurna dziad ale swój! | |||
~Ordynator ku-ku | Lepszych dziadów nam nie trza! | |||
~Marek | Szkoda jednak czasu na pisanie czegokolwiek. Człowiek stara się coś wytłumaczyć jak komu dobremu, spokojnie, bez wyzwisk, a wy nawet nie silicie się na przeczytanie tego, co zostało napisane. Żadnego skowytu nie ma i nie będzie, a ukraińscy kierowcy dalej będą robić swoje, pracy starczy dla wszystkich dobrych kierowców, Polaków i zza Buga | 1 | ||
~Ordynator ku-ku | Rzym padł to gumofilce też polegną! | 1 | ||
pawel744
| Marek, przeczytałem uważnie to co piszesz i w 100% z tym co pisałeś się zgadzam... ale "ale nie jest to tutaj popularne" Nie raz kiedyś tutaj pisałem, że to człowiek A nie narodowość i wszyscy dobrze o tym wiemy ale tutaj nie jest poprawne tak pisać... | |||
~Podstawa | Nareszcie się biuro za magnesiarzy i druciarzy. hej. Pamiętajcie zawód kierowcy to stan umysłu. Hej | |||
pawel744
| :) ten minus jest tylko potwierdzeniem tego co napisałem, niczego innego się nie spodziewałem... Dobry kierowca czy Ukrainiec czy Polak nie powinien bać się konkurencji... A jak widać oni są konkurencją i to sądząc po jadzie jaki tu płynie - bardzo dużą. | |||
~nie dziad trans | Ciekawe kiedy zniosą wszystko, to co teraz ustalają, kto im będzie woził produkty, towary. Niemcy już płaczą, że nie ma komu. | |||
~Kier | Lewatywa, nie napisales nam nazwy lekow ktore zazywasz. Daj nam jakas informacje, bo gdyby lekarz komus przepisal taki lek, to odrazu wiemy jakie on ma dzialanie. | |||
~Kier | Nie dziad trans, nie przejmuj sie, poradzą sobie bez problemu. Tyle lat sobie radzili, to i teraz dadza rade. | |||
~Marek | Wbijcie sobie raz na zawsze jedną prostą sprawę - Ukrainiec ma pozwolenie na pracę ważne u danego przedsiębiorcy, a nie w danym kraju. Czyli jeśli Grisza ma pozwolenie na pracę w firmie X, to może pracować w Polsce, Niemczech, Francji, Belgii bez ograniczeń. Może nawet robić tam kabotaże i nikt mu nie może nic zarzucić, bo działa zgodnie z prawem. Naprawdę, przestańcie już opowiadać dyrdymały... Oczywiście, jeśli kierowca ma pozwolenie na pracę w polskiej firmie + wizę na PL, to może pracować tylko w Polsce, ale jeśli będzie miał wizę Schengen (a taką ma 99% kierowców z UA), to może pracować w całej strefie Schengen. UK jest dobrym przykładem, bo to duży rynek, ale żeby tam jeździć, to taki kierowca musi mieć wyrabianą dodatkową wizę angielską, a jej koszt jest relatywnie duży i się nie opłaca. Ale jakby taką wizę miał, to i tam pozwolenie na pracę w polskiej firmie byłoby honorowane | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.