Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Kolejne kłody rzucone polskim firmom transportowym?

ID: 231137


Podwyższenia kwoty grzywny z 2000 do 3000 EUR/od pracownika delegowanego za naruszenia w zakresie delegowania (niewypełnianie/nienależyte wypełnianie obowiązków związanych z delegowaniem), a w przypadku ponownego naruszenia z 4000 do 6000 EUR. Pozostaje górny pułap kar w wysokości 500. 000 EUR.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (30)

~bary
Klopot to beda mialy firmy ktore wysylaja zagranice np. ukraincow bez prawa pracu w krajach UE po za Polska. Same dziadtransy sie tego doprosily.

-1

~U-BOT@
TONIEMY EUROPA HILFE!!!
~Ordynator ku-ku
Unia prostuje gumowców jak trza!

1

~Ordynator ku-ku
Tak kurna jest jak wpuści sie chamstwo na salony!

1

~kierowca
Cóż każdy kraj walczy o swój byt. Francja w tej kwestii jest na wygranej pozycji, bo ich aut w PL nie ma, nie było i nie będzie, a Nasze firmy które jeżdżą do F, albo się dostosują, albo będą płacić kary, tak to wygląda.

1

~Marek
Wbijcie sobie raz na zawsze jedną prostą sprawę - Ukrainiec ma pozwolenie na pracę ważne u danego przedsiębiorcy, a nie w danym kraju. Czyli jeśli Grisza ma pozwolenie na pracę w firmie X, to może pracować w Polsce, Niemczech, Francji, Belgii bez ograniczeń. Może nawet robić tam kabotaże i nikt mu nie może nic zarzucić, bo działa zgodnie z prawem. Naprawdę, przestańcie już opowiadać dyrdymały...
~Kier
Przecież nie od dzisiaj wiadomo, ze potrzebne sa pieniądze na utrzymanie wyuczonych ciemnoskorych lekarzy, ktorych Francja ściągnęła miliony sztuk.

1

~U-BOT@
Całkiem życie podwodne niewymaga dużego wysiłku. Ble Ble Ble Ble...
~Kier
A z tego co mi wiadomo, to Ukraincy nie moga wjezdzac do UK i tak jest na 100%, poniewaz rozmawiałem kiedys wna zaladunku z Ukraincem i sam mi to powiedział. A firma w ktorej pracowal jezdzila glownie ma UK, takze mowil ze akurat On ma spokoj z wyspami.
~zcx
jakby unia wymagała kolejnego wprowadzenia podatku na którym rząd by skorzystał dojąc obywateli to by była cisza i wprowadzili by z ochotą.
PavelSPM
Polske pozwolene na prace jak i Karta Polaka pozwalia cudzozemcu pracowac na terene Polski po otszymaniu wizy PL (typ D). Tak rze pozwalia robic mendzynarodowe trasy jako kolka, ale bez przerzutuw i kabotazuw po innych krajach UE.
Jak cudzozemec ma Czasowy lub Staly Pobyt w Polscy, to ne potszebue pozwolenia na prace i wizy w Polscy i morze wykonywac mendzynarodowe trasy razem z przerzutami i kabotazami po innych krajach UE w coingu, ne wencej, 31 dni (mesionc) za eden raz, po ktyrych musi wrucic do Polski.

1

irish_dude
Bardzo niefortunny tytuł tego artykułu.
Sugestia, że wszyscy polscy transportowcy są oszustami, jest - co najmniej - nie na miejscu.
~Kier
Irish jak to wyglada z czasem pracy w Kanadzie, jezeli chodzi o kierowcow ciężarówek?
~Marek
Oczywiście, jeśli kierowca ma pozwolenie na pracę w polskiej firmie + wizę na PL, to może pracować tylko w Polsce, ale jeśli będzie miał wizę Schengen (a taką ma 99% kierowców z UA), to może pracować w całej strefie Schengen.
UK jest dobrym przykładem, bo to duży rynek, ale żeby tam jeździć, to taki kierowca musi mieć wyrabianą dodatkową wizę angielską, a jej koszt jest relatywnie duży i się nie opłaca. Ale jakby taką wizę miał, to i tam pozwolenie na pracę w polskiej firmie byłoby honorowane

3

~Czarodziej
Tytuł powinien brzmieć tak: Dziadtransy kończy się wasz czas... wreszcie będziecie płacić i zatrudniać na godziwych warunkach.

2

~Czarodziej
Z tytułu idzie wywnioskować że to co teraz jest jest przyzwoleniem i jest ok. To co będzie jest złe i nie sprawiedliwe, bo kończy się kantowanie kierowców.

1

~Ordynator ku-ku
Z za gór i lasów słychać jest skowyt gumoficowych złamasów!

2

~Ordynator ku-ku
Trza bedzie wrócić do wyuczonych zawodów gumofilce!
~Ordynator ku-ku
Telko Łyska weźmiem w opieke bo to debeściak jest wsród gumofilców kurna!
~Ordynator ku-ku
Dziad bo kurna dziad ale swój!
~Ordynator ku-ku
Lepszych dziadów nam nie trza!
~Marek
Szkoda jednak czasu na pisanie czegokolwiek. Człowiek stara się coś wytłumaczyć jak komu dobremu, spokojnie, bez wyzwisk, a wy nawet nie silicie się na przeczytanie tego, co zostało napisane. Żadnego skowytu nie ma i nie będzie, a ukraińscy kierowcy dalej będą robić swoje, pracy starczy dla wszystkich dobrych kierowców, Polaków i zza Buga

1

~Ordynator ku-ku
Rzym padł to gumofilce też polegną!

1

pawel744
Marek, przeczytałem uważnie to co piszesz i w 100% z tym co pisałeś się zgadzam... ale "ale nie jest to tutaj popularne"
Nie raz kiedyś tutaj pisałem, że to człowiek A nie narodowość i wszyscy dobrze o tym wiemy ale tutaj nie jest poprawne tak pisać...
~Podstawa
Nareszcie się biuro za magnesiarzy i druciarzy. hej. Pamiętajcie zawód kierowcy to stan umysłu. Hej
pawel744
:) ten minus jest tylko potwierdzeniem tego co napisałem, niczego innego się nie spodziewałem...
Dobry kierowca czy Ukrainiec czy Polak nie powinien bać się konkurencji...
A jak widać oni są konkurencją i to sądząc po jadzie jaki tu płynie - bardzo dużą.
~nie dziad trans
Ciekawe kiedy zniosą wszystko, to co teraz ustalają, kto im będzie woził produkty, towary. Niemcy już płaczą, że nie ma komu.
~Kier
Lewatywa, nie napisales nam nazwy lekow ktore zazywasz. Daj nam jakas informacje, bo gdyby lekarz komus przepisal taki lek, to odrazu wiemy jakie on ma dzialanie.
~Kier
Nie dziad trans, nie przejmuj sie, poradzą sobie bez problemu. Tyle lat sobie radzili, to i teraz dadza rade.
~Marek
Wbijcie sobie raz na zawsze jedną prostą sprawę - Ukrainiec ma pozwolenie na pracę ważne u danego przedsiębiorcy, a nie w danym kraju. Czyli jeśli Grisza ma pozwolenie na pracę w firmie X, to może pracować w Polsce, Niemczech, Francji, Belgii bez ograniczeń. Może nawet robić tam kabotaże i nikt mu nie może nic zarzucić, bo działa zgodnie z prawem. Naprawdę, przestańcie już opowiadać dyrdymały...

Oczywiście, jeśli kierowca ma pozwolenie na pracę w polskiej firmie + wizę na PL, to może pracować tylko w Polsce, ale jeśli będzie miał wizę Schengen (a taką ma 99% kierowców z UA), to może pracować w całej strefie Schengen.
UK jest dobrym przykładem, bo to duży rynek, ale żeby tam jeździć, to taki kierowca musi mieć wyrabianą dodatkową wizę angielską, a jej koszt jest relatywnie duży i się nie opłaca. Ale jakby taką wizę miał, to i tam pozwolenie na pracę w polskiej firmie byłoby honorowane

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.143.9.115

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels