ID: 219882
Co z tym ciśnieniem w oponach
ID: 219882
ID: 219882
Producenci opon od dawna rekomendują kierowcom systematyczne monitorowanie ciśnienia w oponach. To ważny aspekt, który przekłada się na bezpieczeństwo, ale i realne oszczędności użytkowników.
Producenci opon od dawna rekomendują kierowcom systematyczne monitorowanie ciśnienia w oponach. To ważny aspekt, który przekłada się na bezpieczeństwo, ale i realne oszczędności użytkowników.
~etransport.pl
Posty (14)
~Jony | W firmie od czterech lat mamy w kołach azot. Zwiększył się komfort jazdy, spadło zużycie paliwa i zwiększył się przebieg opon (446 tyś km na nalewkach na osi napędowej po kraju) W tym czasie nie było w firmie żadnego wystrzału (azot nie zwiększa ciśnienia jak powietrze). Co trzy miesiące kontrola ciśnienia, przy nowych oponach nie trzeba żadnej korekty, przy starych czasami spadnie o jedną kreskę. Gdy opowiadam swoje doświadczenia z azotem, to patrzą na mnie jak na bajkopisarza. Polecam azot-jestem kierowcą a nie sprzedawcą... azotu | |||
300D
| Jony- bredzisz, lejesz wodę tak samo ci eksperci. | |||
~maupka ficki micki | Jony nie leje wody, Jony pompuje azot w Linde Liquid Air ; ) | |||
~Jony | Mało jeszcze wiecie o transporcie chłopcy. Jeżeli na powietrzu robiłem przebieg 250 tyś przód i 270 tyś tył, a na azocie 390 tyś przód i 446 tyś tył, to podejrzewam że azot przyczynił się do tego. A może nauczyłem się jeździć? Nadmieniam że jestem kierowcą od 37-miu lat i przejechałem 3, 130 tyś km i mogę coś powiedzieć na tematy związane z transportem. Nie ma obowiązku pompowania azotu, ja się dzielę swoim doświadczeniem. Jeżeli ktoś chce skorzystać, to polecam. | |||
300D
| Po azocie to podobno nawet wentylki są odporne na tlen, nie wchodzą w reakcje z zaworkiem, ale to tylko w przypadku stosowania profesjonalnych zielonych nakrętek. A próbował który helu? | |||
~Bolek | Też leję azot jak wody zabraknie. Czasem tylko używam kitu. | |||
~Ktosik | 250 tys przód i 270 tys tył? To ty się jeszcze sporo musisz nauczyć o jeździe jony | |||
~Ktosik | 250 tys przód i 270 tys tył? To ty się jeszcze sporo musisz nauczyć o jeździe jony | |||
ese
| ~Jony 2017-07-14 16:33:21 Mało jeszcze wiecie o transporcie chłopcy. Jeżeli na powietrzu robiłem przebieg 250 tyś przód i 270 tyś tył, a na azocie 390 tyś przód i 446 tyś tył, to podejrzewam że azot przyczynił się do tego. . "- A to w jaki na przykład sposób? Biorąc pod uwagę warstwę izolującą w postaci gumy. | |||
Sergiej-TG
| ~Jony, stary durniu... ile jest azotu w powietrzu??? Nie musisz szukać... Składnik % azot: 78, 084 tlen: 20, 946 argon: 0, 934 dwutlenek węgla: 0, 0360 neon: 0, 00181 hel: 0, 00052 metan: 0, 00017 krypton: 0, 00011 wodór: 0, 00005 ksenon: 0, 000008 | |||
~Jony | I tak wygląda dyskusja z sadzeniakami. Wyrazy współczucia! Jeszcze dodam że wszystkie koła w ciągniku (bez zapasowego) mam wyważone proszkiem. Wiecie co to proszek do wyważania? Mam wątpliwości. | |||
~Kamil | Wiemy wiemy, Zygmunt Chajzer go reklamował. | |||
silwio
| Johny-dopiero teraz się dowiedziałeś o wyważaniu proszkowym?no no... ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale:) | |||
~Michał | Koleś który ma problem pyknąć 300 tysi na jednych gumach ma czelność jeszcze szczekać. No i te 37 lat :D |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.