Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Co z tym ciśnieniem w oponach

ID: 219882


Producenci opon od dawna rekomendują kierowcom systematyczne monitorowanie ciśnienia w oponach. To ważny aspekt, który przekłada się na bezpieczeństwo, ale i realne oszczędności użytkowników.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (14)

~Jony
W firmie od czterech lat mamy w kołach azot. Zwiększył się komfort jazdy, spadło zużycie paliwa i zwiększył się przebieg opon (446 tyś km na nalewkach na osi napędowej po kraju) W tym czasie nie było w firmie żadnego wystrzału (azot nie zwiększa ciśnienia jak powietrze). Co trzy miesiące kontrola ciśnienia, przy nowych oponach nie trzeba żadnej korekty, przy starych czasami spadnie o jedną kreskę. Gdy opowiadam swoje doświadczenia z azotem, to patrzą na mnie jak na bajkopisarza. Polecam azot-jestem kierowcą a nie sprzedawcą... azotu
300D
Jony- bredzisz, lejesz wodę tak samo ci eksperci.
~maupka ficki micki
Jony nie leje wody, Jony pompuje azot w Linde Liquid Air ; )
~Jony
Mało jeszcze wiecie o transporcie chłopcy. Jeżeli na powietrzu robiłem przebieg 250 tyś przód i 270 tyś tył, a na azocie 390 tyś przód i 446 tyś tył, to podejrzewam że azot przyczynił się do tego. A może nauczyłem się jeździć? Nadmieniam że jestem kierowcą od 37-miu lat i przejechałem 3, 130 tyś km i mogę coś powiedzieć na tematy związane z transportem. Nie ma obowiązku pompowania azotu, ja się dzielę swoim doświadczeniem. Jeżeli ktoś chce skorzystać, to polecam.
300D
Po azocie to podobno nawet wentylki są odporne na tlen, nie wchodzą w reakcje z zaworkiem, ale to tylko w przypadku stosowania profesjonalnych zielonych nakrętek.

A próbował który helu?
~Bolek
Też leję azot jak wody zabraknie. Czasem tylko używam kitu.
~Ktosik
250 tys przód i 270 tys tył?
To ty się jeszcze sporo musisz nauczyć o jeździe jony
~Ktosik
250 tys przód i 270 tys tył?
To ty się jeszcze sporo musisz nauczyć o jeździe jony
ese
~Jony
2017-07-14 16:33:21 Mało jeszcze wiecie o transporcie chłopcy. Jeżeli na powietrzu robiłem przebieg 250 tyś przód i 270 tyś tył, a na azocie 390 tyś przód i 446 tyś tył, to podejrzewam że azot przyczynił się do tego. . "-

A to w jaki na przykład sposób? Biorąc pod uwagę warstwę izolującą w postaci gumy.
Sergiej-TG
~Jony, stary durniu... ile jest azotu w powietrzu???

Nie musisz szukać...
Składnik %
azot: 78, 084
tlen: 20, 946
argon: 0, 934
dwutlenek węgla: 0, 0360
neon: 0, 00181
hel: 0, 00052
metan: 0, 00017
krypton: 0, 00011
wodór: 0, 00005
ksenon: 0, 000008
~Jony
I tak wygląda dyskusja z sadzeniakami. Wyrazy współczucia! Jeszcze dodam że wszystkie koła w ciągniku (bez zapasowego) mam wyważone proszkiem. Wiecie co to proszek do wyważania? Mam wątpliwości.
~Kamil
Wiemy wiemy, Zygmunt Chajzer go reklamował.
silwio
Johny-dopiero teraz się dowiedziałeś o wyważaniu proszkowym?no no... ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale:)
~Michał
Koleś który ma problem pyknąć 300 tysi na jednych gumach ma czelność jeszcze szczekać. No i te 37 lat :D
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.230.1.23

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels