ID: 214942
Renault Magnum nierówne ściąganie paliwa ze zbiorników
ID: 214942
ID: 214942
Witam. Posiadam Magnumkę z 2008 roku. Wyposażona jest w dwa zbiorniki paliwa. Paliwo pobiera z dwóch zbiorników jednocześnie i do dwóch wraca.
Problem polega na tym, że z prawego (mniejszego) zbiornika ściąga więcej niż z lewego (większego) zbiornika. Gdy w prawym poziom paliwa osiąga minimum w lewym wynosi on około 400 litrów.
Pytanie brzmi, o co chodzi?
Witam. Posiadam Magnumkę z 2008 roku. Wyposażona jest w dwa zbiorniki paliwa. Paliwo pobiera z dwóch zbiorników jednocześnie i do dwóch wraca.
Problem polega na tym, że z prawego (mniejszego) zbiornika ściąga więcej niż z lewego (większego) zbiornika. Gdy w prawym poziom paliwa osiąga minimum w lewym wynosi on około 400 litrów.
Pytanie brzmi, o co chodzi?
~Maciek*.43.206.52.ipv4.supernova.orange.pl
*.43.206.52.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (29)
~Maciek | jak w temacie... | |||
~asd | Ten typ tak ma, że potrafi wyciągnąć z jednego zbiornika do zera a z drugiego nie ruszy. Żałóż krany na zbiorniki. | |||
leon
| Siema; -)... podobnie w Volvo tak się działo. Prawy mniejszy (180l) pusty, lewy większy (500l) pełny. Kilka razy zdarzyło mi się latać z bańką 5l po wodzie mineralnej i przelewać z pełnego do pustego. | |||
leon
| Na szczęście od "zawsze" wożę ze sobą Księgowego. A Księgowy jak sama nazwa wskazuje... Jest potrzebny w aucie; -) | |||
~Maro | Jeden zbiornik jest zarezerwowany dla kierowcy przez producenta | |||
leon
| 2017-04-01 01:11:30 Jeden zbiornik jest zarezerwowany dla kierowcy przez producenta Ten większy czy mniejszy? | |||
~Zbyszek czy Zbigniew? | Wszyscy nie na temat.. na początek sprawdź czy korki od paliwa masz szczelne... system działa. na różnicy podciśnien, na przemian wysysa lewego i prawego.. wysysanie z jednego może świadczyć o tym ze. na tym zbiorniku nie trzyma ci korek. | 1 | ||
leon
| Zbychu ze spychu?; -)... W moim przypadku na 100% korki były szczelne. Podpowiedz proszę co jeszcze może być przyczyną tej usterki. | |||
~olo | Magnum to miał być w założeniu kombajn ale zmienili projekt i wyszedł ciągnik. Czy to prawda ze kierowcy Magnum mają wiecznie brudne ręce i dokumenty noszą w zębach??? | |||
leon
| Czy to prawda ze kierowcy Magnum mają wiecznie brudne ręce i dokumenty noszą w zębach??? taa... mają oślinione papiery; -) | |||
~STARY | jest jeszcze coś takiego jak KOLEJNOŚĆ TANKOWANIA zbiorników najpierw lewy do pełna potem prawy | |||
trucking
| Mi Magnumka tylko raz zaświrowała ale przy niskim stanie paliwa. Zapowietrzyła się pomimo, że wskaźnik pokazywał ciut poniżej 1/4. Okazało się później, że miałem poniżej 1/4 ale rezerwy, od tego incydentu nie dopuszczałem już do takiej pustki w zbiornikach i było ok. | |||
~Marko | Mówią ze renuwka to ciężarówka, niestety wiecznie coś | |||
leon
| puchatek 61; -)... Czyste smoki były. Pilnowałem tego. | |||
~Marko | Do tego auta konieczna podwójna opsada, z mechanikiem w roli głównej | |||
~Marko | Plus to cena | |||
leon
| "opsada"... dobre; -) | |||
~Marko | Wiem bo cały czas to naprawiam, nie jestem przekonany. Młodej nie czepiają się detali | |||
~Marko | Sorry miało być profesor Miodek | |||
~rao | Jak jeździłem magnumką to miałem zamontowany przewód z zaworkiem zwrotnym. Jak paliwo z prawego zeszło do rezerwy to przedmuchiwałem pistoletem z lewego do prawego. Upierdliwe, ale póki co lepszego sposobu nie znalazłem. | |||
~Rmik | Musisz przeczyścić smoki któryś jest delikatnie przytkany i dlatego tak się dzieje, znam to z doświadczenia | |||
~Maciek | Czyściłem ssaki, przewody łączące zbiorniki razem z tymi smiesznymi zaworkami trójdrożnymi (zbiera się tam paliwo), korki wlewu szczelne. Po takich zabiegach zawsze się coś zmienia jednak nigdy na lepsze. Ten układ żyje własnym życiem. Doradźcie jak to skutecznie przerobić. Myślałem żeby jeden zbiornik zaślepić i ciągnąć tylko z jednego a z drugiego przelewać. Tylko nie wiem jak się układ zachowa. Do tej pory pobierało z dwóch i do dwóch wracało. Co będzie jak zacznie pobierać z jednego i do jednego wracać?... a może jednak kraniki? Pomóżcie, podpowiedzcie. | |||
~STARY | masz zapowietrzony przewód przelewowy... jeżeli ciągnie z prawego zbiornika, to nalej LEWY do pełna wlew zatkaj szmatom i dmuchnij powietrzem aż zacznie przelewać do prawego | |||
~STARY | potem tankuj... lewy do pełna i dopiero prawy | |||
~asd | Krany, tak jak pisałem i będziesz miał spokój | |||
~Maciek | asd jak montowałeś te krany? Jeden na ten co pobiera i jeden na powrotny, czyli razem cztery? Dobrze kombinuje? | |||
~Pablo | Witam w Magnum mam problem ponieważ nie pokazuje mi na desce stanu paliwa od czego zacząć? | |||
~Ordynatorów jest dwóch | Od zatankowania kurna!!! | |||
~Pablo | Wogule skazówka nawet się nie budzi ropy full |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.