ID: 168512
Loi Macron - najważniejsze założenia
ID: 168512
ID: 168512
Istotne dla polskiego przewoźnika kwestie płacy minimalnej nawet nie zostały podniesione w oficjalnym komunikacie.
Istotne dla polskiego przewoźnika kwestie płacy minimalnej nawet nie zostały podniesione w oficjalnym komunikacie.
~etransport.pl
Posty (19)
~pocztowy:) | Jeżdżę już tak w Anglii od ponad roku. Model Paracrossu jest dla mnie optymalnym rozwiązaniem, bo mogę być w domu co 3 miesiące na 4 tygodnie. Nie ukrywam też, że i pieniążki są lepsze, a koszty utrzymania bardzo podobne jak w Polsce. Ważne dla mnie też było to, że mam gwarantowane godziny co oznacza, że jak nie jestem zaplanowany do pracy przez dyspozytorów to i tak mam zapłacone! No i najważniejsze, czas pracy kierowcy jest "świętością". Nie wolno go przekraczać pod karą usunięcia z kontraktu. Już na Kursie w Piasecznie Opiekun uczulał nas na to żeby nic nie kombinować bo nie ma takiej potrzeby i okazało się to prawdą. | |||
~pocztowy:) | Nadchodzi Normalność, Dziadtransy Wysiadka:) | |||
~kierowca | koluniu pocztowy powiem ci tak synku robote w polsce jak i zaplate za prace zepsuliscie wy kierowcy sami popier... na roznego typu wylacznikach magnesach itp za co za cene bytu na wekend w domu a teraz co 1 na 3 mce wystarcza??? pamiet am jak firmy wykupowaly osttnie tarczkowe pojazdy ale jak ktorys wyprobowal magnes to juz mial zmieniany tachograf iec nie mow tak DZIDTRANS po prostu zapierda... les wiecej bo chciales zarobic bo sie dalo a teraz to placzesz ze tam lepiej??? zabieraj swoja rodzine i zyj i pracuj tam | 1 | ||
~kierowca | to tacy jak ty zepsuli nam prace tu pamietam w 2003-2005 zarabialem od 5000-6500 w polsce we firmie polskiej ale byli tacy co za polowe chcieli jezdzic proste ze szef chcial sobie zaoszczedzic ale po 2 mcach zaprzestal pensji podstawowej mialem 1800 br reszta diety i premia ale tacy jak ty zepsuli ten rynek a teraz narzekaja powin ienes nazwac sie po nikiem DZIADKIERO | 1 | ||
~pirat z karajebów. | Tak kiero masz racje, narobiło sie teg dziadostwa tyle ze szkoda gadac!!!. Teraz wszyscy chca jezdzic, bo to prosta droga do kasy, lecz zeby byc kierowcą potrzeba taka szkołe skonczyc, co ich juz nie ma wiec nie kazdy jest kierowca, a tylko łacznikiem miedzy pedałami a kierownica. Dzis ucza na kursac ludzi z 20 letnim doswiadczeniem, jak pasy zapinac... !!!kuzwa smiech na sali!. Wszystko przez własnie takich karyjerowiczów. | 1 | ||
zibi1906
| Są jeszcze tacy (po szkole). Osobiście znam kilku. Łza w oku się zakręca, jak człowiek sobie przypomni, że na sam koniec trzeba było jeszcze zaliczyć"pracę końcową". | 1 | ||
~pirat z karajebów. | Jak zaraz zaczoł to dzis ma 50 lat. | |||
~pirat z karajebów. | kierowca, byli tacy zeby jezdzic nowym, albo w miare nowym autem jezdziłza free... | |||
zibi1906
| ~pirat z karajebów. 2016-05-18 15:56:45 Jak zaraz zaczoł to dzis ma 50 lat Nie przesadzaj Nie masz wrażenia że czasami czas się cofa? Zresztą... szczęśliwi czasu nie liczą. | |||
~Lule k z 1b | Nooooo!!! | |||
~Kalamitos | Nie tylko kierowcy spaprali robote, ale tez obcy przewoznicy pozanizali stawki... | -1 | ||
~Lule k z 1b | Nooooo! | |||
~Lule k z 1b | Nooooo! | |||
~Lule k z 1b | Joooooo! | |||
SoloUk
| Rozwiązanie jest proste Wystarczy zlikwidować diety premie i jazdę od km a wprowadzić normalną pensję godzinową przy prostym założeniu że można zapłacić Max za 15h/dziennie i kierowcy przestanie opłacać się kombinować Takie rozwiązania stosowane są od lat w Europie i to się sprawdza bo kierowcy są tam zadowoleni | |||
Fro
| Rozwiązanie proste jak i z gatunku literatury SF. | |||
~Egon z dani | moooo, joooo! | |||
~Stary Gaj | Polski przewoźnik to w 80 procentach złodziej, pozdrawiam normalne firmy | 1 | ||
~zelówa. | Noooooo! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.