ID: 151264
WITD: ADR na kombinacji
ID: 151264
ID: 151264
Dnia 26 sierpnia 2014 r. na autostradzie A4 został zatrzymany, przez insp. z Oddziału WITD we Wrocławiu, do rutynowej kontroli zespół pojazdów, w skład którego wchodził próżny nie oczyszczony pojazd cysterna po materiale niebezpiecznym UN 1202 paliwo do silników diesla, którym wykonywano międzynarodowy przewóz drogowy z Polski do Niemiec.
Dnia 26 sierpnia 2014 r. na autostradzie A4 został zatrzymany, przez insp. z Oddziału WITD we Wrocławiu, do rutynowej kontroli zespół pojazdów, w skład którego wchodził próżny nie oczyszczony pojazd cysterna po materiale niebezpiecznym UN 1202 paliwo do silników diesla, którym wykonywano międzynarodowy przewóz drogowy z Polski do Niemiec.
~etransport.pl
Posty (22)
~adr | masakra - dożywotnio zabrać kierowcy prawko a przewożnikowi licencję i po sprawie, podobny zestaw wyprzedzał mnie na 18 - stce w stronę Niemiec z prędkością dobrze ponad 100 km na godz. , totalny de*ilizm | 2 | ||
~kierowca | Po co kombinował jadąc na via tolu? | 1 | ||
~adr | niewyobrażalny w skutkach kataklizm!!! pusta cysterna po dieslu???a za kombinacje zabrać licencje a dla kierowcy zakaz wykonywania zawodu. tylko psuja robote !!! | |||
adr
| pusta cysterna jest bardziej niebezpieczna niż pełna - opary -mówi ci to coś? | |||
~Przewoźnik | Ważne, że od 8-mej do 15-tej w dowolnie wybranej firmie mogą zebrać casch za minutki (popijając kawkę i łykając ciasteczka). Przeważnie full limit lub częściowa kieszonka. Reszta poważnych problemów jest mniej ważna- intratna. | |||
~Przewoźnik | Co do meritum - rzeczywiście opary po dieslu - normalnie dramat. Buhaha - "flachowcy". | |||
~Zygmunt | Te przewoźnik co Ty jarasz? | |||
~kiki | adr, Ty masz takie pojęcie o adrach jak ja o gwiazdach! | |||
~kier | Pier do lic tych wszystkich magnesiarzy i dwu kartowcow. Banda de*ili i tyle. | |||
~esiu | Ciekawe jaki to "SERWIS" wyłączył IMS'a? Toż to koniecznie do GUM'u i odebranie zezwolenia. | |||
~tomcio | twardziele parkingowi dużo krzyczeć a po wszystkim magnesik i do przodu a po kilku kieliszkach na parkingu prawie wszyscy w miesiącu po minimum 20 tys km robicie | 1 | ||
~tomcio | prawda boli ze jesteście cicho czy na radio słuchacie gdzie policja i itd bo jechać trzeba za 2 dni ostatni a tu dopiero 18tys | |||
zetek
| "Co ciekawe w pojeździe znajdował się zainstalowany nowej generacji tachograf wymagający podłączenia drugiego niezależnego sygnału ruchu pojazdu, ułatwiający wykrycie manipulacji, ale niestety nie został uruchomiony przez „ serwis tachografów” dokonujący kalibracji. W przypadku jego uruchomienia tachograf rejestrowałby błędy wskazujące na stosowanie wyłącznika tachografu, a takich nie stwierdzono. Istotnym również jest to, iż sam kierowca nie jest w stanie bez karty warsztatowej, którą dysponują tylko uprawnione przez Główny Urząd Miar serwisy tachografów... "/Nad wyraz zastanawiające!/Szcz erze wątpię w jakakolwiek odpowiedzialność. Perfidia ludzi zaskakuje-> Kierowc a (potencjalny zabójca) skraca sobie w najlepsze odpoczynek. Pierwsza bądź druga w nocy często jest próbą dla wypoczętego organizmu. A co dopiero... Taczek bym ci nie dał do rąk kierowco tej cysterny. Włącz *mózg, zastanów się po co są odpoczynki. | 1 | ||
~Przewoźnik | Psy szczekają - mafia żyje. Co to daje? | |||
zetek
| Pewnie niewiele. Jak okiem sięgnąć widać "profesjonalne podejście-tu i ówdzie. W obliczu tragedii, do której nie doszło, a przecież mogło, wielu nie umiałoby sobie spojrzeć w twarz. Cóż, kolejny dobitny przykład na to, że bezpieczeństwo na drodze nie jest priorytetem... | 1 | ||
~tomcio | zetek a ty mandat kiedyś dostales, dlaczego nikt nie sprawdzi busow co ludzi do niemiec franci angli itd woza w 2 strony czasem bez zadnego spania i to nawed może być dobre 3000tys km na raz. | |||
~kita | zatrudnijcie się u JÓZEFA B. z Malechowa koło UST MORSKIEGO to on wam powie jak trzeba jezdzić na MAGNESIE. przyjmujac sie tam do pracy, to najpierw dostajesz MAGNES a potem kluczyki. jestes na działalnośći i 30 gr za km i koniec. to król magnesu. | |||
~scaniadriver | Tak sie pracuje w wiekszości Polskich firm - bez magnesu nie roboty. Na krajówce to praktycznie żadne auto nie jezdzi w 100% legalnie. Ci co kombinują mniej ładują w czasie pauzy 11 a ci co więcej to jeźdzą po 20 h na dobę. Ta inspekcja to na dobrą sprawe tylko zbiera pieniądze bo oni nie są w stanie poprawić czegokolwiek na tą chwilę. | |||
~Przewoźnik | scania - jak ja to samo pisałem to mnie burki minusowały i szczekały na mnie. Zobaczymy czy coś się zmieniło w tej kwestii. ITD to pasożyty zbierające kasę pod przykrywką szczytnych idei. Zdania nie zmieniam. | |||
~ah jo | tragedia jest tragedią jeśli do niej dojdzie - uzywanie magnesu lub wyłacznika jest naganne i tu nie ma wątpliwości. Jednak w tym artykule przeklejonym ze strony wrocławskiego itd widać propagandę - zarówno w przejaskrawieniu zagrożenia jak i w podanniu godzin: odpoczynek miał niby zacząć o 20:00 a według danych z viatolla ostatnią opłatę zarejestrowano o 02: w nocy - czemu nie napiszą ile to faktycznie godzin jechał? Owszem - przerwanie odpoczynku to jest takie same naruszenie jak odebranie tylko 6 godzin odpoczynku - według przepisu. Ale w subiektywnej ocenie przeciętnego człowieka jest to poważnejsze naruszenie jeśli kierowca od 20 do 2 przez sześć dodatkowych godzin jeździł po drogach - włączając w to jeszcze czas jazdy który normalnie zarejestrował. Ale nic nie piszą o przekroczeniu dziennego limitu jazdy - choć viatoll powinien dać z grubsza informację ile jechał między 20-2. Z drugiej strony - nowy tachograf z większym zabezpieczeniem przeciw manipulacjom, obowiązek cyklicznego sprawdzania tachografu przez wyznaczone serwisy i nadal sobie system nie może poradzić z przeróbkami? Ani chybi kontrola zawodzi - co podkreśla iż artykuł nie demonizował osoby która umożliwia wyjazd na ulicę ludziom którzy mogą spowodować wypadki o niewyobrażalnych skutkach. Tej zagadki nie rozwiązano. Podkreślam - nie usprawiedliwiam czynu, ale mam wątpliwości czy wszyscy winni są traktowani tak samo. | |||
~mim | ja ja burki parkingowe | |||
~Przewoźnik | Jak ktoś jeszcze myśli zakładać jakąś firmę w tym kiblu ( a już najlepszy jest transport ) to powinien zacząć od badań psychiatrycznych. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.