REKLAMA

Chip tuning
ID: 126797

Cześć
Macie jakieś doświadczenia z takim tuningiem, zrobionym fabrycznie lub przez profesjonalną firmę. Myślę o nowym busie i chipie.
Ze swojej strony powiem, że robiłem to kiedyś w fabrycznie nowej Toyocie Avensis-tzn wykonała to Toyota-dużo drożej, ale chodziło gwarancję. Auto było nie do poznania-rakieta, w stosunku do oryginału i efekt turbo dziury pozostał jedynie wspomnieniem. Ale sprzedałem auto po przebiegu 120tys -takie życie niestety, Więc nie wiem co by się działo dalej. Do tego czasu silnik chodził jak szwajcarski zegarek.. Jeżeli kupie Mastera 150ps to wyciągną go pod 200 jeżeli Boxera 180 to będzie pewnie ponad 230. Chciałem poznać wasze zdanie. Aha moja Toyota paliła nawet mniej po tym zabiegu. Może wiecie czy wspomniane firmy oferują coś takiego w fabrycznie nowym busie? Nie mogę sobie pozwolić na utratę gwarancji-swoja droga można to łatwo wymontować i nie będzie śladu.
Pozdrawiam Jacek

Posty (6)

jacek-kuba
2013-06-14 21:23:41
jak w temacie...
Paftor
2013-06-14 22:35:01
Renault w Katowicach swego czasu oferował chip do 120km na 150
ale chyba wiązało się to z przeglądami tylko i wyłącznie u nich
zadzwoń na serwis do renault to ci powiedzą
J-23-23
2013-06-15 10:39:18
Kolego od Boxera z daaleka. Za każdym razem będę to do znudzenia powtarzał, aby ktoś inny się nie wpakował w to bagno. Na 100% daj sobie spokój z jakimiś power boxami. Co do zmiany programu bądź świadomy, że stracisz gwarancję jak na serwisie się skroją co jest grane. Co do Mastera podniesienie mocy o 50KM w już wysilonym silniku jest ryzykowne, ale każdy robi jak uważa. PObawienie się z elastycznością silnika już tak, ale tylko w dobrej firmie ( porządna hamownia itd) i pewnie kosztuje. 3 litrowe motory już ryzyko mniejsze i pole manewru większe. Pozdr
jacek-kuba
2013-06-15 11:06:30
Czytałem Twoją opinię o Peugeocie. Czytam również wypowiedzi innych, rozmawiam ze znajomymi z branży i opinia jest właściwie spójna-Master jest nr 1. Ale ten silnik-jakby dawali 3 l nie byłoby tematu. Myślę, że jestem w stanie dogadać się z firmą-jeżeli sami tego nie zrobią to może zlecą komuś. Zadzwonię w poniedziałek. Na przykładzie mojej Toyoty powiem w każdym razie, że kultura pracy jest nieporównywalna-rusz asz autem niemal bez gazu, brak w 90pr efektu turbodziury, mniejsze spalanie, lepsze osiągi. Natomiast żadna firma -nie powie jak jest faktycznie z trwałością. Avensisem nie robi się z zasady 200tys rocznie jednak. Ponoć większość silników mam ogromny zapas bezpieczeństwa-ale mechanikiem nie jestem więc nie będę dyskutował.
alfatrans1
2013-06-15 12:16:31
master ma 2, 3 litra i 150 koni... dla przykładu BMW 320d 2 litry pojemności i 180 (lub 150 - dobrze nie wiem bo z tematu wyszedłem) kucyków i co? po 180 tys km turbina do wywalenia. Coś kosztem czegoś zawsze - w fabryce tych silników nie produkują idioci tylko wszystko jest zaprojektowane pod odpowiednie obciążenia termiczne i kinetyczne. Zwiększając moc zawsze zmniejszasz żywotność. A chyba w busie chodzi o to żeby przekaczał przynajmniej z 600 tys km na jednej jednostce napędowej a nie żeby ruszać spod świateł pierwszy :) Tak przynajmniej uważam. Poza tym najpierw kolego kup pojezdzij i się zastanów czy potrzebujesz dodatkowej mocy.
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

REKLAMA

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce