Wymiana baterii
ID: 117675

Mam już słabe akumulatory i mam pytanko czy wymiana jednego coś zmieni?

~Smokk
*.play-internet.pl

Posty (29)

~Smokk
2013-01-11 21:26:40
jak w temacie...
~maciomacio
2013-01-11 21:30:19
napewno nie - jakis czas ok ale potem znowu schody
pozdrawiam
~tak
2013-01-11 21:31:48
napewno w twojej psychice smoku
~Nomad
2013-01-11 21:33:51
Nachuchaj w cele. To pomaga.
~. ///////
2013-01-11 21:37:04
ile masz doswiadczenia?? chyba nie duzo? musisz miec napiecie 24V wymiana jednego akumulatora gdy drugi jest ledwo zywy nic nie zmieni
~antydziad
2013-01-11 21:39:48
kolejny dziad?
~haha
2013-01-11 21:42:14
kiedys wymieniano tylko jedna cele (ta uszkodzona)
jak to sie mialo w praktycy?
a tak na marginesie jestes szef czy kierowca?
~Smokk
2013-01-11 21:43:29
Pytam się ludzi poważnych a czytam same obelgi w moim kierunku to coś świadczy o Was.
Pozdrawiam

1

zibi410
2013-01-11 21:47:51
Wymień oba.
~Zakręcony
2013-01-11 21:47:54
W praktyce często zdarza się sytuacja, że jeden jest bardziej "padnięty". Jeżeli akumulatory mają nie więcej niż trzy lata możesz spróbować w ramach oszczędności wymienić tylko jeden, ten gorszy. Weź jednak pod uwagę fakt, że przy połączeniu szeregowym wszystkie cele (akumulatory) muszą mieć te same parametry. W przeciwnym wypadku podczas ładowania ich przez alternator jeden z akumulatorów będzie niedoładowany, drugi zaś będzie otrzymywał zbyt wysokie napięcie co doprowadzi do zbyt szybkiego zużycia. Reasumując mój wywód uważam, że nie opłaca się zmieniać tylko jednego akumulatora, choć doraźnie może to pomóc nawet do końca zimy.

1

~Smokk
2013-01-11 21:48:41
Jestem szoferem z małym doświadczeniem i pytam sie czy dusić szefa o jeden czy o dwa.
Auto odpala ale gdy już jest mróz i webasto chodzi na wyższych obrotach to rano ledwo co kręci.
niedzielny_kierowca
2013-01-11 21:49:37
Zmieni, zmieni... ten nowy w zużyty.
~Zakręcony
2013-01-11 21:53:54
Duś o dwa dla dobra obojga
~scania
2013-01-11 22:44:29
jeśli auto idzie na sprzedaz to wymien tylko jeden a jak dla siebie to lpiej kup dwa
~ktosik
2013-01-11 22:46:34
moze pozostaw decyzje szefowi?
zamelduj mu tylko ze masz slabe pradu i tyle.
~kiero.
2013-01-11 22:52:50
Kolego podam ci prosty przyklad i tanio mozesz go sobie sprawdzic. Wez sobie latarke np na 2 akumulatorki polaczone szeregowo. zalozmy ze sam wszystkie naladowane. swiec latarka az sie wyladuja. wyciagnij je i naladuj tylko jeden a drugi wloz nie naladowany. Odpowiedz podaj na forum jak sprawdzisz. moaze by 3 akumulatorki a dwa naladujesz lub niezaleznie ile byleby jeden byl nie naladowany i polaczone szeregowo.
~haha
2013-01-11 22:56:55
~Zakręcony
(2013-01-11 21:47:54) W praktyce często zdarza się sytuacja, że jeden jest bardziej "padnięty". Jeżeli akumulatory mają nie więcej niż trzy lata możesz spróbować w ramach oszczędności wymienić tylko jeden, ten gorszy. Weź jednak pod uwagę fakt, że przy połączeniu szeregowym wszystkie cele (akumulatory) muszą mieć te same parametry. W przeciwnym wypadku podczas ładowania ich przez alternator jeden z akumulatorów będzie niedoładowany, drugi zaś będzie otrzymywał zbyt wysokie napięcie co doprowadzi do zbyt szybkiego zużycia. Reasumując mój wywód uważam, że nie opłaca się zmieniać tylko jednego akumulatora, choć doraźnie może to pomóc nawet do końca zimy.


az milo poczytac sesownmch wypowiedzi

takich tu po3 -5wpisach brakuje

1

~kiero.
2013-01-11 23:07:14
moja odp. byla dla laikow ktorzy nie maja pojecia o elektryce i parametrach akumulatorow i co sie w nich zmiena wraz z ich starzeniem. Moge podac badziej zlozona wypowiedz lecz nie wszyscy sie na tym znaja i zrozumieja. Moja odp. jest wyposrodkowana, ze inaczej nie darady jak wymienic naraz dwa akumulatory o takich samych parametrach. Tzn. napiecie, pjemnosc i prad rozruchu podawane na obudowie wg. jednej normy.
~Nomad
2013-01-11 23:38:27
Wyrzuć, telewizor, laptopa, kino domowe i jeszcze parę innych gagów a baterie wrócą do normy.
~kiero.
2013-01-11 23:41:25
zapomniales dodac zeby wyzucic webasto bo tez niepotrzenie zużywa aku. Tylko za hotel zaplac i nie ma sprawy. Tam sobie wszystko obejrze w telewizji.
~dziadtrans
2013-01-11 23:53:06
smokk?- jesteś?
~dziadtrans
2013-01-12 00:02:25
smokk?- jesteś?
~Forest glemp
2013-01-12 01:24:42
Jak jest dziad-psiefoznik to i tak wymieni jedną-nawet jak mu powoli wytlumaczysz, rozrysujesz problem-on i tak wymieni jedną bo to DZISIAJ bedzie taniej! A ze ostatecznie wyniesie to drozej to juz kruwa nie dociera!
Kiedys u jednego dziada mowie-baterie padają, trza pomyslec o nowych bedzie... to mi wsadzil do kabiny przewodziska grubachne od spawarki, ciezkie i tak dlugie ze prąd to by mozna z przeciwnego mopa na autostradzie pożyczac...
~xxxx
2013-01-12 01:39:15
~Forest glemp, to nie narzekaj. dziadtrans cie wyposazyl odpowiednio; ) hehe. zebys nie dzwonil i nie gadal, ze kable masz za krotkie hehe.

smokk- a ty wymien dwa akumulatory. i nie inaczej. no chyba, ze chcesz sie zwolnic jak wypalete zobaczysz, to wtedy nawet nie wspominaj, ze sa slabe.
~Paweł
2018-04-19 09:19:33
a wymiana waluty tylko online i tylko po najlepszym kursie, dla zainteresowanych polecam stronę Nordiqa. com
~kolo
2018-04-19 09:31:42
wal sie
barracuda
2018-04-19 10:48:56
Może nie każdy jest techniczny, ale żeby pomylić wymianę akumulatorów z wymianą walut?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.81.68.240

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2018
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce