REKLAMA

zakładamy zrzeszenie kierowców
ID: 113620

pomysł jest taki
tworzymy stronkę na ktorej będzie można wyrazić poparcie dla inicjatywy
w zależności od zainteresowania wybieramy formę działania
od tego uzależniamy nasze dalsze poczynania

~kierpol
*.skynet.net.pl

Posty (249)

~...
2012-10-22 23:51:02
To pewnie bym wymysli sobie nazwe firmy i podal Tobie tel. do kogos, kto nie istnieje. No i bys mnie nie rozszyfrowal. Ku. rwa przyjacielu!!! Go. wno, to masz w glowie, az przykro sie robi, jak sie Ciebie czyta. Koncze, bo sam nie wiem po co w ogole sie tutaj odzywalem.
EXTRIM
2012-10-22 23:53:12
no właśnie... nikt tego nie może zrozumieć-nawet Ty...
xmen1
2012-10-23 01:32:11
i znowu ten BUSIARZ EXTRIM!!!
~Ł ysy
2012-10-23 03:48:56
O pomoc przy założeniu zrzeszenia poproście działaczy związkowych z ND. Oni mają doświadczenie w żądaniu tego "co im się należy". Może Jasio Kandyba z Schavemakera mógłby pomóc?Z nim może być problem, ponoć po strajku udał się na plantacje warzywm w Holandii.

2

~Zakręcony
2012-10-23 03:51:06
Łysy daj spokój. Zabijasz morale kierowców.
~przemas
2012-10-23 17:18:57
Panowie prawda jest taka że ludzi do jazdy jest ale kto dalej bedzie chcial jezdzic za takie traktowanie ze podwyzki mandatow pojicja kosi kase na nas krokodyle tez obciazenia od spedycji za spoznienia za *ly za to wszystko placi kiero i to my musimy dzialac popieram strajk 1. 06. 2013
~przemas
2012-10-23 17:22:11
a jak lepiej nie bedzie to lepiej isc na 8godz na magazyn czy na budowe byc codziennie w domu jak czlowiek i zarobic takie same pieniadze bez zadnych obciazen i mandatow niech ktos sie wezmie za te sprawy a nie co firma to k.. ur... wa panstwo w panstwie
~buc
2012-10-23 17:45:07
Może Jasio Kandyba z Schavemakera mógłby pomóc?Z nim może być problem, ponoć po strajku udał się na plantacje warzywm w Holandii.

no ale po 2 latach Gulden zrobil go brygadzista i to bez strajku. Na nauke nigdy nie jest za pozno.
~buc
2012-10-23 17:47:00
O pomoc przy założeniu zrzeszenia poproście działaczy związkowych z ND.

Krastiana wawalili swoi koledzy za brame bo planowal nastepny strajk.

1

~STRZAŁTRANS
2012-10-23 19:30:09
WITAM Panowie myślcie co chcecie ja mam swój samochód z chłodnią i jeżdze sam mam jedno auto ale myśle że w transporcie nie jest żle w kółku Polska-Grecja-Włochy wyszło mi na czysto 9000 zł także panowie szefowie w h... walą że jest żle kryzys itd. pełna mobilizacja i za mo*dę tych bieda transów którzy narzekają niech płacą a nie wille budują za pieniądze kierowców i nowe auta kupują
~STRZAŁTRANS
2012-10-23 19:36:22
Pozdrowienia oczywiście dla wszystkich na forum z Hiszpani oczywiście dla tirowców z chłodni
zibi1906
2012-10-23 19:40:05
A dlaczego z Hiszpanii i chłodni tylko?
~buc
2012-10-23 19:40:28
ja mam swój samochód z chłodnią i jeżdze sam mam jedno auto ale myśle że w transporcie nie jest żle w kółku Polska-Grecja-Włochy wyszło mi na czysto 9000 zł

wyszlo ci 9000 zl za ubiegly miesiac czy zawsze ci tak wychodzi?
odliczyc 6 s psodu to co zarobisz jako kierowca to zostanie ci 3000 zl.
mam nadzieje ze nie nawali ci agregat chlodniczy bo bedziesz musial caly rok za darmo jezdzic aby go naprawic
~buc
2012-10-23 19:42:38
pozrawia z Hiszpani bo tam 25% bezrobocia
~Artlog
2012-10-23 19:54:34
STRZAŁ TRANS-to jak juz się tak dobrze u Ciebie kręci to teraz zatrudnij kierowcę i daj mu zarobić 2500 euro!nie bądź dziad i pomóż kolesiom po fachu !oczywiscie odprowadzisz ZUS od pełnej kwoty!diety ryczalty itp. Tez!

1

~Kazik
2012-10-23 20:15:17
Brawo Artlog. Ten STRZALTRANS to jakiś oszolom.
~24h
2012-10-23 20:17:19
... czyli wsiadamy na szaloną szkapę, pędzimy bez ładu i składu niczym się nie przejmujemy i bierzemy za to naprawdę skromne i niezbędne, wręcz głodowe wynagrodzenie; )
~andi
2012-10-23 21:08:21
zrzeszenie już jest założyli go sami kierowcy i nie ma w ich szeregach zadnego krzykacza ani ściemniacza typu nomad maryan i takich podobnych oszołomów.
~Jastrząb
2012-10-23 22:11:03
Jak to zwykle bywa założą fajne chłopaki póżniej zmienią ich i ci co przejmą albo rozwalą zrzeszenie albo zrobią z niego łajkę, tak bywa ze wszystkim co zbudują uczciwi, dlatego dajmy się rąbać w żyć.
~acomitam
2012-10-24 13:13:50
strajk 1. 06. 2013r. strajk strajk STRAJK. Panowie prezesi
~Forest glemp
2012-10-24 14:12:32
Juz u nas byly strajki pare lat temu... Przestancie sie osmieszac bo jak przyjdzie co do czego to podkulicie kite cb powylączacie albo awizacją sie bedziecie tlumaczyc ! W weekend se mozecie postrajkowac, np nie chlac na parkingu i nie obszczywac aut!
~kierpool
2012-10-24 22:07:49
witam
ciekawa dyskusja się wywiązała
kilka osób zainteresował temat
nie wszyscy zrozumieli idei
nie chodzi bynajmniej o strajki, składki, wybór prezesów
pomysł jest nowatorski, ponieważ dotyczy zorganizowanie się w taki sposób, aby móc być poważną stroną w dyskusji na temat poprawy warunków pracy kierowcy w Polsce
~maniek
2012-10-24 23:21:59
kierpol, niezwazaj na de*ili sprubuj to pociagnac. Trzeba paru ludzi z calej polski aby to rozreklamowac. podaj mejla dla zainteresowanych i zobaczymy co z tego wyjdzie. forum tylko dla celow informacyjnych. Widzisz ze tu ciezko cos przedyskutowac.
~Przemo
2012-10-25 13:04:47
Popierm podaj maila kierpol moge sie tym zajac w regionie lodzkim
pocztagorski
2012-10-25 13:40:48
www. oskc. pl
pocztagorski
2012-10-25 13:42:43
spróbuj założyć stowarzyszenie to zobaczysz ile czasu zmarnujesz na papierki a potem będziesz musiał płacić za konto bankowe na które nikt ci nie będzie pieniędzy przelewał, będziesz musiał urlop bezpłatny załatwić żeby to wszystko ogarnąć

1

pocztagorski
2012-10-25 13:50:05
Basiabasia, CB-Radio ci szef podpier... z samochodu na parkingu czy jak?
pocztagorski
2012-10-25 13:51:25
Basia Basia prześlij swoje fotki na HardTube
~kierpol
2012-10-28 14:38:11
Witam
adres mailowy dla osób zainteresowanych tematem
piotrrkiera s@wp. pl
staram się przeglądać skrzynkę tak często jak tylko czas mi na to pozwala
Pozdrawiam
~kierpol
2012-10-28 14:38:43
piotrrkieras@wp. pl
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.208.159.25

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce