Największa na świecie półciężarówka 8212; Tractomas TR 10 x 10 D100 firmy Nicolas Industrie SAS
Tractomas TR 10×10 D100 jest wyposażony w silnik Diesel V 12 Caterpillar 3412E o pojemności 27, 3 litra, mocy 1000 koni mechanicznych, obrotach silnika 2100 obr/min. Ten niezwykle mocny silnik, w połączeniu z przekładnią Power-Shift 16 821 firmy Dana SPICER (USA), zapewnia moment obrotowy do 4000 Nm. Oś przednia i tylna ciągnika są produkowane przez niemiecką firmę Kessler, każdy napęd na przednie koła największego ciągnika na świecie ma ładowność 12, 5 tony, tylna oś może wytrzymać obciążenie 25 ton.
Pojazdy wyposażone w opony Goodyear Unisteel 445/95 R25 są bardzo trwałe, zapewniają niezawodną trakcję z nawierzchnią, ale jednocześnie zapewniają płynność jazdy w warunkach terenowych. Maksymalna prędkość, z jaką może jechać nie przekracza 65 km/h, a przy pełnym obciążeniu może jechać nie szybciej niż 50 km/h.
Dzięki możliwościom Tractomas TR 10×10 D100 byliśmy w stanie przetransportować bardzo ciężkie i ogromne ładunki bez ich demontażu, na dystansie do 4000 km. Jego gabaryty są naprawdę kolosalne: 12, 62 m długości, 3, 5 m szerokości i 4, 5 m wysokości i przewyższają wszelkie znane wymiary ciężkich ciągników na świecie.
Pojazdy wyposażone w opony Goodyear Unisteel 445/95 R25 są bardzo trwałe, zapewniają niezawodną trakcję z nawierzchnią, ale jednocześnie zapewniają płynność jazdy w warunkach terenowych. Maksymalna prędkość, z jaką może jechać nie przekracza 65 km/h, a przy pełnym obciążeniu może jechać nie szybciej niż 50 km/h.
Dzięki możliwościom Tractomas TR 10×10 D100 byliśmy w stanie przetransportować bardzo ciężkie i ogromne ładunki bez ich demontażu, na dystansie do 4000 km. Jego gabaryty są naprawdę kolosalne: 12, 62 m długości, 3, 5 m szerokości i 4, 5 m wysokości i przewyższają wszelkie znane wymiary ciężkich ciągników na świecie.
REKLAMA
KATEGORIE FILMÓW
Ciekawostki
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.