Utworzona: 2016-09-23
Będzie mikro i zmiennie
Utworzona: 2016-09-23
Utworzona: 2016-09-23
Terminale kontenerowe, a polskie, nie są tu wyjątkiem, znajdują się obecnie pod podwójną presją: spadającego zapotrzebowania na ich usługi oraz wzrostu kosztów operacyjnych i kapitałowych. Malejący handel i niskie stawki frachtowe zmuszają przewoźników morskich do łączenia się w alianse żeglugowe.
Terminale kontenerowe, a polskie, nie są tu wyjątkiem, znajdują się obecnie pod podwójną presją: spadającego zapotrzebowania na ich usługi oraz wzrostu kosztów operacyjnych i kapitałowych. Malejący handel i niskie stawki frachtowe zmuszają przewoźników morskich do łączenia się w alianse żeglugowe.
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.