Utworzona: 2018-03-15
Nowy Jedwabny Szlak biznesu intermodalnego i kolejowego
Utworzona: 2018-03-15
Utworzona: 2018-03-15
„Choć w 2017 roku – w korytarzu euroazjatyckim – odnotowany został wzrost wolumenów to miał miejsce spadek czasów tranzytów. I tak średni czas transportu wydłużył się w 2017 do 20-25 dni (w zależności od linii), gdzie w 2016 wynosił on 10-15 dni” mówi Andrzej Wierzbicki, szef dedykowanych rozwiązań multimodalnych, zastępca dyrektora biznesu lądowego w DB Schenker.
„Choć w 2017 roku – w korytarzu euroazjatyckim – odnotowany został wzrost wolumenów to miał miejsce spadek czasów tranzytów. I tak średni czas transportu wydłużył się w 2017 do 20-25 dni (w zależności od linii), gdzie w 2016 wynosił on 10-15 dni” mówi Andrzej Wierzbicki, szef dedykowanych rozwiązań multimodalnych, zastępca dyrektora biznesu lądowego w DB Schenker.
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.