Utworzona: 2017-05-21
Niedozwolony kabotaż „wagi ciężkiej”
Utworzona: 2017-05-21
Utworzona: 2017-05-21
Kontrola wykazała, że nacisk pojedynczej osi napędowej po odjęciu dopuszczalnych tolerancji wyniósł 13,7 tony przy dopuszczalnym dla danej drogi 10 ton a rzeczywista masa całkowita po odjęciu dopuszczalnych tolerancji wyniosła 41,1 tony przy dopuszczalnej 40,0 ton.
Kontrola wykazała, że nacisk pojedynczej osi napędowej po odjęciu dopuszczalnych tolerancji wyniósł 13,7 tony przy dopuszczalnym dla danej drogi 10 ton a rzeczywista masa całkowita po odjęciu dopuszczalnych tolerancji wyniosła 41,1 tony przy dopuszczalnej 40,0 ton.
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.