Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak szybciej otrzymać pieniądze za zrealizowane usługi?

Utworzona: 2016-10-17


Bardzo często długie terminy płatności wystawianych faktur za sprzedane usługi mogą zachwiać płynność finansową firmy transportowej. Istnieją jednak rozwiązania na rynku, które pozwalają na szybsze uwolnienie gotówki z faktur za zrealizowane usługi czy sprzedane produkty. Dzięki tym rozwiązaniom można w prosty sposób poprawić przepływ gotówki w firmie i dzięki temu realizować w terminie własne zobowiązania.

Obecnie standardem na rynku jest wymaganie przez kontrahentów wystawiania faktur z 30-60 dniowym okresem zapłaty. Wiele firm transportowych godzi się na tak odległe terminy płatności, aby być konkurencyjnym wobec innych przewoźników. Codziennością stają się również nieterminowe płatności kontrahentów. Jak wynika z raportu BIG InfoMonitor - aż 76 % firm transportowych boryka się z tym problemem.

Aby utrzymać płynność finansową firmy należy utrzymywać odpowiedni kapitał pozwalający na przetrwanie opóźnień płatniczych. Nie jest to niestety łatwe, szczególnie jeśli Twoja firma właśnie rozpoczęła działalność i musisz walczyć o każdego nowego klienta. Płynność finansowa to nic innego niż, zdolność firmy do płacenia bieżących zobowiązań. Wielu przedsiębiorców woli jednak skupić się na osiąganiu większych zysków, niż na przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. To nie najlepsza strategia, gdyż zaniedbywanie płynności finansowej może w skrajnych przypadkach prowadzić nawet do bankructwa.


inviPay.com proponuje rozwiązanie, które wspiera działalność małych i średnich firm i skutecznie pomaga zapobiegać zatorom finansowym.

Dzięki platformie inviPay.com można:
  • w ciągu 30 sekund zweryfikować rzetelność płatniczą Klienta,
  • wypłacać swoje wynagrodzenie z faktur w dowolnym momencie,
  • płacić za koszty fakturami sprzedaży - co jest usługą nowatorską na rynku.

inviPay jest wielkim ułatwieniem dla firm, które borykają się wciąż z niezapłaconymi na czas fakturami czy nierzetelnymi Klientami. Dzięki naszej aplikacji każdy Klient, może sprawdzić rzetelność firmy, od której chce przyjąć zlecenie w ciągu 30 sekund i zabezpieczyć swoje pieniądze. To unikalna formuła, z której korzysta coraz więcej firm z branży transportowej z prostych przyczyn: dzięki bardzo prostej aplikacji mogą zabezpieczyć, wypłacić środki z faktury i mieć komfort prowadzenia biznesu. Po prostu - mówi Marcin Pasenik – Pomysłodawca i Prezes Zarządu inviPay.

Rozwiązanie proponowane przez inviPay.com jest przede wszystkim skierowane do firm prowadzących działalność nie krócej niż 12 miesięcy i bez zadłużeń. Dzięki unikalnej konstrukcji, platformy inviPay.com oraz minimum formalności wymaganych przy rejestracji i obsłudze platformy, każda firma, która wystawia fakturę z odroczonym terminem płatności ma możliwość wypłaty z niej środków kiedy chce. Jest to możliwe nawet na drugi dzień od jej wystawienia, bez względu na termin płatności tej faktury.

Rozwiązanie inviPay.com zostało docenione przez wiele firm z branży transportowej, które traktują inviPay.com jako podstawowe narzędzie pozwalające na łatwe zarządzanie finansami przedsiębiorstwa.

invipay.com
infolinia: +48 22 295 11 58
Do ulubionych


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels