Utworzona: 2016-08-29
Rzetelna informacja kluczem do sukcesu operatora w problemie ostatniej mili
Utworzona: 2016-08-29
Utworzona: 2016-08-29
W dostawach e-commerce jednym z największych wyzwań związanych z realizacją zamówienia staje się tzw. ostatnia mila, czyli komfort klienta B2C przy odbiorze przesyłki. Ma ona wpływ nie tylko na jakość całego procesu doręczenia ale również na wizerunek e-sklepu.
W dostawach e-commerce jednym z największych wyzwań związanych z realizacją zamówienia staje się tzw. ostatnia mila, czyli komfort klienta B2C przy odbiorze przesyłki. Ma ona wpływ nie tylko na jakość całego procesu doręczenia ale również na wizerunek e-sklepu.
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.