REKLAMA

Namiary na Morze i Handel

Partner etransport.pl - Namiary na Morze i Handel

„Namiary na Morze i Handel” są specjalistycznym dwutygodnikiem, informującym fachowo o najważniejszych wydarzeniach i problemach w polskiej gospodarce morskiej, ze szczególnym uwzględnieniem spraw transportu, przemysłu, usług i handlu morskiego. Podstawowa tematyka czasopisma obejmuje ekonomiczne, finansowe, organizacyjne i techniczne aspekty żeglugi, portów, spedycji, przemysłu remontu i budowy statków oraz produkcji wyposażenia okrętowego a także turystyki morskiej. Pismo informuje o nowych trendach i tendencjach w polskim transporcie, spedycji, handlu i przemyśle morskim. Szeroka prezentacja opinii i poglądów, wywiady i rozmowy z menedżerami i animatorami gospodarki regionów nadmorskich, a także osobami współdecydującymi o ich rozwoju zapewniają „Namiarom na Morze i Handel” ponadbranżowy i ponadregionalny charakter.

www.namiary.promare.pl

Artykuły partnera

Mysz, która może ryknąć
Mysz, która może ryknąć
2017-09-25
Mniej więcej rok temu pojawiła się informacja, że 2 gdyńskie terminale
kontenerowe zamierzają się połączyć. Nic takiego nie nastąpiło, a wokół sprawy panuje cisza.
czytana
692 razy
Dżin się uwolnił
Dżin się uwolnił
2017-09-06
Zamawiając w 1995 r. pierwsze duże statki kontenerowe, o pojemności 8-9 tys. TEU, zarząd Maersk Line nie wiedział, że uwalnia uwięzionego dżina.
czytana
974 razy
Czy przywrócenie żeglowności naszych głównych rzek zagraża środowisku?
Czy przywrócenie żeglowności naszych głównych rzek zagraża środowisku?
2017-08-30
Absolutnie nie!
czytana
311 razy
Niepokojące wieści
Niepokojące wieści
2017-08-23
Zamówienia fabryczne w Niemczech spadły w styczniu aż o 7,4% w porównaniu z grudniem ub.r. grudniu i jednocześnie były o 0,8% mniejsze niż rok wcześniej.
czytana
402 razy
Mniejsi przestają się liczyć
Mniejsi przestają się liczyć
2017-08-19
Lutowe przeładunki kontenerowe okazały się niższe od rekordowych, z 2014 r., ale były drugimi co do wielkości, jakie udało się osiągnąć o tej porze roku.
czytana
510 razy
Cel: przekroczyć 20 mln t
Cel: przekroczyć 20 mln t
2017-08-13
Port gdyński podsumował swoje wyniki za 2016 r. Przeładunki okazały się rekordowe: 19 536 tys. t, czyli były o ponad 130 tys. wyższe niż w najlepszym dotąd dla portu 2014 r.
czytana
355 razy
Kluczowa jest częstotliwość
Kluczowa jest częstotliwość
2017-08-03
Z Markiem Kiersnowskim, dyrektorem zarządzającym Stena Line Polska, rozmawia Piotr Frankowski.
czytana
442 razy
Małe porty – duże problemy
Małe porty – duże problemy
2017-07-31
Dla jednych pomyślny, dla innych niemal katastrofalny – taki był ub.r. dla małych portów naszego wybrzeża.
czytana
587 razy
Będzie to bardzo ważny rok
Będzie to bardzo ważny rok
2017-07-25
Z Adamem Mellerem, prezesem i dyrektorem naczelnym Zarządu Morskiego Portu Gdynia SA, rozmawia Maciej Borkowski.
czytana
436 razy
KAS w polskich portach
KAS w polskich portach
2017-07-12
Krajowa Administracja Skarbowa pełną parą ruszy 1 marca 2017 r. Według założeń rządu ma pilnować, aby dochody podatkowe, należności celne i wszelkie inne opłaty były prawidłowo realizowane.
czytana
393 razy
Kogut sprawił niespodziankę
Kogut sprawił niespodziankę
2017-06-29
Nigdy jeszcze nie przeładowano w naszych terminalach portowych w grudniu tylu kontenerów, co ostatnim razem – 164,9 tys.
czytana
607 razy
Chemia czy jednak ropa?
Chemia czy jednak ropa?
2017-02-23
Utrzymanie transportu ropy naftowej na poziomie ok. 50 mln t rocznie, wzrost pojemności magazynowych i zwiększenie przesyłu paliw płynnych to podstawy nowej strategii PERN na lata 2016-2020. W tym czasie spółka planuje przeznaczyć na inwestycje ok. 500 mln zł.
czytana
522 razy
CaroTrans wprowadza pierwszy, bezpośredni serwis LCL z Polski do USA
CaroTrans wprowadza pierwszy, bezpośredni serwis LCL z Polski do USA
2017-02-17
Operator NVO rozszerza swój bezpośredni serwis LCL łączący USA i Europę.
czytana
523 razy
Odblokujmy potencjał Gdyni
Odblokujmy potencjał Gdyni
2017-02-14
Wprowadzenie do żeglugi światowej wielkich statków - z roku na rok coraz to większych - wstrząsnęło rynkiem portowym. Wiele portów, w tym nawet tak dużych jak Hamburg, nie może się z tego szoku otrząsnąć do tej pory. Początkowo wydawało się, że na nasz peryferyjny Bałtyk, oddzielony od pozostałych mórz dość płytkimi Cieśninami Duńskimi, owe wielkie statki nie dotrą, dlatego tu wszystko zostanie „po staremu”.
czytana
757 razy
To będzie	rekordowy rok
To będzie rekordowy rok
2017-02-10
Z Maćkiem Kwiatkowskim, prezesem Deepwater Container Terminal w Gdańsku, rozmawia Maciej Borkowski.
czytana
568 razy