etransport.pl > Forum > wypowiedzenie umowy o prace
ID: 95511

wypowiedzenie umowy o prace

  
Posty (35) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 1 z 2
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 14:36:43)
a co musze zrobic zeby ostatni dzien byl w 25Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 14:37:55)
tez tak myslalem darassZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~darass
(2011-09-14 14:38:15)
oddać wypowiedzenie z datą 09-09-2011rZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 14:38:41)
ale muj prcodawca powiedzial mi ze musialbym zmienic date z 12 na 10Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~wwww
(2011-09-14 14:39:00)
trzeba było złożyc wyp w pt 9. 09 to bys miał 24 09 ale teraz jedyne co ci pozostaje to rozwiazanie za porozumieniem stron na dzien na którybs chciał ale to sie firma musi tez na to zgodzicZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 14:39:34)
pomylka myslalem tak ja asikZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~wwww
(2011-09-14 14:40:13)
tak jezeli w firmie sobota jest dniem p[racujacym i tak wplynie to ok ale skoro ci szef idzie na reke rozwiaz za porozumieniem stron z dniem xx xx tylko wczesniej musisz wycofac wypZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~wwww
(2011-09-14 14:40:47)
bo 10 to sobota byłaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 14:42:09)
do du... to wszystko. czyli teraz zalezy wszystko o pracodawcy?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 14:43:15)
ale na liscie obecnosci podpisuje sie tylko do piatkuZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta asikasik
(2011-09-14 14:43:43)
chudy jesli tak jak koledzy pisza, to najlepiej zeby to bylo wypowiedzenie z data wsteczna... o ile pracodawca sie zgodziZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~wwww
(2011-09-14 14:45:22)
jezeli sie upierasz na 45 /25 to tak bo albo za porozumieniem albo ci przyjmie wyp z data wstyeczna ale to tylko jego dobra wolaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~wwww
(2011-09-14 14:46:04)
24/25Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 14:47:38)
ok dzieki. bede musial wziac wazeline :-) Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~xyz
(2011-09-14 14:47:53)
art 30 par 2 ind 1 KP
"Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca. "
wypowiedzenie złożone 12 września -> stosunek pracy wygaśnie w sobotę 1 października (tzn. 1 X będziesz jeszcze pracownikiem tej firmy)

alternatywa - rozwiazanie umowy za porozumieniem stron - wtedy datą wygaśnięcia stosunku pracy może być dowolna uzgodniona data.

1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~wwww
(2011-09-14 14:50:05)
to juz napisane + za konkretna podstawe prawnaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~xyz
(2011-09-14 14:52:38)
żeby rozwiązać stosunek pracy za porozumieniem stron wcale nie trzeba cofać wypowiedzenia. rozwiązanie za porozumieniem samoistnie anuluje skutki prawne wypowiedzenia. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 14:54:58)
no to mam problem. bo jestem na L4 do wtorku. i nie moge wyjsc z domu. a jak przyjde w srode to gowno zdzialam. a telefonicznie nie bede z nim gadal bo sie jeszcze bardziej wk... a nowa prace mam zaczac 26. i wyjdzie na to ze bede bezrobotny. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Jan
(2011-09-14 14:55:57)
Chłopie dzień w te czy w tamte daj na luz. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 14:58:24)
co wg ciebie znaczy dzien w te czy w tamte?latwo ci mówićZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 15:00:19)
nie znasz mojego szefa. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kotek
(2011-09-14 15:08:24)
a masz jakis urlop do wykorzystania? jesli ci zalezy aby data byla to porozmawiaj z pracodawcą, jesli ci zalezy aby fizycznie prace zakończyc przed 26, to popros o urlop. Może choć w ten sposób Ci się uda. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~xyz
(2011-09-14 15:10:19)
tak to jest jak się gamoń najpierw umawia z nowym pracodawcą, a dopiero potem sprawdza, czy w ogóle bedzie wtedy wolny.

a potem jeszcze porzucenia pracy i zdziwko, że w świadectwie pracy wpisana dyscyplinarka. i coraz częściej pozew o odszkodowanie za straty spowodowane niedotrzymaniem okresu wypowiedzenia.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kotek
(2011-09-14 15:13:11)
szkoda, ze moze ma zapytac obecnego, czy bedzie wolno mu się zwolnić? kazdy chce zmienic pace na lepsza, a wiec normalne jest to ze zmienia jesli w obecnej cos mu nei pasuje i nie koniecznie powinien za wczasu informowac o tym pracodawcę. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~xyz
(2011-09-14 15:15:49)
kotek - a co ma jedno z drugim wspólnego? jeśli okres wypowiedzenia wynosi 2 tygodnie, a gamoń się umawia, ze podejmie nową pracę wcześniej - to jest gamoń i już. informowanie obecnego szefa nie ma tu nic do rzeczy. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 15:26:49)
koledzy. to nie ja umawialem sie z nowym pracodawca. tylko on ze mna. ja go poinformowalem o tym ze daje wypowiedzenie 12 i mam 2tyg wypowiedzenia. a on powiedzial ze spoko bo prace pan by zacza 26. czyli on tez nie zna kodeksu pracy. a tak poza tym to kazdy popelnia bledy. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 15:29:18)
a tak poza tym to kazdego co sie pytalem to mowil ze jak 2tyg to 2tyg. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~PREZO
(2011-09-14 18:59:46)
CHUDY 83. WSZYSCY CO PISZA ZE OD SOBOTY LICZY SIE OKRES WYPOWIEDZENIA MAJA RACJE, MOZESZ MIEC PRETENSJE DO SIEBIE ZE PODPISALES SZKOLENIE BHP BEZ ODBYCIA TEGO SZKOLENIA. JAKBYS MIAL TO SZKOLENIE TO BYS WIEDZIAL O TOKU WYPOWIEDZENIA. POZDRAWIAM I ZYCZE DOGADANIA SIE Z OBECNYM PRACODAWCA NA POROZUMIENIE STRON. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta capricapri
(2011-09-14 19:13:00)
~kotek (2011-09-14 15:13:11) " (... ) kazdy chce zmienic pace na lepsza, a wiec normalne jest to ze zmienia jesli w obecnej cos mu nei pasuje i nie koniecznie powinien za wczasu informowac o tym pracodawcę. "
Rozumiem, że w drugą stronę też to działa? Że jeśli pracodawca znajdzie lepszego pracownika, bo we współpracy z obecnym coś mu nie pasuje, to go zmienia na lepszego niekoniecznie zawczasu informując dotychczasowego? Czy w tę stronę to byłoby jednak naruszenie praw pracowniczych? Jest taka znana z literatury historia o Kalim...
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chudy83chudy83
(2011-09-14 19:17:46)
dzieki wszystkim za pomoc. dałem ciala i to jest moja wina. na przyszlosc bede wiedzial. ale kazdy popelnia bledy i sie na nich uczy. jeszcze raz wszystkim dziekuje za pomoc. pozdrawiam
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 1 z 2

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 107.20.34.173 = ec2-107-20-34-173.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania treści bez podania przyczyny..


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 4+2 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
OSTATNIO KOMENTOWANE »
Wątek forumPOTRZEBUJE WYSŁAĆ PACZKI DO ANGLII (22) »
Wątek forumPaczki Polska - Anglia... jak to działa? (9) »
Wątek forumWstyd mi było, chociaż się pośmiałem. (13) »
Wątek forumKURIER MIĘDZYNARODOWY (6) »
Wątek forumPrzesyłki międzynarodowe, wysyłka palet, kurier (4) »
Wątek powiązany z artykułem prasowym"Tirowiec"- to nie ja (37) »
Wątek forumJest tu ktoś kto jeździ na C w Niemczech (1) »
Wątek forumROOS Spedition (1778) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymDlaczego kolejne sądy oddalają powództwa o ryczałty noclegowe? (169) »
Wątek forumOL-TRANS (207) »
Wątek forumbaltic trans (857) »
Wątek forumIle można zarobić u lulka? (15) »
Wątek powiązany z artykułem prasowym19 lipca mija termin złożenia przez Niemcy wyjaśnień w sprawie MiLoG (5) »
Wątek forumSolius Biedronka Lubartow czy warto? (1280) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymMiLOG – Trybunał odrzucił skargi (108) »
Wątek forumSCHADE BĘDZIN- USÓWAJĄ WĄTKI (212) »
Wątek forumPolthermo (80) »
Wątek forumSchmit int transport Padborg (111) »
Wątek forumKaletka z Kościana (3) »
Wątek forumJak zapobiec parkingowemu melanżowi? (289) »
Wątek forumpolo market (1934) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymTymczasowy areszt dla obcokrajowca za spowodowanie karambolu na A4 (1) »
Wątek forum6000pln to już historia (123) »
Wątek forumWak trans (26) »
Wątek forumKierowca międzynarodowy - zawód wyniszczający. (288) »
Wątek forumDPD KTW (opinie kurierów) cd skasowanego tematu! (572) »
Wątek forumPolski szef to kawał złodzieja (524) »
Wątek forumBiedronka Ruda ŚL (2080) »
Wątek forumTOROTRANS CHOJNICE (21) »
Wątek forumFINLANDIA-PRACA (165) »
Wątek powiązany z plikiem wideoTrucking Girl (6) »
Wątek forumangama (2435) »
Wątek forumZNA KTOŚ FIRME ZET-TRANS SZCECIN?? ? (15) »
Wątek forumCzy ktos zna firme LITWIŃSKI? (47) »
Wątek forumforstmann logistic (68) »
Wątek forumDuda- Orange Logistic (8) »
Wątek forumDAMNAT Logistic Chełm spedycja opinie (4) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymUT Jurewicz kontynuuje współpracę z DAF (18) »
Wątek forumFirma Transmas (13) »
Wątek forumJakob Wlodarski WIF (23) »
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2015
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2015 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd