SCANIA R440 R400 XPI bez adblue opinie
ID: 92216

Poszukuje informacji na temat scani jak w temacie od uzytkowników tego samochodu.
Jakie spalanie jest takiej scani pełno-pełno pełno-pusto po kraju jak to sie przekłada na moc. Wrazliwe na paliwo (polskie) Zastanawiam sie nad kupnem jednak chcaiłbym przeczytac wasze opinie jednak fani scani niech sie nie wypowiadaja bo najczesciej to zielonego pojecia o samochodach nie maja. Z góry dzieki

~Tomi
*.net72.elektrosat.pl

Eurotrailer Sp. z o.o.

Posty (30)

~Tomi
2011-06-13 18:03:26
jak w temacie...
~Tomek
2011-07-11 22:21:34
Scania xpi 440 to niewypał spalanie od 33-37l słaba moc bardzo awaryjna serwisy nie mają pojęcia co jest nie tak z tym autem bardzo drogie części brak zamienników. Na gwarancji wymienili mi przełożenie tylnego mostu i to wiele nie pomogło przy 200 000 km zepsuła się pompa paliwa koszt 18 000 netto, brak części zamiennych i warsztatu który mógł by ją zregenerować tylko zakup nowej w serwisie po krótkim czasie stwierdzili że z turbiną jest coś nie tak trzeba wymienić koszt 17 000 netto, a drobnych usterek ni sposób policzyć auto ma 270000 mam go od nowości zakupione w Polsce w serwisie jest chyba najlepszym klientem wybór należy do ciebie to moje doświadczenie z tym autem
~indivi...
2011-08-24 23:00:13
Użytkuję 440-tkę od nowości, z początku spalania oscylowało w granicach 33 l, teraz auto ma już 180 tyś i spalanie jest na poziomie 30 l, awarii jako takich nie było jedynie zawór EGR parę razy się zawiesił. po przeregulowaniu w serwisie wszystko wruciło do normy. Jeżdzę na przeżutach niemcy-francja srednio około 17 ton na pace (firanka).
~artur
2011-09-03 11:28:39
jezdze 440 od pol roku zrobilem jakies 70 tys i pali mi na poziomie 27-32 zalezy wszystko od ładunkow i od trasy moj kolega ma identyczna jak moja i jemu pali od 30-36 ale raz z nim jechałem i wiem juz dla czego niektorzy nie maja pojecie o eco drivingu jedyne co potrafia to gaz w podłoge, samochod ogolnie bardzo udany polecam
~xxx
2011-09-03 11:31:25
jak slysze slowo Scania to noz w kieszeni mi sie otwiera!!
~artur
2011-09-03 11:40:35
a dlaczego xxx tak nie lubisz scani, ja wczesniej jezdziłem dafe 105 460km i ja jego tez nie lubiłem bo palił mi non stop 32-36l i boss mnie opieprzał wiec miałem powod, a toj jest jaki?
~ader
2011-12-13 21:46:27
arturek!!! a z naczepą ile???
~Junior
2012-03-17 01:15:17
Ja dostałem 440 06. 10. 2010 (odebrałem z salonu w Pietrzykowicach). Na poczatku rozczarowała mnie moc. Słaba była strasznie. Do 200 000 poprawiało się wraz ze spadkiem spalania. Przy 230 000 wypiął sie kabelek z przepływomierza i od tej pory ma problemy z turbiną. Obecnie mam przejechane 245 000 i serwis twierdzi że nie potrafi nic powiedzieć na temat turbiny. Komputer nic nie wykazuje a auto nie radzi sobie z większymi wzniesieniami przy 7-8 t ładunku. Byłem zadowolony ale teraz jest kicha i nie potrafią pomóc.
~dziki
2013-03-25 11:41:31
junior masz problem z zaworami od paliwa dokładnie nie powiem nazwy tych zaworów/zaworków mielismy to samo poszła na serwis zrobili jest git ale spalanie zamiast w dół to do góry i jest ok32-33l my robilismy ja na serwisie scani w gliwicach! a mieliśmy to samo mała górka i auto nie chciało iśc pozdro
~rrrr
2013-03-31 19:01:44
śmigam 2 440 stką i stwierdzam że jest ok ( a ogólnie scanii nie trawie ) , spalanie od 27 po płaskim do 42 w górach (licząc razem pełno, pusto ) , awarie : turbina i małe popierdułki typu wypięty kabel. Zapomniałem dodać iż jedno autko miało 2lata 2 ok 1, 5 roku
~bob
2013-06-16 13:04:25
moze ktos jezdzi scania r400 i moze mi cos powiedziec na temat tego auta spalanie awaryjnosc
~leon
2013-08-04 11:23:19
scania r 400 low deck srednie spalanie przy ladonku w jedna strone 12 t powrot 24 t 29 litry do tego super sie zbiera super autko
~SCANI
2014-02-06 16:59:21
Witam koledzy mam problem z r 420 2005 r jest słaba a pali na poziomie 36-41L/100km jeżdżę sam ciągam średnio 23t. próby stylu jazdy już były delikatnie i do dechy mizerny rezultat
Proszę o pomoc bo mechanicy rozkładają ręce
~Scaniowiec
2014-10-01 08:52:23
W R 420 na spalanie ma wpływ filtr powietrza ( powinien być taki jaki zakładają w serwisie )
~KAROL
2015-02-06 15:26:10
SCANI ODEZWIJ SIE MOZE CI POMOGE A NAWET NA STO PROCENT DAM CI RADE LUB ZADZWON 508184362
~niezalog_operatorska kanki
2015-02-06 15:40:14
~KAROL- SCANI przez rok to się chyba uporał z usterką
kristrucking
2015-02-06 16:23:28
Jeśli Scania to tylko z adblue reszta to złom Każdy dobry serwisowy mechanik nie wymieniacz częsci ci to powie. Porównaj sobie ceny samochodów tych z adblue i tych bez odpowiedz nasunie ci się sama.
kristrucking
2015-02-06 16:48:21
Oczywiscie silnik V8 reszta ma takie coś zamontowane żeby tylko było w czym zmieniać olej
~logan
2015-02-28 21:55:23
scania r 400 xpi srednie spalanie 27 litry niezle autko nie narzekam wcześniej jezdzilem dafem 460 to powiem ze scania lepiej się zbiera
~Paweł
2015-03-05 14:40:01
Witam mam jedną taka skanie R440 bez adblue auto ma 500tys km mam je od nowości auto chodzi jak narazie bardzo ładnie spalanie między 29-33 pod chłodnia niemcy -anglia jedyna wada w moim aucie to egr był wymieniany 2 razy ale na gwarancji i teraz ostatnio przetarała sie wiązka kabli od egr 250euro w niemczech tankować i śmigać. Jak na moje auto nie jest wcale czułe na jakość paliwa osobiście tankuje te auto tylko na unii nie wiem jak by było na paliwe z PL pozdrawiam Paweł
~szyderca
2015-03-05 15:07:45
Paweł, a co to za auta ta "skania"? ??
~Paweł
2015-03-05 17:15:09
O sorry faktyczne SCANIA ale wiadomo co chodzi
~Paweł
2015-03-05 17:20:28
Do JUNIOR odnośnie braku mocy w Scani r440 przed turbiną jest moduł który czymś tam steruje i on ma podłączoną wiązkę kabli niech elektryk sprawdzi czy ta wiązka się nigdzie nie przetarła. U mnie było to samo w polsce nasi fachowcy nie mogli dojść do ładu a u niemca 3h i auto śmiga
~Krystian
2015-03-18 14:40:03
Mam taka Scanie R440 rok 2010, co wyjazd jakas *la, ktora wkurza to usterka visco, usterka pompy paliwowej (dokladnie jakis zawor w pompie) , usterka webasta, usterka zamka schowka, usterka ukladu widocznosci (padl przekaznik) usterka czujnika skrzyni, usterka intercoolera itd. Zaznaczam ze auto jest kupione z serwisu Scania z org przebiegiem 520 000 km. Spalanie 32-34/100 km tez szalu nie robi. Osobiscie nie kupie juz zadnej Scanii drugi raz.
~maro
2015-03-18 14:56:21
krystian wybrałeś zły silnik, mogłeś kupić 420 z ad blue, miałbyś spokój i mniejsze spalanie.
~frajer
2015-04-03 10:56:47
Kuuupa... Jeżdżę taką Scanią R400 XPI. 2009r Szkoda tylko kierowcy, gdyż po tylu usterkach co w niej występują i dużych nakładach finansowych naprawiając je, co daje efekt tymczasowy, co sprawia, ze kierowca psuje. Serwisy marnie obsługują te silniki. Naprawa polega jedynie na wymianie części. W ciągu miesiąca zaliczyła trzy serwisy w PL. Co serwis, to lepszy. Częsci bardzo drogie!!! ta która kjeżdżę posiada przebieg 720000 km. Pozdr
~frajer
2015-04-03 11:08:38
Robiłem 440xpi bez adblue, i ja tego silnika nie chcę widzieć nigdy więcej na oczy :!:

Auto trafiło do mnie po remoncie silnika w ASO scania, w którym przemilczę, padła pompa paliwa i porcelana z tłoczków trafiła do oleju porysowała wszystko. Auto po naprawie nie miało mocy, pobierało olej.

Zdiagnozowałem łopatki turbiny ocierające się o obudowe :shock: Pewna firma podjęła się regeneracji tej turbosprężarki za 4kpln, zamontowałem.

Poszła w robote, po 200km urwała się klapa na wydechu (sterująca zmienną geometrią turbiny. Tym razem nowa turbina, która kosztuje bagatelka 11tyś zł... Ale auto dalej było mułowate, podniosłem głowice, i byłem w szoku, przez zawory ropa się przelewała... a tuleja na 2 cylindrze była porysowana, i wszystkie po wyjęciu były przegrzane. Wszystko było nowe, miało z 1500km przebiegu, tuleje w tym silniku nie są honowane, tylko plazmowane, i cholernie drogie.

Kolejny remont, zostały założone wszystkie tłoki, tuleje nowe, zrobione glowice i wymieniony 4 wtryskiwacz. Moc wróciła ale na 4tyś 8 litrów oleju, z odmy parowóz...

Po tym wszystkim, nie otrzymałem wynagrodzenia za robote, w sumie auto było w dalszym ciągu nie sprawne, następnie walczył z nim jeszcze jeden autoryzowany serwis po czym właściciel stracił nerwy i sprzedał klamota na białoruś...

Jaka kolwiek usterka tego motoru liczona jest w tysiącach, poza tym nikt tego nie potrafi serwisować, naprawdę okropnie dziwna i zagmatwana jednostka napędowa...
Łysyjunior
2015-04-03 11:51:53
lepiej kup 420 KM !
vashpan
2016-06-05 13:58:33
Moja R440 jest z 2010r jest z drugiej ręki, jest polskiego pochodzenia, ma nakręcone prawie 700tys. jeździ nie psuje się i jestem zadowolony z tego samochodu. Dodam, że od samego początku była serwisowana w ASO, kupiona w salonie Scania w zeszłym roku z roczną gwarancją, jako 5-cio letnie auto. Te samochody nie są takie złe jak tu piszecie, trzeba robić wymiany na czas i do baku nie lać dziadostwa. A ostatnio spotkałem się na załadunku z Czechem, miał taką samą Scanię z tego samego rocznika jeździła na podwójnej obsadzie Czechy-Hiszpania miała stuknięte 1 300 000 i jeździ bezawaryjnie.
Oczywiste jest, że jak auto jest niepewne i było serwisowane w szopie u kolegi Zbycha ( ja bym nie chciał takim jeździć) czy to Scania czy Mercedes, to nie znasz dnia ani godziny kiedy będzie kaput.
~andreas
2016-06-15 12:39:53
moja 400xpi srednio PL-D zajefajnie chodzi pali od 22, 5 do 27
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.166.167.216

Dodaj
Anuluj
Oltis Polska Sp. z o. o. (dawniej JERID Polska)

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2016
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce