Szarkowicz Tuszyma/k Mielca
ID: 85603

Panowie chciałbym się dowiedzieć wszystkiego o tej firmie, gdzie jeżdżą, w jakich systemach i jak z kasa. Czy przyjmują w obecnym czasie. Z góry dziękuje.

~ciekawy=]
*.dynamic.mm.pl

Posty (79)

~Sir. ku-ku
2016-02-24 12:19:28
Te nie fikej kurna!
~człek
2016-02-27 20:56:31
Popieram "grom'a". Szkoda czasu na czytanie takich idiotycznych wypowiedzi... chyba naprawdę nudzi się wam w domach..
kristrucking
2016-02-28 09:41:15
To ja napisał prawdę tak właśnie tam jest A szoferaki dużo mają jak zwykle do gadania na parkingu i na cb ale żeby się zebrać i postawić swoje warunki to się nie da. Wystarczyła by połowa ludzi w tej firmie, klucze na biurko i swoje zasady. Sytuacja zmienia się wtedy diametralnie. Kmiotek trzęsie portkami i przystaje na wszystko.
~papa smerf
2016-02-29 21:21:07
Koledzy zastanówcie sie co soba reprezentujecie? niedawno widzialem w holandi jak z zaladunku wypieprzaja was bo nie umiecie podstawowych rzeczy gadac po angielsku, moze lepiej do lopaty a nie za kierownice? zalega wam z wyplata? jestescie na chrzciny, pogrzeby, wesela w domu? spedzaliscie kiedykolwiek swieta na parnikgu za granica czy zawsze was jakos sciagna? zastanowcie sie
za granica juz nie chca polskich kierowcow, duzo szczekaja, duzo kasy chca a taka sama robote robia tansi rumunowie

1

~Kamil
2016-03-03 17:15:54
czesc s aprzyjecia u Szarkowicza jak przyjdzie nowy z małym doswiadczeniem jakie auto dostanie i naczepe zlom czy cos w miare, jak wygladaja wyjazdy na ile dni a potem ile wolnego, jaka jest płaca-tylko powazne odpowiedzi, pozdrawiam
~ert
2016-03-03 19:51:46
jezeli chcesz sie czegos dowiedziec o firmie o smialo mozesz poczytac na gowork o tym
~kamil
2016-03-03 20:15:55
nic tam nie ma
~FH13
2016-03-03 22:05:24
Kolego, zależy od jego humoru.. możesz dostać jakąś Euro6 jak akurat będzie wolna a możesz dostać jakiegoś dziada z 2011r. Naczepy no to jak naczepy.. zwykły silos chyba że będziesz wolał robić na "cysternie". Ale auta ogólnie spoko. Co do płacy no to naprawdę porażka... jak mu tylko zwrócisz uwagę że coś mało to zaraz tysiąc wymówek ma albo że jak nie pasuje to droga wolna.. powiem tyle żę na kraju prawie to samo zarobisz. A trasy no to różnie zazwyczaj tydzień do dwóch w trasie i czasem weekend wolny a czasem jak krucho z robotą to i 5 - 6 dni w domu. Są pozytywy pracy u niego ale dużo więcej jest negatywów. Pozdrawiam, mam nadzieje że pomogłem
~kamil
2016-03-04 11:41:53
Dzieki FH 13, czyli zarobki ok4 tys, pewnie ejst grupka uprzywilejowanych
~kogel-mogel
2016-03-31 12:50:35
fajnie sie czyta:) koledzy ktorzy zarabiacie 4 tys... zapraszam na zaladunek w Holandii, zobaczymy ilu z was sie zaladuje z podstawami angielskiego? zaladujecie sie to napewno dostaniecie wiecej, sa kierowcy i "kierowcy"... ktos zrobi prawko, mysli siade za kolkiem i dadza mi 7 tys... a to trza tylko myslec i byc solidnym i zaradnym...
wielu kierowcow nie dostaje bardzo dobrze platnych tras, bo po prostu nie sa sie w stanie zaladowac, nie znaja jezyka, nie zdaja testow, lub maja zakaz za pyskowanie, przeklenstwa... trzeba cos umiec, to i zarobic mozna.
tak ze najpierw opowiedzcie o sobie, a pozniej o firmie

1

~FH13
2016-03-31 21:33:11
człowieku... Nasłuchałeś się plotek parkingowych i teraz srasz tu na grupie jak nie wiesz o co chodzi.. Jeden kierowca odpierdzielił tą sytuację a teraz ciśniesz po wszystkich chłopakach z firmy.. Ogarnij się, proszę
~kogel-mogel
2016-04-01 08:34:03
nie * tylko pisze jak jest... filozofii nie wymaga, odrobine myslenia, zaradnosci, uczciwosci :D
znam wielu, ktorym u szarka bylo zle, a pracowali po kilka lat, odeszli tam gdzie im mieli dac gruszki na wierzbie... i nigdzie sie nie narobili, ani u polaka, ani u niemca, ani u holendra, bo wszedzie ŹLE i MAŁO! a robić wszedzie trza!
pozdro z wielkiego swiata

1

~Ten tamten
2016-04-16 21:28:58
Hehehe dziada z 2011? ?? Kolega chyba w konkurencji nigdy nie jeździł skoro auto rocznik 2011 to dziad
Pozdro
~internationallogisti c
2016-04-19 23:04:54
napisze krótko, żaden szanujący się myślący człowiek nie bierze ŻADNYCH (tych dobrych, tych złych) opinii z jakiś etransportów i innych tego typu szmelców, ponieważ opinie może napisać tu każdy, i ten co został wypier.. za kradzież i ten co ma szczególne przywileje, po prostu idzie sie do starego i gada co może zaproponować - coś sie nie zgadza przy pierwszej wypłacie? Do widzenia.
A czytam o tej holandii i faktycznie słyszałem coś o tym ale to już jakiś czas temu, pewnie gość obrażony, że 7 na ręke brak : (

1

~Radek
2016-04-20 08:00:08
Testy w Holandii czy Niemczech nie są trudne to naprawdę ba*alnie proste tylko jak kolega napisał trzeba rozumieć j. angielski lub niemiecki pozdrawiam
~Marek
2016-04-22 15:34:23
ile aksy zarabiacie u szarkowicza i ajkie trasy?
~boguś
2016-06-10 15:51:14
kolega internacional ma racje
kazdy tu zagladnie i pisze co chce, pierd... glupoty a ja znam srodowisko kierowcow, jezdzile, dlugo, a koledzy "koledzy" chcieli mi psikusa zrobic, bo zawsze auto probione, na czas bylem, jechalem gdzie mi kazali, to zazdrosc byla, i na soiedlu opowiadali ze tu i tam mam dziewczynki, bo zazdrosc byla, o taki glupi zarcik, a ja teraz od 8 lat jestem rozwiedziony bo zona sie tnkac nie dala zeby udowodnic ze nic nie robilem i dzieci raz w miesiacu widze, kierowcy to banka ch***w! *la co popadnie i sie nie zastanowia ze innym zycie niszcza, ludzie! zajmijscie sie swoimi sprawami, a nie wszystkim i wszystkimi dookola
~jasiek z jelcza*
2016-06-10 16:04:42
boguś co ty kurna a*alfabeta?
~pan kolega
2016-06-13 17:58:55
boguś co ty za historie z "trudnych spraw" wymyślasz?! :D
~logistyczna
2016-06-20 03:40:25
masakra co za firma i człowiek ktory ja reprezentuje

jedy ny plus ze można bylo się czegoś nauczyć. nic więcej.
zero szacunku do ludzi i wypłaty jak ( juz ktos wcześniej wspominal) brane dosłownie w sufitu i w zależności od obecnego stanu ducha "szeryfa", co zresztą niejednokrotnie mu wypomnialam. no coz - życie. kolejny maly polski przedsiębiorca ktory próbuje wzbogacic sie kosztem innych - taki kraj :-)
i tak dlugo wytrzymalam :)
pozdrawiam wszystkoch "twardzieli" którzy nadal wierzą ze z tego bagna kiedyś powstanie jezioro.
~bambino
2016-06-20 11:25:31
kolezanko spac po nocach nie mozesz? :)
zeby kogos oceniac to najpierw pasowaloby zalozyc jego buty i sie w nich troche przejsc... :)
ja sie trzymam z daleka od opinii "kolegow po fachu", co czlowiek to opinia, kierowcy sa rozni, a moze przez zazdrosc? a moze przez zawisc? a moze na zlośc? a moze przez zadowolenie? a moze przez wdziecznosc za normalna robote? a kto zna kierowce ktory taka opinie glosi, czy sobie radzi, czy jest dobrym pracownikiem? kiedy zaczniemy opiniowac keirowcow? kierowca nie rowna sie kierowcy, koledzy...

1

~red
2016-06-20 11:48:18
Witam ile zarabiacie u p. Szarkwoicza, bo widze ze az 5 wakatów
~bambino
2016-06-20 12:09:22
bo auta nowe sa, a o zarobki nie pytaj kierowców- o zarobki najlepiej pytaj starego,
~logistyczna
2016-06-20 12:15:33
bambino kolego - nie jestem kierowcą więc nie trafiłeś :)
forum jest chyba po to zeby kazdy mogl wypowiedzieć sie w dowolnym temacie, i wyrazic swoją opinię :) na podstawie doswiadczenia jakie mam - ja wyrazilam swoją :)
nikt nikomu nie każe w nia wierzyć :)
~red
2016-06-20 12:27:43
Do kierowców ile zarabiacie przewaznie nie mowie tu o starych kierowcach u p. Szarkowicza bo oni pewnei maja fajne trasy, cesto w domu i kasy wiecej
~bambino
2016-06-20 12:32:18
Logistyczna, opinie to jest ciezka sprawa...
bardziej chodzilo mnie o to, ze wszystko dziala w dwie strony, zeby kogos oceniac... a jakim sie jest samemu? czy wszyscy co oceniaja sa tacy przejrzysci?
jak ktos cos umie i sie robic chce i jest wporzadku to wszedzie zarobi
Fachowcó sie ceni, a "fachowców"... "fachowcy" szukaja szczescia:)
~logistyczna
2016-06-20 12:51:02
Bambino, jak zalozysz watek dotyczacy mojej osoby to bedziemy oceniac mnie ; )
ten akurat dotyczy konkretnej firmy i konkretnej osoby ktora jest odpowiedzialna za to jak firma funkcjonuje.
nie krytykuj innych za wyrazanie swojego zdania, zwlaszcza na forum, ktore wlasnie od tego jest.
przyczepiles sie do mnie nie wnosząc tak naprawde nic konkretnego do tematu, wiec zupełnie nie rozumiem dlaczego?
a moze ktoś Ci kazał? :) hehe

ja swoje zdanie wyrazilam i nie mam nic więcej do powiedzenia w temacie :)
Pozdrawiam!

1

~jarmir
2016-06-29 00:19:01
Pani logistyczna to nijaka Justyna "spedytorka" ; ) dlaczego nie przyznasz się, że zostałaś zwolniona tylko udajesz potajemnie, że sama się zwolniłaś hmmmm?? Czy kogoś się zwalnia za nic? 70% twoich kierowców na ciebie narzekało nie wspominając o twoich wybrykach % ( i to, że to nie ty to możesz sobie darować ) pozdrawiam.
~nil
2016-11-04 16:27:12
Ile zarabiacie tam, szukam pracy jestem ciekaw, jakie auto mozna dostac
~Jan
2017-04-21 18:21:47
Jak wyglada wyplata w firmie najnizsza w zlotówkach a reszta w euro>?
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.162.168.187

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce