OCRK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

Kierowca cysterny - zawód z przyszłościa?
ID: 8524

Czesc! mam 21 lat i chce prowadzic cysterne. Doradzcie mi koledzy, czy to dobry wybór? Slyszałem, ze sie niezle zarabia. Dla jakiego przewoznika najlepiej pracowac (Klacska, ABS? ). Dla jakiej firmy - dla BP, czy moze Shell? Z gory dzieki za info !

~Olek
*

Eurotrailer Sp. z o.o.

Posty (143)

~beczkaz
2015-09-23 20:43:11
jeszcze troche wybory tuz tuz i klaczka polozy lape na orlenie
~kolumb uk
2015-09-23 21:34:08
Mkosno po*o za takie stawki na adr jezdzic??t?? Przeciez te ogloszenie to jak polski dziad trans szukaja jeleni 11 to na legalu na kontenerach zarobisz albo w kurierce
Hesher
2015-09-24 00:34:32
Jedno mogę powiedzieć a trochę orientuje się w paliwach tę branże trzymają w rękach grube szychy na wszelkich szczeblach ze sobą powiązanych, haha, przeczytajcie sobie książkę "Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego "
Hesher
2015-09-24 00:36:32
I chociaż ta książka bezpośrednio o paliwach nie wspomina, to daje nam coś do zrozumienia w pewnych kwestiach
~janek
2015-09-24 01:13:01
Kazdy zwiazek jaki by nie byl jest po niekad niebezpieczny widac to golym okiem nawet tutaj na forum ; )
KIEROWCA-ZABKI
2015-09-24 02:55:00
pofturka Chłopy : wiencej minusuf. Tak się pisze jak nie mam do was szacónku :)

2

~Radek
2015-09-24 10:34:31
Do abc
Napisałeś bardzo dobrze stare wyjadacze tak właśnie się odnoszą, ale nie wszyscy. Pozdrawiam normalnych którzy piszą na temat a nie polityce i innych bzdura nie dotyczących tematu
~mlody
2015-09-26 23:34:44
do abc torzeczywiscie za *owizna robisz bo ja mam 4 i codziennie w domciu a na takim systemie co ty to placaokolo 9 ale jakbym mial 3 tygodnie siedziec w aucie i kapucyna kiscic to bym wolal u niemca siedziec za 2. 500,
~TĘPIĆ BURAKÓW
2015-09-26 23:46:27
MAŁOLATY Z roosa POWYJEŻDZALI Z NALEWAKAMI W BASF WIEC NIE PISZCZIE BZDUR ZE DOBRZE SOBIE RADZĄ PORARZKA I WSTYD NA EUROPIE ZA BURAKÓW
~TĘPIĆ BURAKÓW
2015-09-26 23:48:23
A TY MYŚLISZ ZE TE 2. 500e. TO NIEMIEC DA CI ZA SIEDZENIE???KOLEJNY KRZYKACZ PARKINGOWY
~kierman
2015-09-27 00:20:14
Wstydu to ty niemasz ojszczykolo parkingowy. Nie znasz pracy na cysterce a piszesz bzdury ze odjechali z nalewakami. Cos mi tu smierdzi ze to ty buraku zafajdany odjechales od rampy i sztaplarka zostala w napie. A i osrales sie przy tej okazji
silwio
2015-09-27 00:30:26
kierman-swoim postem to Ty udowodniłes ze mało wiesz o pracy na cysterce (ja juz widziałem na własne oczy jak gosc ruszał a nalewak byl jeszcze we wlocie komory). dzieki szybkiej reakcji pracownika nie zostal uszkodzony, wiec nie krytykuj jak nie masz pojecia:) :)
~kierman
2015-09-27 00:58:21
Tak myslisz ze nie mam pojecia? Nie bede nawet probowal wyprowadzac ciebie z tego toku myslenia. Znam basfa i wiele innych firm srednio zakladam op1 i prawdziwa maske na ryjek co drugi dzien laduje lugi kwasow. Pozdrawiam mlodych i starych cysterniarzy
~...
2015-09-27 10:46:08
Basfie tylko na jednym sektorze ladujesz sie sam 420 przy reszcie masz operatora kliny pod kola znak stop takzenie chce sie mi wierzyc w te bajki ze ktos wyjechal z nalewakiem sciema po to by mlodych osmieszyc
~adr
2015-11-10 23:36:57
Ja jezdze na adr wiec o tym ze trzeba miec duzo rozsadku, rozwagi itp zeby prowadzic cysterne to nie takie proste wsiadam i jade to nie ciagnik na polu jeden blad i moze dojsc do katastrowy w ruchu drogowym, jestes mlody lepiej sprawdz sie na bardziej bezpiecznych pojazdach nie kieduj sie tylko tym ze zarobisz
~kik
2015-11-11 10:13:17
adr jak taki jełop ze wsi jak ty moze prowadzić cysterne to nawet chłopaczek po gimnazjum da radę
~bhm
2015-12-11 09:28:17
Od stycznia shell podpisał umowę z kontrolerami z bipki... !!!
~kierowca
2015-12-11 19:05:33
Panowie a Moś jezdzi na śląsku
~kierowca
2015-12-11 19:06:39
ta sama bajka z psami z bp jest podawana co nowy kontrakt he he he
~Edward
2015-12-13 11:18:12
A gdzie pojsc do pracy na cysterne? +380971181012
~Jurek. O
2015-12-28 02:54:05
Rubta co chceta
~adr kierowca
2016-02-23 12:18:13
Witam, mam jechać pierwszy raz na Niemcy ładować beczkę, ponoć są tam specjalne wymagania co do odzieży ochronnej, czy to prawda? Co będzie mi niezbędne? Co jeszcze muszę mieć?
~marek
2016-02-23 12:36:17
kierowca, nie tylko kombinezon ale i buty i rekawice /nie elektryzujące/ to samo jest w Polsce, tylko zależy z czym jeździsz paliwa, gazy czy mąka lub cement ten co cięzatrudnia powinien ci powiedzieć co i jak w Niemcach brak tego nawet cię nie wpuszczą na rozładunek lub załatwią to inni i rachunek do firmy.
~adr kierowca
2016-02-23 19:25:18
jeżdżę z paliwami, jeździłem na Litwę, nie miałem żadnego kombinezonu obuwia specjalnego, więc wolę zapytać bo przede mną pierwszy kurs i wolę być przygotowany
~michal
2016-02-23 19:47:40
mam 5 z przodu jezdze na rus tez posiadam wszystkie adr duzo siedze w domu po co sie pchac na adr
pawelbd
2016-02-23 19:55:55
~adr kierowca
(2016-02-23 12:18:13) Witam, mam jechać pierwszy raz na Niemcy ładować beczkę, ponoć są tam specjalne wymagania co do odzieży ochronnej, czy to prawda? Co będzie mi niezbędne? Co jeszcze muszę mieć?

Bywa że helmut zażąda abyś miał gumowe ubranie (kombinezon), poza tym żadnych innych wynalazków nie chcieli, przynajmniej w moim przypadku.
~michal
2016-02-23 20:07:52
kolego to co jest na wyposazeniu adr musisz miec nie jestem jakims medrcem ale teraz ma byc tak jezeli nie masz oprozniania na cysterny to nawet na zachodzie nikt cie nie wposci na petrochemie przypomnij sobie z kursu kiedy potzebna jest maska gazowa czy inne gadzety jaka klasa takie gadzety sa potrzebne i nikt nie moze wolac o gadzety ktore do tej klasy nie podlegaja
~michal
2016-02-23 20:14:36
dostales ksiazke jak zdawales adr kozystaj z niej i nikt nie moze ci powiedziec ze przy tej klasie akorat jest potrzebna jest maska gazowa chyba ze zdales te adr za ////////////// to poczytaj i tam wszystko pisze pozdro
~siwy
2016-02-23 20:19:16
Pełno firm w pomorskim które szukają kierowców. Uczciwie nie płacą to szukają. Orlen z 2000 na początek. Samat na działalności. Gdzie byś nie poszedł to 3000 nie wyciągniesz.
piopis77
2016-02-23 20:25:56
Kierowca cysterny - zawód z przyszłościa?... raczej zawód wyniszczający. Trzeba pamiętać że przeważnie ten syf co wozimy jest bardzo szkodliwy dla nas.
Maxx Transport Sp. z o.o.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.159.121.201

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2016
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce