etransport.pl > Forum > Andreasson akeri
Grupa tematyczna: Firmy - opinie
ID: 84337

Andreasson akeri

  
~arek
*.ssp.dialog.net.pl
Posty (757) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 1 z 26
~kiero
(2014-01-28 12:03:58)
Bardzo dobrze panowie, dzialajcie. Trzymam kciuki, zeby kazdy tak walczyl jak wy to nie bylo by tej patologi, a tak kazdy sie godzi na te psie warunki bez zastanowienia, dopoki sie pupa nie spazy!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~szopek!!!
(2014-01-30 15:45:48)
tak jest udupić złodzieji!! w kazdym innym kraju pracodawcy potrafią zatrudniac!! tylko nie w tej oszustnej szwewcji!!! w norge jest wiekszy podatek i sie placi i zostaje dozo wiecej jak w AA!! JA SIE RÓWNIEZ DOPISUJE!! pozdrawiam odwaznych i wspułczuje tym kundlom co cicho siedzą!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~szopek!!!
(2014-01-30 16:08:36)
panowie ale mamy jeszcze jedno wyjscie:) emigracja gdzies niewiem moze do Australji kangurki powozić:) podobno przyjazne zwiezaczki!! az sie zygać chce jak sie myśli o tym zlodziejskim kalle i yvone!! przekrety i oszusty!! a teraz my z problemami zostajemy. no mam nadzieje ze to nie bujda z tym pozwem i cos pomoze, bo z ta ksiegowa z GTB to niewiem ale mam wrazenie ze tylko mydlenie oczu, niewiem moze tylko ja mam takie odczucie... : (Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~marekk
(2014-02-09 11:28:02)
Co tam koledzy z skattverketem, jakieś pozytywne rozwiązania?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ktoś
(2014-02-13 18:48:52)
No i co tam Panowie? Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ktoś
(2014-02-18 16:45:42)
Ciekawe że ludzie ktorzy pracują w firmie po 4-5 lat nic o tym pozwie nie wiedzą, czyżby to jakaś sciema?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pracujacy
(2014-02-18 18:53:59)
no to powodzenia z tym wnioskiem :PZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pracujacy
(2014-02-18 20:27:12)
nie wiem czy slyszeliscie, ale zwiazki zawodowe zglosily sie do Kallego z ugoda i zgodzily sie za drobna odplata wycofac wszystkie wnioski ze sadow i nie wczynac zadnej sprawy przeciwko nim, ponoc zamiast 20 mln koron wzieli 170 tys koron i zamykaja usta. ponoc w tym tygodniu maja to oglosic w mediachZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pracujacy
(2014-02-18 20:34:15)
wlasnie przed chwila sie tego dowiedzialem i na cale szczescie nie zglosilem sie do tej listy bo bym umoczyl du. e i zamiast pomocy ze zwiazkow bym mial skatwerket na karku H. I. W. DZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~szukający pracę
(2014-02-18 21:29:22)
Hm, skoro tak mówisz to super. A są u Was przyjęcia? Ogólnie to podobno nikt nie odchodzi a to by skutkowało brakiem miejsc. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pracujący
(2014-02-18 21:33:23)
Oczywiście że są przyjęcia, w piątki a w soboty poprawiny. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pracujący
(2014-02-18 21:55:10)
://transport. se/Transportarbetare n/Start/Nyheter1/Tra nsport-och-Andreasso ns-har-gjort-upp-i-A D/Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Zainteresoany
(2014-02-18 22:02:07)
To nic nie zmienia w kwestii skatteverket. i zwróćcie uwage na komentaże. Kalle posmarował :) Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pracujący
(2014-02-18 22:09:32)
No co ty gadasz? Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ktos
(2014-02-18 22:47:17)
Niech smaruje, juz dawno powinnien to zrobic, byle by tylko od nas sie odjeba... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Zainteresoany
(2014-02-18 23:16:32)
Z tego co myślę to oni i tak chcą chronić swoje 4 litery i tyle. Miejcie swój rozum panowie (szlachta) :) Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~obecny
(2014-02-18 23:25:02)
Podstawą brakującą w tej firmie jest brak zatrudnienia ! Z tego co wiem znowu kolejni koledzy odchodzą, ale póki będą nowi i inni naiwni zakochani w tej firmie to Kalle i Yvonne będą dalej ciągnąć ten wózek. Pamiętajcie że ten wózek jedzie w inną stronę niz nasz !Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kiero
(2014-02-19 07:37:31)
sami se jezdzilcie frajerzy na dzialalnosc na warunkach psich platne od kilometra !!! zal. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~BYŁY
(2014-02-19 18:25:45)
Do ~pracujący i pewnie do ciebie przyszedł Kalle i się pochwalił że związki dostały tylko 170 tś i jest spokój. A w tej gazecie co się ma ukazać ten artykuł to ty pewnie będziesz redaktorem naczelnymZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pracujacy
(2014-02-19 21:30:57)
do ~BYŁY, nie wiem gdzie ty sie obracasz, ale juz dzis na necie sa informacje a ja nie jestem tak wielki ja ty zeby pisac lub byc redaktoerm, ja jestem kierowca, ale ty widze ze jestes filozofem i nadajesz sie do telewizji, , najlepiej do programu " moja historia":) i jeszcze zrob miesnego jerza i bedzie wpyte :) Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~BYŁY
(2014-02-19 22:15:31)
do ~pracujący z ciebie taki kierowca ktury lubi opowiadać bajki i plotki jakie usłyszał gdzieś po kontach. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~jeany bez b
(2014-02-22 05:52:41)
widac ze jest z ciebie Kjerowca skoro mowisz o miesnym jeRZuZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~jeany bez b
(2014-02-22 06:08:39)
byly ty tez jestes kjerowca ktUry sie tu wypowiada na forÓm nie?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~były
(2014-02-28 20:47:19)
Wie ktoś może ile jest już osób które dopisały się do pozwu zbiorowego?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Gumiś
(2014-03-15 14:16:54)
no jest 48 osób ale lipa bo zwiąski się wyparły i nie wiadomo jak wybrnąć z tegoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Goniec
(2014-03-16 00:07:39)
Wystawianie faktur na firmy słupy to gorszy problem niż skatteverket, Yvonne iKalle znowu czyści a my ze Słoniem w czarnej *. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta putin997putin997
(2014-03-16 10:18:09)
to robią czystki a mój kolega poszukuje aktualnie 5 kierowców
A o co chodzi z tymi firmami Słup?
To jakiś wałek czy jak?
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Tromso
(2014-03-18 00:41:22)
A ja mam 2250 na tydzień i mam was w Pi... e i ten skateverket bo mi umozyli hahahaha buraki :p trzeba było zmieniać robotę jak było mozna haha, pozdrów dla fraje rów :pZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~marek
(2014-03-20 17:19:08)
Co zrobiłeś ze Ci umożyli?jaki jest na to sposob?pomóż jak możeszZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Gumiś
(2014-03-22 22:07:30)
tak buraku jak ruda małpa od km wam zmieni to ciekawe czy będziesz taki mądry tępy baranie na kolanach przylecisz do kalegoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 1 z 26

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 54.196.57.4 = ec2-54-196-57-4.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 4+3 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Net4car Marcin Szymański Spółka Komandytowa
Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd