INELO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

wozniecki mogilno
ID: 64738

czy ktos wie jak wyglada sytuacja w tej firmie

~maciej
*.centertel.pl

Eurotrailer Sp. z o.o.

Posty (753)

~Kiero
2016-01-24 19:29:20
Świnie kwicza byki rycza, magnez i pidza za drobne
~Kiero
2016-01-24 19:43:01
Holender, żadna dobra firma nie szuka kierowców, tylko odpady atomowe z magnezem, co zawsze szukają. Do normalnej firmy musisz się nastarac i nie ma tam ukr. Ale nie każdy się umie odnaleźć wśród ludzi. na poziomie. Bez urazy. Jak ktoś na rozmowie tłumaczy ci co i jak z magnezem, coś nie. Ciało. Pozdr
~Kiero
2016-01-24 19:44:09
Sorka, z tel. Pisze, z*y jest
~Holender
2016-01-24 21:48:47
a ciekawe gdzie ty pracujesz kiero? w jakich odpadach?
~Holender
2016-01-24 21:52:49
kiero- jestem ciekawy ile w ciągu roku firm zaliczasz. Czy będą mieli Ci z czego emeryture obliczyć?
~Holender
2016-01-24 22:00:55
kiero. A ty pewnie pracujesz od poniedziałku do piątku i zarabiasz 6000 tyś, Bajkopisasz jesteś i sądząc po twoich wpisach z cieniutkim stażem za kierownicą, Nie znasz jeszcze życia. Szerokości kolego.
~świetlicowa
2016-01-24 22:17:14
jakieś cipy robią u woźnieckiego totalne że jeszcze klockostawiaczowi świniaka nie opędzlowali- chyba nie musze was uczyć jak sie to robi?
~dzambo
2016-01-25 00:23:42
chłopaki zjezdzacie co tydzien?
~klockostawiacz
2016-01-26 12:42:12
Mobilki swiniaka kupie pozdrawiam klockostawiacz.
~kiero.
2016-01-26 15:53:25
z 5 dni w miesiacu w domu?
~klockostawiacz
2016-01-27 13:59:53
Mobilki swiniaka kupie pozdrawiam klockostawiacz.
~buhaj
2016-01-30 17:19:55
Batory z 8 teraz kredyt szybciej splaci 2 wyplaty na konto dostanie a bydlo teraz ZABLOCCY worza 7 i 30 narzekaja bo kabany musza wozic chociaz ktos zrobil z tym porzadek bo wiecznie zmeczeni byli i caly czas na magnesach
~Dzambo
2016-01-30 17:27:40
Zjezdzacie na weekendy?
~klockostawiacz
2016-01-30 17:59:28
buhaj to daj namiar na 7 i 30, bo swiniaka kupie, pozdrawiam klockostawiacz
~Dzambo
2016-01-30 23:23:17
Wracacie na weekend bo chcę się przyjąć, a lubię być chociaż w niedziele być w chacie.
~Boss ku-ku
2016-01-30 23:28:10
Sie kurna na plebana przyjmij żupaku!
~Dzambo
2016-01-30 23:31:32
Pytam poważnie, Zależy mi na informacji. Jak masz bzdury * daj luz
~Boss ku-ku
2016-01-30 23:32:29
Te nie fikej!
~Dzambo
2016-01-30 23:38:38
Wypiles browarka. i rzadzisz. Pytam aktualnych kierowców.
~Boss ku-ku
2016-01-30 23:40:09
Tera mam nerwa!
~klockostawiacz
2016-01-31 10:46:35
Mobilki swiniaka kupie pozdrawiam klockostawiacz.
~Pewniak
2016-01-31 11:01:22
Jak po kraj u to co tydzień jesteś w domu, jak na zachod max 2 tgodnie, ale jest tez tak ze co tydzień. różnie to bywa.
~Dzambo
2016-02-01 01:45:09
Dzięki. Pewniak. Mam nadzieje, ze magnesy juz odeszły w niepamięć, troszkę. Czasy nie po temu.
~Wiki
2016-02-06 00:50:40
Zjezdzacie chociaż na dwa dni co 2 tygodnie?
~miks
2016-02-21 13:32:25
Co tu taka cisza.
~miks
2016-02-21 15:48:06
... ? ??
~klockostawiacz
2016-02-21 22:29:17
Mobilki swiniaka kupie pozdrawiam klockostawiacz.
~miks
2016-02-22 09:45:12
???co slychac
~Holender
2016-02-27 09:33:53
Pozdrowienia dla Firmy!!!
~były
2016-06-27 16:34:14
Kolonko odezwij się.
Maxx Transport Sp. z o.o.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.81.140.221

Dodaj
Anuluj
SRW Sp. z o.o.

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2016
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce