Jest praca. Kazachstan-Hiszpania.
ID: 63488

system 8/2

~północ
*.net.hawetelekom.pl

Posty (48)

~Kierowca z krakowa
2017-03-15 14:52:15
i za poznan aumaty poznan ile dostaniesz 5000zl? ja wole swoje 3800zl mi wystarczy robil bym nawet za 1500zl bo lubie swoja prace na ukrainie tego nie dostane
Assad
2017-03-15 14:59:24
Na Ukrainie nie i w Bangladeszu też. Zostań ty już lepiej w swoim Krakowie i przestań śnić o drugich stronach.
Tam może jest przygoda i sprawdzenie się ale kasy o której śnisz nie zobaczysz.

-1

~kiero
2017-03-15 15:02:06
Głupki ja mam 22 zł netto za godzinę. Jeżdżę dookoła komina codziennie w domu, weekendy wolne. Na umowie 22 zł brutto, reszta wyrównanie na umowę zlecenie z drugiej firmy. Łącznie ma wyjść 22 zł netto. Wszystko legalnie przelewem na konto. Przy 200 godzinach mam 4400 na rękę.

-2

~Kierowca z krakowa
2017-03-15 15:03:14
ja wole tutaj jezdzic a moze nie dlugo dostane prace w n iemczec w frankfurcie jestem ukraincem ale papiery zalatwiam mam prace za 1350 e na reke w frankfurcie od pon do piatku po 10-11 godzin 2 soboty kasa konkretna codzien w domu i nie mow ze to jest malo bo wiem ze wiecej sie nie zarabia niemiec zarabia 1400-1500 max a ja dostane tylko 150e mniej wiec sie oplaca
~Kierowca z krakowa
2017-03-15 15:04:28
22zl haha w niemczech tyle nie placa
~kiero
2017-03-15 15:05:56
Głupku z Krakowa w mazowieckim tyle płacą.
~...
2017-03-15 15:09:56
Pracownik, który pracuje dla satysfakcji jest glupkiem. Nigdy bym takiego człowieka nie zatrudnil w transporcie.
Assad
2017-03-15 15:11:02
Banderowiec na polskim forum? Każdy patriota walczyłby o swój kraj, czemu nie giniesz w Donbasie ścierwo?

-1

~Kierowca z krakowa
2017-03-15 15:13:29
ja w niemczech za 240h 1350 e to wychodzi 5-6 euro na godzine a ty w polsce tyle i to ciezko sie dostac nie waiem czy sie dostane
~puchatek61
2017-03-15 15:29:59
Do tej pory myślałem że Kraków to stolica polskiej inteligencji.
A tu zonk.
Głupek z Krakowa.

2

~Miesnyjeż
2017-03-15 15:37:47
Transport międzynarodowy 3800 zł/mc
Jechać do De by zarabiać 1300 euro/mc
Masz coś nie tak z głową?
~Kierowca
2017-03-15 19:02:14
U nas na Ukrainie bym dostał 200 euro za cały miesiąc w Niemczech 1350 e mi się opłaca 50 tys gryvien na nasze
~kiero
2017-03-15 19:19:40
On nie z Krakowa, on z Nowej Huty, a na Ukraińca pozuje.
~kiero
2017-03-15 19:22:09
Ukrainiec w swoim kraju na międzynarodówce zarobi równowartość około 3 tyś zł. W obwodzie moskiewskim zarobi równowartość powyżej 6 tyś zł.
~kiero
2017-03-15 19:43:49
W Warszawie na Targówku poszukują operatora wózka widłowego, płaca 20 zł/h brutto.
ese
2017-03-15 20:56:47
~Kierowca posluguje sie tez nickam

~Kierowca

~Kierowca z krakowa
~Miesnyjeż
2017-03-15 21:31:51
Kolejny deb... e pojawił się na et.
~BUDZIK
2017-03-15 22:09:51
Ludzie za ile wy pracujecie ja wyjeżdżam w poniedziałek wracam piątek czasem zdarzy się czwartek kółka Polska Italia i mniej jak 5400zl nie biorę
~Arek
2017-03-16 10:58:30
Ja jeżdżę na armaty firma libero z Krakowa 4500 za kółko trwa 3 tygodnie później 3 -5 dni dom i znów mam stała kasę 4500zł nie jesteś źle ale praca dla odważnych
~Miesnyjeż
2017-03-16 11:05:00
armaty?

A gdzie to jest?
~dobry kolega
2017-03-16 11:05:24
arek po co tak sie szmacisz jak niewolnik
~Arek
2017-03-16 11:18:42
4500 zł to 1200 euro wcześniej robiłem u Niemca w systemie 8-1 i miałem stała kasę 1400 e razem z Kinder geldem wolę to co mam teraz

1

~kiero
2017-03-16 12:53:09
Arek kupie od ciebie euro, po twoim kursie. Daj namiary.
~tak mam
2017-03-16 13:44:38
2 na 2. 4000
~sid
2017-03-16 16:06:50
~Arek
2017-03-16 10:58:30 Ja jeżdżę na armaty firma libero z Krakowa 4500 za kółko trwa 3 tygodnie później 3 -5 dni dom i znów mam stała kasę 4500zł nie jesteś źle ale praca dla odważnych- RACZEJ DLA IDJOTOW [ albo dla wolentarjuszy ] no ale jak ty u niemca za 1200 euro robiles to sie nie dziwie ze se robote chwalisz ]

-1

~roger
2017-03-16 16:30:14
wkolo komina wywrotka z hds 24netto zus od najnizszej transport na potrzeby wlasne
8h dziennie pisane 10 fuchy i inne fanty jest zaje... biscie
~lachim
2017-04-12 18:13:08
Kiedyś Kazachstan Tajlandia Mongolia i Chiny to były duże pieniądze płacone od frachtu, W 3 lata można było dom wybudować ze wszystkim.
~qqq
2017-04-12 19:52:39
widac po tych postach ze wiekszosc leci na kase i lecenie w kulki w pracy taki kierowca nie jest wart zlotowki
~lachim
2017-05-29 21:14:45
Do qqq W czynie społecznym to ja pracowałem za komuny w 70ych latach.
~bingo
2017-05-29 22:15:08
No nie wiem, czy śmiać się z was, czy płakać nad wami. 4 - 4. 500 tys. miesięcznie? ! Toż to na busach chłopaki więcej zarabiają. No chyba, że wy jeździcie busami? !
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.198.108.19

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce