Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

leasing ciężarówki

ID: 57609


Chciałbym dowiedzieć sie jak wygląda leasing ciągnika
(z naczepą) od środka...

1 czy taki pojazd zarabia na siebie i kierowce

2 jakie dokładnie koszty trzeba regulować co miesiąc

3 co jest bardziej opłacalne spożywka, kruszywa, ... ? ?

4 czy lepszym rozwiązaniem jest galanty kredyt... ? ?

prosze starych rutyniarzy co czają baze o szczere informacje...

~Zielony Piotrek
*.97.173.8

Posty (64)

~Andrzej.
A tu was zaskoczę rentownośc rok temu przy obrocie 12 mln netto był zysk 650 tys całość z vatami wszystko. Jeżeli bym co msc nie płacił lessingow czyli 240 tys brutto 190 tys netto to zysk netto by był jakieś 3 mln uważam że wynik dobry biorąc pod uwagę koszta itd. Jakieś 30% ale jak auta swoje jak w leasingu to jak wyżej max 7% jak masz super robotę i każdy zapłaci.
~Andrzej.
Ktoś powie to auta stare tak ale jak auto popsuje się np Włochy Hiszpania to koszty nie są tys czy 2 a idą w dziesiątki tys zł
~kris
Kolego co to znaczy zysk z vatami?
~Anonim
Chcialbym poruszyc jeszcze jedna kwestie...

Napewno wielu kierowcow zamiast pracowac u kogos wolalaby isc na swoje...
Kupic samochod i wstawic sie pod spedycje... Nikt jednak nie mowi o tym ze stawki spedycyjne na koniu z naczepa bardzo rzadko osiagaja 0. 85e za kilometr... Czesto zaklinamy rzeczywistosc myslac ze super zarabiamy jednak tak nie jest. Stajemy sie wiezniami z petla na szyji i musimy gonic kilometry.
Przykladowo zrobimy 12tys km frachtowych czyli tych za ktore zaplaci spedycja co da nam obrot 10100euro. Moim zdaniem to za malo na konia z naczepa... liczac na szybko rata za konia + naczepa ok 1800e na 4 lata, oplata drogowa okolo 2000e, paliwo 28L/100km daje kwote 3200e. OCP miesiecznie ok 100e, serwisy + opony w przeliczeniu na miesiac ok 350e, ksiegowa ok 100e, nieprzewidziane sytuacje w skali miesiaca ok 200e. Koszty miesiecznie minimum 7750 + kierowca 2300e z zusami. Jak widac jesli ktos planuje swoja firme to albo jezdzi sam dla siebie lub bierze kierowce i zysk znikomy a ryzyko ogromne...

Ponadto pamietajcie, kazdy che z czasem urlop i co wtedy auto stoi i nie zarabia a koszty stale trzeba zaplacic... a co gdy trafi sie awaria na zachodzie? A co gdy praca sie zkurczy i budzet sie nie dopnie?

Nie chce nikogo zniechecac do transportu jednak prosze zastanowcie sie czy warto...

Warto gdy sami poukladacie prace i sami nad wszystkim bedziecie czuwac a czy jest to mozliwe przy 1 aucie i pracy pod spedycja?
~biznes
jaki problem?
zatrudnij sie jako kierowca i wszyswtkie twoje rozterki bora w leb.
nie ma przymusu prowadzic firme
~Andrzej
Zwrot VAT z zagranicy wchodzi tobie w dochod paliwo myto co płacisz są opadatkowane. No w Austrii 23% Węgry 25% itd. tylko Niemcy zrobili cwanie bo km autostrady jest kwota bez vatu
~Anonim
Mowiac jak najprościej vat dzielimy na 2 rodzaje - zakupowy i sprzedazowy.
Vat zakupowy to ten ktory kupujesz wydajac pieniadze i biorac za ten zakup fakture : tankujac paliwo ( 23% vat ) , placac rate leasingu ( 23% vat ) , placac fakture za telefon (23%) itp.

Vat sprzedazowy to vat ktory oddajesz innemu po przez to ze wystawiasz fakture w tym momencie za usluge czyli za prace twojego samochodu.

W przypadku firmy zajmujacej sie wylacznie transportem miedzynarodowym wystawiasz faktury za swoja prace na zachodzie ze stawka 0% vat.

W takiej sytuacji nie tracisz vatu a dodatkowo nabywasz vat zakupowy z powyzej opisanych tranzakcji.

Finalnie prowadzi to do sytuacji zwrotu vatu o ktory mozna wystapic do urzedu skarbowego. Oczywiscie skarbowka ma swoje procedury i daje zwrot naszego vatu z duzym opoznieniem.

Vat zakupowy - vat sprzedazowy = zwrot lub doplata vatu

P. s

Jak widac trzeba miec nie mala wiedze aby robic cos swojego i jesli wy kolo swojej firmy nie bedziecie chodzic to nikt was z tym nie wyreczy.

Wlasny biznes bez znaczenia jaki to ciagla edukacja, szukanie rozwiazan w wielu roznych sytuacjach oraz olbrzymi stres.

Osobiscie nie zamienilbym transportu na nic innego ale okupione jest to ciezka praca, brakiem komfortu psychicznego oraz duzym stresem
~Kris
Andrzej nie do końca jest jak piszesz ale ok niech Ci będzie. Jak sobie tak liczę to masz 25-30 zestawów i zysk z jednego poniżej 2 tys PLN. A koszt stały na poziomie 12 tys. To jak teraz przez 2 miesiące stałeś to zeżarło cały zysk z zeszłego roku. Do doopy z takim biznesem
~Janusz
kris - rudna mała?
~Andrzej
Nie do końca marzec był u większości firm najlepszym miesiącem w ciągu 5 lat jets to więcej niż pewne tanie paliwo euro po 4. 58 oraz szal transportowy spowodowany koronawirusem. Uważam ze to co w marcu się nadrobili pokryło stratę z kwietnia i maja plus subwecja co w przypadku transportu szło zrobić ładna kwotę. Jednak problem współczesnego transportu jest za dużo aut oraz kołchozy ktore psują ceny. Wystarczy taka girteka by klekla to ceny w unilever mendelez poszły by w górę o 15%.
~Kris
Ta jasne. Wzrost kursu euro o 5% ma rekompensować straty z 2 miesięcy? Zresztą zanim te faktury zostaną zapłacone to kurs już spadnie
~Aka
Prowadziłem firme 15 lat z dniem 1. 06. 2020 zlikwidowałem, nie. mialem. złej stawki za km bo latalem 1, 25eura za km pusto pełno. Ale nikogo nie namawiam. na transport, chyba że tych idiotow z. parkingu którzy za ile. nie jeżdżą i na szefa mówią dziadtrans a miałem 11 zestawów czesc oddalem do leasingu druga część własność, zostawiłem i koniec transportu
~Andrzej.
Przy 1. 26 i 10 tys km lekko zarobiłeś 12 tys z auta z autem w leasingu ; ) nowym autem.
~Andrzej.
Chyba że jeździłeś non stop Francja Szwajcaria i płaciłeś kierowcy 2500 mety na msc to wtedy nic nie zostanie ; )
stjepan
Polska to jednak ciekawy kraj.
wynajem auta 1500 euro za miesiac i umowa na rok czy dwa?
w UK, wynajem ciagnika mozesz wziasc na tydzien dwa, miesiac, na tyle ile potrzebujesz, cena?
250 funtow tygodniowo, 800-1000 miesiecznie w zaleznosci od ciagnika itd.
znowu sie okazuje ze polak polaka we wlasnym kraju oszukuje jak sie tylko da.


ktos tam wyzej pisal, 4 tys z auta, 500 zl z auta? to sa pieniadze z ciezarowki?
koszt utrzymania zestawu oraz cena inwestycji jest taka ze jak zostanie ponizej 5 tys pln z auta to lepiej sie zajac czyms innym.

Skad wiem, mam auto, utrzmuje place, wiem jakie sa koszty ile zostaje i wiem tez jak to polowa przewoznikow nie wie za jaka stawke jezdzi i ile im zostaje po kosztach z auta.
Jak slysze ze od faktury odejmuja koszt paliwa i tyle im zostaje to ja sie pytam, wlasnie znalazlem tych co jezdza po 2. 40 PLN od kilometra.
~Anonim
Stjepan...

Mam samochod i placisz kierowcy...

Zatem powiedz prosze na jaki okres czasu masz leasing? ciezarowka nowa czy uzywana? Na jaka kwote brutto wystawiasz umowe o prace kierowcy? Ile i na jakich zasadach faktycznie placisz kierowcy?


Gdybym jezdzil po zachodzie starszymi autami, placil na umowie o prace najnizsza krajowa to zostawalo by mi duzo wiecej. Uwazam jednak że praca kierowcy wiaze sie z poswieceniem swojego zycia i za to ludzia naleza sie zarowno godne miejsca pracy i godne zarobki. U mnie kierowca ma 7500zl na reke przez 12 miesiecy w roku. W wakacje kazdego wysylam na 2 tyg urlopu i nie obcinam wynagrodzenia, w grudniu pracujemy do 23. 12 i po nowym roku wyjezdzamy 7. 01 i nie obcinam kasy. Zawsze 7500na konto.

Co tym zyskuje? To o czym inni zapominaja...
Lojalnosc kierowcy.
Duze zaangazowanie w pracy.
Brak problemow z kierowcami.

Wszyscy narzekaja ze nie ma kierowcow a ja nie narzekam wystarczy czlowieka traktowac godnie
stjepan
Anonim

Nie jezdze po europie.

Kiedys liznalem tematu pracy miedzynarodowej, 3/1 i traktuje to jako przygoda.
Zwyczajnie nie chce posiadac samochodu w transporcie miedzynarodowym ani pracownika ktory bedzie w trasie po 3-4 tygodnie.

U Mnie kierowca pracuje od poniedzialku do piatku, 5000 PLN na reke.
Auto za gotowke bez leasingu, i stwierdzam ze za malo zostaje z samochodu w obecnych czasach aby to byl super interes.
Mamy do czynienia z samymi posrednikami i przewoznikami ktorzy jezdza ponizej kosztow oplacalnosci.

I jak rozmawiam z przewoznikiem ktory jezdzi na swoim i on nie wie jakie ma koszty stale to w jaki sposob moze wyliczyc za jaka stawke mu sie oplaci jechac?
to jest problem dzisiejszego transportu.

Z wyrazami szacunku, pozdrawiam serdecznie
~Myślący
Miałem firmę ponad 30 aut firma padła... mam teraz druga 5 aut i jak widzę jak wy wszystko liczycie i jakie chcecie macie marze i stawki to mi się śmiać chce... ale też taki głupi byłem...
stjepan
~Myślący

Probuje zrozumiec Twoja wypowiedz.
Chcesz powiedziec ze Ty nie liczysz stawki za km?
Dostajesz tyle ile Ci kontrahent daje i jestes zadowolony czy negocjujesz ceny?

Z Twojej wypowiedzi wyglada ze nic nie liczysz, jesli sie myle prosze wyprowadz Mnie z bledu.
~Fdey
Tylko i wyłącznie z wykupem 40%
~Fdey
Wpłata 5%
~TSNO
Tylko pod dobrą spedycja, pewna robota i pewnym wynagrodzeniem.
~Lansiarz TSNO
Jak leasing i spedycja to tylko Adar.

Pewna robota pewne pieniądze zero ryzyka
~trans max
Jak Czytam te wasze wypociny to się słabo robi jak chcecie zarabiać jak jeździcie pod spedycją... po pierwsze łapiemy kontakt z dobrymi odbiorcami bezpośrednio najlepiej stałe trasy bez *lenia i szukania Bóg wie czego... jeśli złapiemy dobry kontakt z firmami zostaje nam z Auta 10-12 tyś
Mam 2 zestawy i jestem bardzo zadowolony ale trzeba trochę ruszyć głową a nie czekać na kogoś żeby nam dał trasę
~robert m.
Polecam DLU Trans, mają zadbane i dobre ciężarówki w przystępnej cenie za wynajem.
~To proste!
Haha zysk z VATu. Chyba kolejna gazela biznesu albo raczej ameba biznesu. Z vatu nie ma zysku tylko b. aranie ci go oddają spowrotem który zapłaciłeś. Paliwo liczysz netto w rozliczeniach, a płacisz brutto. VAT ci oddają. Nie wiem co za idi. ota pisze o zysku z VATu. potem wszystko pada
~To proste!
Przy takich biznesmenach co sobie liczą zysk z vatu
~To proste!
Trans max ty się tak nie cieszy zaraz tam gdzie jeździsz wejdzie spedycja. i oni będą lepsi bo po godzinie od zamówienia auta będzie stać im pod magazynem do załadunku nie będą czekać na mości pana w swoim trupie aż łaskawie się do nich dokula. To już nie te czasy że się jeździło i obsługiwało 1 firmę. Tak tylko może pisać idiota transportowy co myśli że przez 30 lat nic się nie zmienilo
~CLK
Jak ktoś planuje leasing ciągnika siodłowego s://clk. bydgoszcz. pl/leasing-ciagnika- siodlowego/ polecam skorzystać z oferty tej firmy. Można wziąć w leasing ciągniki starsze niż 5-10 lat
~ArekWitos
Takie pytania powinieneś zadać firmie leasingowej, oni Ci najlepiej doradzą i zaproponują współpracę. Ja do mojej firmy transportowej wybrałem goodleasing. pl.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 44.210.120.182

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels