REKLAMA

SPISUJEMY POMYSŁY NA OBNIŻENIE KOSZTÓW TRANSPORTU!!!
ID: 53169

Panowie i Panie, pomysł powstał po tym jak naczytałem się jak to w transporcie źle... Może współnymi siłami uda nam sie wypracować jakiś złoty srodek, na obnizenie kosztów i lepsze życie co? Wszelkie pomysły nawet te najdziwniejsze mile widziane...

~Olek
*.static.ip.netia.com.pl

Posty (311)

~sid
2016-12-28 16:11:10
podniesc cene o 15 procent
~KrakuswSofii
2016-12-28 16:44:25
~`sid o tyle mi sie nie udalo ale o 8% to
~opium
2016-12-28 16:52:15
matoły
~kiero.
2016-12-28 19:37:56
://www. interia. tv/wideo-czy-czeka-n as-rewolucja-na-drod ze-kierowcy-juz-prot estuja, vId, 2219041
~kiero.
2016-12-28 19:38:30
usunąć spacje
~kiero.
2016-12-28 19:45:03
Tw. Trzeba będzie się do łopaty się przyzwyczajać. Nie trzeba nowej ciężarówki a tylko zmodernizowac starego konia.
~cienki lolo
2016-12-28 20:40:20
gdyby każdy dziad-trans wsiadł do żelastwa, to by nie musiał płacić kierowcom
~cienki lolo
2016-12-28 20:41:28
toby obniżyło koszty
~Wewena
2016-12-30 09:45:29
Nie wiem, czy w każdej firmie sprawdzi się ta metoda, ale przy pracy biurowej łatwo jest zaoszczędzić na druku. U nas się trochę drukuje, więc poczytałam na ://documaster. pl/ jak można obniżyć koszty druku i teraz stosuje się do tych rad. Specjalnie oprogramowanie może pomóc sporo zaoszczędzić.
~Capillar
2017-01-02 13:23:12
Zawsze da się coś zrobić dla obniżenia kosztów, ale paradoksalnie czasami warto wydać więcej, żeby sensownie zaoszczędzić. Choćby skuteczniej zabezpieczać przewożony towar, stosując solidne pasy transportowe - np. z muntech24. Już ktoś kiedyś o nich na forum wspomniał i ja potwierdzam że świetnie się sprawdzają. Jestem na tym punkcie wyczulony bo kiedyś korzystałem z pasów z innego źródła (podejrzewam udział chińskich rączek) i skończyło się zniszczeniem towaru wartego kilkanaście tysięcy PLN. Także opłaca się wydać trochę więcej na dobre zabezpieczenie transportów. Szerokości Kolegom!
~erto
2017-01-02 14:02:40
Proponuje zatrudnić łysego, może lepiej nie będzie ale na pewno śmieszniej, co słabsi nerwowo po zobaczeniu go mogą sie ze sr ać ze śmiechu
~6666
2017-01-04 22:26:12
zamiast skoczka nniech za*a szef z zona

1

jacek-kuba
2017-01-04 22:30:01
erto co Ty? mi pisał na PW, że biega, nie pali, nie pije i jest silny jak tur. i przy okazji rozwali mnie na elementy.
~Ciekawy
2017-01-20 12:03:13
Witam Panstwa
Z tego co tutaj juz wypisano. Polskie produkty a nie chinskie. Kredyt a nie Leasing. Spolka Z O O w Sofii anie w Polsce zeby miec te 1500zl od kierowcy w skalimiesiaca. Czy sa jeszcze jakies pomysly?Czy temat do zamnkniecia?
~Ciekawy
2017-01-30 21:24:14
Witam sa jakies nowe pomysly?Czy robimy rewolucje?
~PolakNaStawce10%
2017-05-25 16:02:13
Zdycydowanie Spolka w Sofii w Bulgarii. Teraz nie musze miec GPSa jako Firma Bulgarska. Rzeczywiscie PIT i CIT sa tutaj liniowe po 10%. Nie3 musze byc przez 183 dni w Sofii. Mam Prezesa na miejscu.
~Pan Kierowca
2017-05-25 17:48:57
na bruk pogonić polskich kierowców, to największe pijaki, złodzieje i gawędziarze parkingowi
bez znajomości języka z wielkim ego i IQ >0
~Pan Kierowca
2017-05-25 17:49:37
zapomniałem dodać w ich miejsce zatrudnić rumunów, i tych za wschodniej granicy
sarmatia
2017-05-26 08:58:59
Dzień dobry, no to ja dorzucę coś ze swojej działki, być może kogoś zainteresuje. Uważam że dobrym pomysłem na obniżenie kosztów działalności może być faktoring. Czytam tu na forum różne opinie i wciąż niestety widzę, że dużo osób uważa że faktoring jest potwornie drogi że może sięgać nawet ponad 30% - takie opinie wynikają z błędnej kalulacji (chętnie to rozwinę jeśli ktoś sobie życzy). Nominalny koszt faktoringu oscyluje przeważnie gdzieś w okolicach 3-4% od obrotu. CO WIĘCEJ: mając natychmiastowy dostęp do gotówki można negocjować lepsze stawki (skonta) u swoich dostawców, np dostawcy paliwa. Ponadto w faktoringu następuje przejęcie wielu obowiązków związanych z monitorowaniem spłat, upomnieniami itd. W dużej części obowiązki te przejmuje faktor co uwalnia część mocy przerobowych firmy - pracownicy mogą się skupić na innych zajęciach, np pozyskiwaniu nowych zleceń itd. Sprawne rozegranie tych oszczędności może bardzo wydatnie zredukować nominalny koszt faktoringu, w pewnym sensie firma zaczyna finansować się sama. No i oczywiście najważniejsze: faktoring pozwala na zwiększenie obrotu bez ryzyka utraty płynności finansowej. Nie chcę tu się specjalnie rozwodzić, jeśli będzie zapotrzebowanie to chętnie rozwinę dowolny, związany z faktoringiem, wątek.

W razie czego zapraszam do kontaktu lub odwiedzenia mojej strony: biznesfaktoring. pl
~przewoźnik
2017-05-26 19:54:12
faktoring ponoć dobra rzecz ale:
- faktoring przyjmie fakture jesli wystawiona jest przez polską firmę nie spotkałem się jeszcze aby ktoś przyjął zagraniczną fakture
- jeśli na zleceniu jest klauzula " zakaz cesji bez pisemnej zgody" juz po faktoringu
- 3-4% prowizji mozna wsadzić między bajki przeważnie jest 5-9%
~z.
2017-05-26 20:00:30
gnebca odswiezam Twojego posta :D popatrz na transa ile firm poszło za Twoją radą :D

~Gnebca gamoni
2016-12-08 09:54:53

"kierow ca jest bardzo ważnym elementem firmy transportowej - dobry kierowca przynosi niewymierne zyski dla firmy - musi być odpowiednio wynagradzany i należycie traktowany a wtedy firma generuje zyski

co innego tyczy się gamoniów siedzących za biurkiem typu spedytor dyspozytor czy logista lub nawet ksiegowa - praktycznie ich zaangażowanie w prace jest niskie, umiejetnosci slabe i nic od nich nie zależy - PROPONUJE ICH WYMIENIC NA TANICH UKRAINCOW lub MONGOŁÓW "
jacek-kuba
2017-05-26 20:29:57
logista to pewnie mongoł jakiś
MANnalegalu
2017-05-26 22:04:37
kilometrowka albo od frachtu dla kierowcy na tym sie wybijesz. nielegalne ale przynoszace duzy zysk
~Dziad
2017-05-26 22:16:03
Zatrudnić Ukrainców. Chołote wysłac do kopania rowów.
jacek-kuba
2017-05-26 22:39:15
W sumie to ciekawa opcja, jak mongoł zatrudni ukraińców.
sarmatia
2017-05-29 11:30:35
~przewoźnik
Dzień dobry i dziękuję za opinię. Myślę że należałoby w kilku miejscach doprecyzować.
Czy pisząc że nie spotkał się Pan z tym aby faktor przyjął fakturę od zagranicznej firmy ma Pan na myśli to że:
a) Prowadzi Pan firmę zarejestrowaną np. na Słowacji i chce korzystać z usług któregoś z polskich faktorów
czy:
b) Prowadzi Pan firmę zarejestrowaną w Polsce ale wystawia Pan faktury zagranicznym kontrahentom.

Jakkolwiek sytuacja a) rzeczywiście mogłaby być problematyczna to sytuacja b) jest jak najbardziej normalna i nie widzę tu problemu - jest to tzw faktoring eksportowy w tym wypadku eksport usługi.

Jeśli chodzi o stawkę to również należałoby nieco doprecyzować. Stawka 5-9% pachnie mi raczej dyskontem faktur (czyli wykupem pojedynczych faktur). Takie rozwiązanie stosowane jest najczęściej w przypadku braku stałych kontrahentów - czyli łapaniem pojedynczych zleceń z różnych źródeł.

Wtedy rzeczywiście taka stawka może mieć miejsce ponieważ rośnie ryzyko niepewności co do wypłacalności kontrahentów. W moim wpisie chodziło mi jednak raczej o klasyczny faktoring czyli sytuację gdy ma Pan stabilną, powtarzalną współpracę z jakimś kontrahentem (zagranicznym lub polskim). W takim wariancie faktor może się przyjrzeć kondycji danego kontrahenta i uznać, że spokojnie wyjdzie na swoje przy stawce 3-4 %.

Oczywiście ma Pan rację jeśli umowa zawiera zakaz cesji to uniemożliwia zawarcie umowy faktoringowej. To jest jednak po prostu jedna z przeszkód które czasem trzeba w biznesie pokonywać. Jeśli Pana firma byłaby dla faktora wartościowym klientem (czyli jeśli ma Pan dobrych, wypłacalnych kontrahentów) to całkiem możliwe że pomoże taką umowę renegocjować. Czasami wystarczy spokojna rozmowa i wytłumaczenie czym jest faktoring i jak działa. Oczywiście jeśli po drugiej stronie jest ktoś kto ma złe intencje i planuje wymigiwanie się od płacenia lub notoryczne przekraczanie terminu płatności, to taki ktoś może na faktoring kręcić nosem ale jeśli jest to poważny partner który nie planuje takich numerów to nie ma się czego obawiać.

Pozdrawiam i zachęcam do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań - biznesfaktorin. pl
sarmatia
2017-05-29 12:12:09
PS. przepraszam za literówkę w ostatnim wpisie, strona to oczywiście biznesfaktoring. pl
~KrakuswSofii
2017-06-12 15:48:20
Ja dalej jestem na |Bulgarskich stawkach 10% PIT i CIt mam Spolke w Sofii Kosze zyski z Polskich i niemieckim klientow a wszystko mam ozusowane i opitowane w Sofii. Teraz jedziemy nad morze z zona. Na wakacje a potem odpoczynek. Milego oszczedzania koledzy ze Spolkami w Sofii. Nie trzeba byc przez 183 dni w roku w Sofii. Wystarczy miec Prezesa na miejscu. I tak robie i nic mi nie Robia.
~kasia
2017-06-12 22:50:13
tutaj nie ma co obnizac kosztow, tylko trzeba jezdzic po normalnych, cywilizowanych stawkach, a nie zajmowac sie cieciami. spedycje zarabiaja na was ogromna kase, a wy jak dziady bierzecie frachty za czapke gruszek
~Disel Dieta
2017-06-22 08:07:57
Ja proponuje zatrudnić roboty a czemu bo nie będą paliwa spuszczac i jeździć 24h
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.196.127.58

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce