Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

TRANS jako giełda ładunków.

ID: 44314


Kiedy jeszcze transport międzynarodowy był prstiżem, jakością, dbałością o klienta wyznającym zasady wszelkich konwencji i przykazań CMR nie było TRANS-a i tym podobnych pseudo giełd. Były dwie. Dostęp dla przewoźnika i spedytora. Swojego czasu telefonowałem oburzony do TRANS-a jakim prawem do giełdy dopuszczają klientów-producentów /exporterów/importer ów. Usłyszalem, że to ich giełda i będzie w niej każdy kto zechce. Czy tak?? ? Ogłaszam początek końca tej giełdy i koniec działalności ich twórców. W 50% ta właśnie giełda zniszczyła stawki za wykonywane usługi, ale nie tylko to. Dzięki tej giełdzie dziś na rynku mamy wolną amerykankę bez jakiejkolwiek jakości usług, że o terminowości nie wspomnę - także z płatnościami. Nie uczestniczę w tej giełdzie, nawet już nadwyżki ładunków tam nie daję, bo nie ma tam normalnych przewoźników. Mam listę tych, z którymi współpracuję i to po normalnych cenach. Moi klienci wrócili na drogę współpracy wg moich zasad. Odinstalowali TRANS-a, a działy transportu puścili w świat zwalniając ludzi. Chcąc zaoszczędzić na przewoźnikach narazlili firmy na straty. Oszczędności z frachtów pożarły koszty zatrudnienia ludzi, którzy w TRANSIE klikali. Starcili terminowość dostaw, wiele spraw toczy się w sądach z powodu braku lub niewłaściwego OCP. Dzisiaj są innego zdania. Moi klienci nawrócili się na drogę rozsądku. Nie chcą być logistykami, nie chcą giełd i trefnych przewoźników. Pragną jakości usług, sami zajmując się handlem lub produkcją, a więc tym na czym znają się najlepiej i robią to od lat. Co za tym idzie? Znikną z rynku przewoźnicy z "kociej d. u. p... " bazujący po TRANSIE i TC lub TELER. Klienci płacą mi ceny z kapelusza, ale warunek jeden - NIE MA PODWYKONAWSTWA !!! Realizuję zlecenia sam lub z firmami transp. z którymi ściśle współpracuję i wymieniamy się ładunkami bez naszych prowizji. Mam gwarancję, że oni wykonają usługę w terminie jak ja sam - z moimi najlepszymi w świecie kierowcami. PRZEWOŹNICY !!! nikt wam nie pomoże jeśli nie pomożecie sobie sami !!! Wróciłem do firmy po nieobecności i co?? Narzekają wszyscy, a prawda jest taka, że export ma się dobrze i mam firmy, które się rozwijają. Ja będę dobierał auta. Tak czy tak koniec TRANSA jest kwiestią czasu. MÓJ WARUNEK dla klienta: odinstalowanie giełd. WARUNEK KLIENTA: nie zbywam ładunków tylko wiozę towar sam. UZDROWIMY TRANSPORT do jesieni.
Jakie jest wasze zdanie w temacie??

~boss2
*.8.76.160.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (2)

~Monstro. pl
Zapraszam do nowej, całkowicie darmowej giełdy transportowej.
www. transport. monstro. pl
Będę wdzięczny również za wszelkie sugestie dotyczące funkcjonalności serwisu.
~franek opole
Trans padnie a po 5 latach co? Trans nadal istnieje :)
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 13.59.82.167

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels