ID: 44314
TRANS jako giełda ładunków.
ID: 44314
ID: 44314
Kiedy jeszcze transport międzynarodowy był prstiżem, jakością, dbałością o klienta wyznającym zasady wszelkich konwencji i przykazań CMR nie było TRANS-a i tym podobnych pseudo giełd. Były dwie. Dostęp dla przewoźnika i spedytora. Swojego czasu telefonowałem oburzony do TRANS-a jakim prawem do giełdy dopuszczają klientów-producentów /exporterów/importer ów. Usłyszalem, że to ich giełda i będzie w niej każdy kto zechce. Czy tak?? ? Ogłaszam początek końca tej giełdy i koniec działalności ich twórców. W 50% ta właśnie giełda zniszczyła stawki za wykonywane usługi, ale nie tylko to. Dzięki tej giełdzie dziś na rynku mamy wolną amerykankę bez jakiejkolwiek jakości usług, że o terminowości nie wspomnę - także z płatnościami. Nie uczestniczę w tej giełdzie, nawet już nadwyżki ładunków tam nie daję, bo nie ma tam normalnych przewoźników. Mam listę tych, z którymi współpracuję i to po normalnych cenach. Moi klienci wrócili na drogę współpracy wg moich zasad. Odinstalowali TRANS-a, a działy transportu puścili w świat zwalniając ludzi. Chcąc zaoszczędzić na przewoźnikach narazlili firmy na straty. Oszczędności z frachtów pożarły koszty zatrudnienia ludzi, którzy w TRANSIE klikali. Starcili terminowość dostaw, wiele spraw toczy się w sądach z powodu braku lub niewłaściwego OCP. Dzisiaj są innego zdania. Moi klienci nawrócili się na drogę rozsądku. Nie chcą być logistykami, nie chcą giełd i trefnych przewoźników. Pragną jakości usług, sami zajmując się handlem lub produkcją, a więc tym na czym znają się najlepiej i robią to od lat. Co za tym idzie? Znikną z rynku przewoźnicy z "kociej d. u. p... " bazujący po TRANSIE i TC lub TELER. Klienci płacą mi ceny z kapelusza, ale warunek jeden - NIE MA PODWYKONAWSTWA !!! Realizuję zlecenia sam lub z firmami transp. z którymi ściśle współpracuję i wymieniamy się ładunkami bez naszych prowizji. Mam gwarancję, że oni wykonają usługę w terminie jak ja sam - z moimi najlepszymi w świecie kierowcami. PRZEWOŹNICY !!! nikt wam nie pomoże jeśli nie pomożecie sobie sami !!! Wróciłem do firmy po nieobecności i co?? Narzekają wszyscy, a prawda jest taka, że export ma się dobrze i mam firmy, które się rozwijają. Ja będę dobierał auta. Tak czy tak koniec TRANSA jest kwiestią czasu. MÓJ WARUNEK dla klienta: odinstalowanie giełd. WARUNEK KLIENTA: nie zbywam ładunków tylko wiozę towar sam. UZDROWIMY TRANSPORT do jesieni.
Jakie jest wasze zdanie w temacie??
Kiedy jeszcze transport międzynarodowy był prstiżem, jakością, dbałością o klienta wyznającym zasady wszelkich konwencji i przykazań CMR nie było TRANS-a i tym podobnych pseudo giełd. Były dwie. Dostęp dla przewoźnika i spedytora. Swojego czasu telefonowałem oburzony do TRANS-a jakim prawem do giełdy dopuszczają klientów-producentów /exporterów/importer ów. Usłyszalem, że to ich giełda i będzie w niej każdy kto zechce. Czy tak?? ? Ogłaszam początek końca tej giełdy i koniec działalności ich twórców. W 50% ta właśnie giełda zniszczyła stawki za wykonywane usługi, ale nie tylko to. Dzięki tej giełdzie dziś na rynku mamy wolną amerykankę bez jakiejkolwiek jakości usług, że o terminowości nie wspomnę - także z płatnościami. Nie uczestniczę w tej giełdzie, nawet już nadwyżki ładunków tam nie daję, bo nie ma tam normalnych przewoźników. Mam listę tych, z którymi współpracuję i to po normalnych cenach. Moi klienci wrócili na drogę współpracy wg moich zasad. Odinstalowali TRANS-a, a działy transportu puścili w świat zwalniając ludzi. Chcąc zaoszczędzić na przewoźnikach narazlili firmy na straty. Oszczędności z frachtów pożarły koszty zatrudnienia ludzi, którzy w TRANSIE klikali. Starcili terminowość dostaw, wiele spraw toczy się w sądach z powodu braku lub niewłaściwego OCP. Dzisiaj są innego zdania. Moi klienci nawrócili się na drogę rozsądku. Nie chcą być logistykami, nie chcą giełd i trefnych przewoźników. Pragną jakości usług, sami zajmując się handlem lub produkcją, a więc tym na czym znają się najlepiej i robią to od lat. Co za tym idzie? Znikną z rynku przewoźnicy z "kociej d. u. p... " bazujący po TRANSIE i TC lub TELER. Klienci płacą mi ceny z kapelusza, ale warunek jeden - NIE MA PODWYKONAWSTWA !!! Realizuję zlecenia sam lub z firmami transp. z którymi ściśle współpracuję i wymieniamy się ładunkami bez naszych prowizji. Mam gwarancję, że oni wykonają usługę w terminie jak ja sam - z moimi najlepszymi w świecie kierowcami. PRZEWOŹNICY !!! nikt wam nie pomoże jeśli nie pomożecie sobie sami !!! Wróciłem do firmy po nieobecności i co?? Narzekają wszyscy, a prawda jest taka, że export ma się dobrze i mam firmy, które się rozwijają. Ja będę dobierał auta. Tak czy tak koniec TRANSA jest kwiestią czasu. MÓJ WARUNEK dla klienta: odinstalowanie giełd. WARUNEK KLIENTA: nie zbywam ładunków tylko wiozę towar sam. UZDROWIMY TRANSPORT do jesieni.
Jakie jest wasze zdanie w temacie??
~boss2*.8.76.160.ipv4.supernova.orange.pl
*.8.76.160.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (2)
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.