Zatrzymane prawo jazdy w Angli.
ID: 43267

mam pytanie koledze zatrzymali prawo jazdy w londynie na okres 18-stu miesiecy za jazde pod wplywem... minelo 6 miesiecy po pojsciu na jakis kurs dla AA moze dostac pare miesiecy wczesniej czy po odzyskaniu prawa jazdy nawet po okresie 18-stu miesiecy niebedzie mial problemu ze znalezieniem pracy w polsce majac kategorie b, c d+e?czy ktos sprawdza takie rzeczy?

~rzymianin
*.clienti.tiscali.it

Posty (17)

~artur
2010-12-18 16:22:53
czy moze ktos byl na testach medycznych HRO CATEGORY po straceniu prawa jazdy w anglii i czy moze mi ktos powiedziec jak to wyglada itd dzieki za pomoc pozdrawiam moj email jadart@poczta. onet. pl z gory dziekuje pilne
~Driver
2010-12-30 15:12:03
Wszyscy święci!A jak w poniedzialek stanę na wylocie parkingu o 5rano z balonikiem to połowa traci prawko!

-1

likwidator
2010-12-30 15:48:25
Panowie ja mam zakaz prowadzenia po ÜK na okres 12 miesiecy za wypadek, a pragne powiedziec ze nie bylem na haju i pijany. Dziwie sie kolego ze cie nie posadzili, bo z tego co wiem to jak niemasz meldunku u Angoli to odrazu przymykaja w areszcie do przesluchania, i jak masz pecha to odrazu masz sad grodzki, ja odkiblowalem wekend, bo sondy tam w wekendy niepracuja i wiem ze po reszcie europy moge jezdzic tylko po UK niemoge prowadzic samochodu. Pozdrawiam
~ADwokaTT grzeszników
2011-02-06 22:01:49
jak już wsiadasz po pijaku albo gdy jesteś wczorajszy to nigdy nie zabieraj prawa jazdy ze sobą tym bardziej jeśli masz polskie!!
na sprawie w sądzie tylko pokażesz, ze masz uprawnienia i jeśli jest to polskie prawo jazdy nie mogą w UK Ci go zabrać...
jeśli pracowałeś w UK to DVLA się pewnie upomni, żebyś im przesłał swoje prawo jazdy ale nie musisz tego robić jeśli na okres tzw, BANA"-czyli zakazu prowadzenia np. na rok opuścisz lub często wylatujesz z UK...
oczywiście jeśli miałeś pecha i dali Ci zakaz poruszania się pojazdami na okres 12 miesięcy możesz przejść odpowiedni kurs i zredukują Ci okres kary do 9 miesięcy...
na pewno nie są to miłe doświadczenia bo trochę kosztowne zależy od indywidualnej sytuacji każdego z przyłapanych "ale dają do myślenia... człowiek jest tylko człowiekiem i wszystko zdarzyć się i przytrafić może, dlatego, żeby uniknąć tego wszystkiego zamówcie przed tym Taxi najlepiej z trzeźwym kierowcą :D :D :D
pozdrawiam i nie dajcie się złapać bo was zgnoją Ci którzy sami później zostaną przyłapani :D :D :D
oczywiście żartuje -najlepiej kup alkomat i będziesz chociaż trochę świadomy tego czy możesz jechać czy nie - nie patrz na to jak się czujesz czy na to co powie dyspozytor - to dla LORRY DRIVERS!!!
swoją drogą to samochody gdyby wyposażyli w system który by nie pozwalał ruszyć pijanemu kierowcy załatwił by sprawę ale z drugiej strony kto by później morały wam grzesznikom prawił... :)
pozdrawiam wszystkich Polaków szczególnie tych rozważnych jak i tych mniej...
~marian
2011-03-02 14:38:24
mam pytanko. wiem ze to glupie ale w 2006 r mialem zatrzymane w uk angielskie prawko na 16 miechow. i po tym okresie nie robilem badan tylko oddali mi b samo. jak odzyskac c d e
~Emano Ltd
2011-03-28 15:24:00
To jak łatwo twojemu koledze będzie znaleźć pracę uzależnione jest od tego czy DVLA (ang. Driver and Vehicle Licensing Agency) podzieli się informacjami o dyskwalifikacji z urzędem komunikacyjnym w Polsce oraz od tego jak wnikliwie sprawdzane są informacje w firmie, w której twój znajomy będzie chciał rozpocząć zatrudnienie.

Jeśli DVLA prześle informacje o dyskwalifikacji do urzędu komunikacji w Polsce będą się znajdowały w polskim urzędzie, nawet jeśli zakaz nie będzie obowiązywał na terenie RP.

Jeśli twój znajomy posiadał angielskie prawo jazdy wymienione z polskiego, może on wyrobić wtórnik prawa jazdy na terenie Polski i (nawet) w okresie dyskwalifikacji poruszać się samochodem po terenie Unii Europejskiej z wyjątkiem UK. Prawo jazdy to nie będzie ważne na terenie UK do czasu upłynięcia zakazu poruszania się pojazdami mechanicznymi nałożonego przez sąd w UK.

Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie dyskwalifikacji zachęcam do odwiedzenia naszego serwisu informacyjnego www. emano. co. ul oraz kontaktu z naszym biurem - biuro@emano. co. uk.
~bocian
2011-09-30 21:47:40
mnie nie zabrali prawka (mam polskie) w UK, ale miałem sprawę i dostałem grzywnę oraz zakaz jazdy, dalej posiadam fizycznie prawko, czy będąc w polsce mogę bez problemu jeżdzić?czy mają informację przeslaną z UK?
~Łukasz
2012-01-25 15:05:42
Siemka mojemu tatowi zabrali prawko na 2 lata za spowodowanie wypadku w 2007 roku (nie było to po pijaku) Czy może dalej jeździć tirem kategorii c+e np. w norwegi lub w krajach nie unijnych?
~Sad
2012-10-21 11:50:41
Hey hey mam taki problem zabrali mi angielskie prawko na. 6 miesiecy za kumulacje punktow (3 za speed caera,
6brak insurance tzn ja mialem ale moim autem jechal kolega ktory nie mial, 3za telefon komorkowy) kara
minela w wrzesniu i jak sie zaczolem dopytywac o oddanie to powiedzieli ze musze. wziac udzial w przesluchaniu
i po tym przesluchaniu zade, yduja jakie prawko mi oddac. Tylko b czy cale a, b, c, d, e moze ktos juz bral udzial
wczyms takim i moze, os o tym napisac?
~Norbi
2013-12-04 11:24:38
Siema Ktoś może wie, czy po uplynieciu terminu zakazu jazdy po UK ( który trwał 17 mies) trzeba zdawać kurs na prawo jazdy ponownie jeśli ciagle posiadam polskie prawko?
~drunk driver DR10
2013-12-04 13:23:26
mi zabrali na 18m zrobilem kurs AA i oddali mi po 14 m przyslali nawet 2 tyg wczesniej ale z data waznosci od konca kary
~drunk driver DR10
2013-12-04 13:26:24
idz na police station i najlepiej dopytaj ale mysle ze spokojnie mozesz jezdzic.. niezapomnij jednak zglosic to w inszuransowni jak masz brytyjskie auto skladka wzrosnie niesamowicie.. mozesz sciemniac ale to tak jak bys nie mial ubezpieczenia bo podales niepoprawne dane. w najgorszym wypadku juz jestes w bazie danych kazdej inszuransowni
~drunk driver DR10
2013-12-04 13:28:44
za 3letiego accorda 2. 0 zazyczyli sobie 2800 funtow rocznie takze troche kosztowna sprawa z tym jezdzeniem po poijaki
~Krzysztof
2014-10-12 14:51:07
Jeśli potrzebujecie w Katowicach po kielichy odprowadzić auto do domu to polecam usługi złąp auto pl. Profesjonalni nocni kierowcy. [url=://www. zlapauto. pl]Katowice[/url]
~Kamil
2016-01-06 21:02:32
Musisz śmiecić we wszystkich wątkach tą reklama?
~Artur
2018-02-14 10:43:40
Mam pytanie czy w Uk zabiorą mi prawko angielskie czy dostanę bana
~Artur
2018-02-14 10:45:02
Mam pytanie czy w Uk zabiorą mi prawko angielskie czy dostanę bana jak dojdzie do sprawy bo jechałem trochę wczorajszy
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.226.33.117

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2018
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce