etransport.pl > Forum > JAK SIE JEZDZI U SMEETS FERRY I JAK PLACA??
ID: 30145

JAK SIE JEZDZI U SMEETS FERRY I JAK PLACA??

  
~Staszek
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (1506) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 24 z 51 następny »
~marcin1234567
(2013-04-22 13:25:02)
koledzy mogli byscie mapisac jak to wszystko wyglada od momenty wyjazdu z polski? dziekiZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~marcin1234567
(2013-04-22 13:26:47)
tylko konkretnie na temat poprosze, gdzie sie jezdzi czy tylko uk niemcy beneluks czy cala europa. jak pieniadze bo slyszalem wiele wersji na konto czy jak???dzieki i pozdrawiamZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~derok
(2013-04-22 14:52:03)
placa tak jak wszystkim czyli 1600bruttoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~seba
(2013-04-22 20:25:00)
ni *aZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~seba
(2013-04-22 20:25:35)
ni c*aZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Laurens
(2013-04-24 22:20:42)
Marcin jak pojedziesz dalej jak na zagłębie np. do kreuztal to podziekuj gosiaczkowi i przekaznikom.
Całą europa? Hahaha raczej cała holandia.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~h2o
(2013-05-01 08:28:03)
no PANY jest info!!!
JEDZIE GOŁĄBEK SOBIE Z ROTTERDAMU
JEST JUŻ NA VENLO
DZWONI DO LISTONOSZA
SŁUCHAJ MARCIN JADĘ W KORKU
OD SAMEGO VLAAR...
NIEWIEM ILE JESZCZE?
JAK NARAZIE JESTEM PIERWSZY!
:) :) ; )
to tak na na 1 maja pozdrowienia dla gołębi tych pocztowych też ; ) ; )
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~partek
(2013-05-02 13:38:14)
Kto porządny przyjdzie to go zgnojo, a de*ilom korone zakladająZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~h2o
(2013-05-02 14:53:23)
nie przesadzaj normalni do tej firmy nie przychodzaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~h2o
(2013-05-02 14:56:19)
pany trza się zawijac!!! i szukac kogos normalnego!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~piotr
(2013-05-02 17:25:34)
h2o dobre dobre he he!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~h2o
(2013-05-02 22:05:06)
no a co się bedziem szczypać HejjjjjjZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~h2o
(2013-05-02 22:06:16)
przecież dostaliśmy mlotki od szefowej żeby sobie madrosci z glowy wybic. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~piotr
(2013-05-02 22:37:00)
a jak a jak!!! tylko nie zęby żeby nie seplenić. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~marcin1234567
(2013-05-04 22:08:35)
ktos mi tu gadal ze jezdzicie na hiszpanie portugalie od nikog nie mozna sie niczego konkretnego dowiedziec pozdroZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~marcin1234567
(2013-05-04 22:10:39)
a ile diety placa kasa w terminie jest przelewana na konto podstawa i dietyZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~buhaha
(2013-05-04 23:09:50)
Marcin przeczytaj te 27 stron wstecz, tam jest odpowiedź na wszystkie twoje pytania, jeśli dalej nie będziesz czegoś wiedział, to pisz. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Adam
(2013-05-04 23:35:42)
Marcin nie pracowałem tam ale napisze co wiem bo na Hiszpanie to ty tam nie pojedziesz. Jazda po portach i przepinanie naczep. Głownie NL i B. No chyba że coś się zmieniło. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~h2o
(2013-05-05 11:58:19)
marcin jezdzisz po NL, D, UK. przepinki w portach rozladunki no i w holandi ladujesz 2-3 naczepy i np jedziesz do niemiec praca jak praca pasy, listwy po sam dach. a wyplata na czas 10go podstawa diety 46, 40 eur i to zabierasz w dniu jak jedziesz do domu po 4rech tygodniach albo przelew na konto, od ciebie zalezy. a reszta?? jak gdzie indziej!tylko jak opcierasz auta o krawezniki i gubisz lusterka to daj se siana!! bo mamusia obciaza za to!!!TO LEPIEJ DAJ SOBIE SPOKUJ!jazda wg tacho 80/83km/h. i nie dawaj sie namawiac na przegiecia bo raz dasz * to stale beda cie w nia ru... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Dariusz Kwiatoń
(2013-05-08 14:25:17)
Firma nie płaci za nadgodziny na stanowisku - dyspozytor. Jest to standardowa praktyka, o czym nawet zostałem dzisiaj e-mailowo poinformowany przez dyrektora tej firmy. W moim przypadku umowa, której firma nie respektowała, obejmowała 40 godzin i rekompensatę za nadgodziny. Zostałem wprowadzony w błąd umową. Realnie przestarzałe oprogramowanie stosowane w tej firmie wymaga poświęcania 60-70 godzin tygodniowo, wliczając dyżury telefoniczne nocą i w weekendy oraz wizyty w bazie kierowców w Rotterdamie. Firma nie stosuje żadnych czytników kart, czy papierowych kart obecności. Jedyne potwierdzenie czasu pracy moim zdaniem może zapewnić firma Daimler FleetBoard GmbH, bądź to bezpośrednio lub poprzez Holenderski Inspektorat Pracy. Jeśli ktoś jeszcze jest zainteresowany tym aby Zarząd tej firmy zrozumiał, że cywilizowani ludzie stosują się do podpisywanych przez siebie umów to proszę o kontakt poprzez e-mail: dariusz. kwiaton@gmail. com. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bolek
(2013-05-08 23:19:23)
obciązenia za wszystko od 25 do 1000eZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Buheheeh
(2013-05-11 17:27:52)
~Dariusz Kwiatoń
Masz raczej marne szanse na ucywilizowanie Holendrów i Polaków.
Zapamietaj raz na zawsze że Holender zatrudnia Ciebie w swojej holenderskiej firmie ( pracowałeś w Alblaserdam-ie) poprzez swoją firmę córkę zarejestrowaną w Polsce, nie po to żeby robić Tobie dobrze, tylko żeby wycisnąć Ciebie jak cytrynkę jak najmniejszym kosztem.
Zastanów się zatem jak podpiszesz następnym razem umowę z tego typu firmą, tym bardziej że ten wątek to temat rzeka liczy już sobie 28 stron. I dalej to samo tzn. że nie płacą za nadgodziny, w tej firmie nie ma nadgodzin po prostu i dotyczy wszystkich NAWET PRACOWNIKÓW BIURA. Pozdro
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~xxxyyyzzzz
(2013-05-11 19:24:31)
ogolnie oceniam firme na minus juz pisze dlaczego:
1. obciazenia za wszystko czy to z Twojej winy czy nie Twojej jezeli nie zlapiesz sprawcy za reke koszty pokrywasz Ty!!! jest to chore!!
2. zaladunki na "mlotkach" duzy nacisk dyspozytorow czeste poganianie presing masz dojechac a gdzie sie potem wypalzujesz czy znajdziesz miejsce na parkingu to juz nikogo nie obchodzi twoj problem byle by ladunek byl na czas...
3. krotkie trasy max max 500-600km na ktorych ladujesz sie w 90% bokiem zakladajac od 10pasow w zwyż na dłuższą mete staje sie to meczace do tego dochodza ciagle wiadomosci od dyspo czy juz jedziesz?? czy sie juz spioles???
4. pauzy 9 i 15 godzinny czas pracy czas pracy i jazdy ma byc wykorzystany na maxxxxxx robisz pauze 9 gdy pozniej okazuje sie ze spokojnie mogles zrobic 11 i troche lepiej wypocząc niestety gdy nie zrobisz pauzy 9 to ich serduszko boli.
5. slupki eko jazda norma paliwa rozpedzania auta na tempomacie moze to i ma sens ale nie w takiej robocie w ktorej ciagle jest sie poganianym lub ciagle dostaje sie wiadomosci ile masz jeszcze do celu jedz szybciej kiedy bedziesz itp... gdzie tu sens tej eko jazdy???
6. jezeli jestes slaby w cofaniu daj sobie spokoj odrazu bo w portach vlarr czy rozenburgu potrafi byc naprawde ciasno i szkoda Twojej kasy...
7. slaba kasa nieadekwatna do takiej roboty kuszą w ogloszeniach ze mozna zarobic 8 tys ale musial bys byc robokopem ciagnac po 2 lub 3 naczepy nie jesc nie spac miec 4 karty do tacho aby zobaczyc taka kase... zarobisz 6 moze troszke ponad a w pierwszym miesiacu nawet mniej osobiscie uwazam ze taka kase mozna zarobic w kazdej innej firmie ktora jezdzi na przerzutach w systemie 4/1 bez stresu bez obciazen bez poganiania bez slupkow bez krotkich tras bez przepinek itp itd
PIENIADZE ZA MALE DO TAK CIEZKIEJ I ODPOWIEDZIALNEJ ROBOTY !!!
teraz plusy firmy :
1. jazda autostradami nie trzeba tluc sie po landowach
2. kasa na czas mala bo mala ale zawsze na czas podstawa na konto dieta do reki
3. serwis oprocz wymiany zarowki czy przewodu nie interesuje cie nic

Reasumujac firme oceniam na slabe -3 zbyt mala kasa do tak odpowiedzialnej i ciezkiej roboty i to jest caly klucz braku kierowcow i duzej rotacji
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta kar023kar023
(2013-05-11 19:57:05)
he co sie spodziewac po cienkich włascicelach mogli by sobie pare lekcji kupic np u Keesa Koopsa cienki laurensZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~xxxyyyzzzz
(2013-05-11 20:15:29)
w kopsie tez sie niezly bur... robi osobiscie nie znam dobrej holenderskiej firmy smets, koops, hsf, de rooy plus pare tych firemek portowych to wszystko jest szczalu nie warte... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~vlaar
(2013-05-12 15:39:07)
obciążenia non stopZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~vlaar
(2013-05-12 15:41:06)
49e dla nielicznychZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~telle
(2013-05-12 20:32:20)
Hello mala stawka jak na firme portowaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~telle
(2013-05-12 20:34:57)
W portach trzeba pracowac 46, 4e to ubogo plus odciagniecia za uszkodzeniaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta baca2baca2
(2013-05-14 09:51:29)
no i dlatego koledzy sa zbiorowe zwolnienia!!!
Sami kierowcy uciekaja i to wcale nie młodzi bo i starzy wyjadacze już mają dość tej presji.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 24 z 51 następny »

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 54.89.36.104 = ec2-54-89-36-104.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 3+2 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
Euro Finannce Sp. z o.o.
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd