ID: 29324
Firma Trans Cargo w danii.
ID: 29324
ID: 29324
co sadzicie o tej firmie, bo mam zamiar wstawic tam samochod i zaczac jezdzic. Zbieram informacje na ten temat. Nie sie Ktos odezwie jak cos wie?
co sadzicie o tej firmie, bo mam zamiar wstawic tam samochod i zaczac jezdzic. Zbieram informacje na ten temat. Nie sie Ktos odezwie jak cos wie?
~karol*.vm6.cable.virginm.net
*.vm6.cable.virginm.net
Posty (22)
~Bartek | witam potrzebuje opini na temat trans-cargo, chcialbym wstawic swoj ciagnik pod ich naczepe z jazda na miedzynarodowce. Ma ktos najswiezsze opinie na temat tej firmy??? | |||
~kierowca | tc ma taka wyższosc ze jak kierowca ma swoje zdanie i nie podkłada to robia mu zakaz jazdy pod nimi. nie polecam. | |||
~9-ty | Bartek - jesteś kolejnym idiotą transportowym czy aktorem doskonale grającym przyszłego idiotę? Bo to ważne. | |||
~abcde | A nie prościej wdepnąć bosą stopą w koopę? Koszty i straty mniejsze. | |||
~obserwator | Tacha zero, jak chcesz jeździć zgodnie z przepisami to 7 tys km i miesiąc poza domem pewniak. John bierze sporo do łapy. Stawka 4, 80 DKK za szmatę i 5, 30 za lodówkę za kilometr - dojazdowe i niezaliczone (ca. 500/800 km miesięcznie). Obciążenia za błędy organizacyjne, naprawy naczep na koszt przewoźnika. Postoje za free. Generalnie szukają najlepiej chłopków "na swoim". Wtedy chłopek kupuje przechodzone żelazo, na kierowcę nie ma o może tyrać na długi do końca życia. Nie popyskuje bo mu obciążenia za towar i remonty naczep nie pozwolą. Jedno jest jednak fenomenalne - chętnych idiotów nie brakuje ! | |||
~fan- club | Baranki. . niekoniecznie boże. | |||
~Man | Ja mam tam 3 auta i nie pierniczcie ze kasy nie zarabiają piszecie bo po co wam konkurencja ma wchodzić do tc | |||
~26-ty | Podaj de-bilu numery rejestracyjne. ITD to zweryfikuje. | |||
~22ty | Witam. Szukam opinii na temat firmy Trans-Cargo, interesują mnie opinie kierowców którzy tam pracują 5lat+ | |||
~ono | witam szukam osób poszkodowanych przez tego [Pana] | |||
~ciekawy | kibel. | |||
~Tygrys | Jeżeli wszyscy narzekają to dlaczego każdy jeździ?? Wejdźcie sobie na inne firmy wszędzie wszyscy narzekają, zresztą kto dogodzi kierowcy choćby nie wiadomo ile zarobił to i tak mało i trzeba szukać dziury w całym ! | |||
~Mistrzu Janczu | Zajdź do KonusA Ii zapytaj - czy 100 eryka jest git? Wtedy ciemność ci ustąpi. | |||
~322tys km2 goowna | Szukają ostatnio nowych buraków transportowych. . ups. przepraszam - najlepiej dziadów na swoim albo młodych do przyuczenia na złomie chłopa zza lasu. Tacha zero, kasy zero - same wymagania. Chętnych nie brakuje. Fenomenalne. ps. ile teraz dają do łapy za lota magnetycznego do zakładów mięsnych w Kole? | |||
~Przewoźnik | Witajcie, mam składzik, który chciałbym wstawić do jakieś spedycji, która lata za granicę. Przerobiłem już dwie spedycje samym koniem, jedna dość duża i znana, czerowne naczepy z białym napisem, dno... W drugiej z chłodniami był problem z kasą. Postanowiłem wziąć naczepę i szukać czegoś innego. Jak to wygląd w spedycji ADAR? Jeździ ktoś i może coś powiedzieć? Głównie chodzi o kilometry, czy można osiągnąć chociaż 11 tyś w miesiacu? Podgląd konta blub W radarze można osiągnąć NIRVANę. Śmiało. | |||
~KLP | "W radarze można osiągnąć NIRVANę. Śmiało. " Nic dodać nic ująć. Dokładnie to samo chciałem napisać. | |||
~sid | juz dziadostwo psuje robote w niemieckiej branzy smieciowej | |||
~dawko | jakies swieze opinie i wiadomosci na temat trans-cargo? a moze macie jakas firme sprawdzona godzie mozna podstawic swoj ciagnik siodlowy? | |||
gustav
| ... "gdzie podstawic swój cagnik... "? Najlepiej między stodołą, a obornikiem. | |||
~Grochu | Firma beznadziejna. Ostatnio stałem 6 godzin i czekałem na SMS z gdzie ma być załadunek. Mają wszytko w *. | |||
~Oszukany przewoźnik | OSTRZEGAM przewoźników! Po półtorarocznej współpracy wypowiedzieliśmy im umowę, którą do końca rzetelnie wypełnialiśmy. Po rozwiązaniu umowy otrzymaliśmy maila, że wstrzymują nam płatności na 4 miesiące, bo muszą sprawdzić, czy są wszystkie cmrki, czy nie ma reklamacji itp. W sumie ponad 10000 euro. | |||
~Jaro | Ja powiem z punktu widzenia kierowcy, który jeździł u dziada pod Trans Cargo. Obciążenia za wszystko, za niedopatrzenie czegoś w raporcie za pasy itd. Praca na 15 godzin od północy do 15:00 to standard, najlepiej co dzień tak jeździć. Oczywiście najlepszy kierowca to taki co wracając w sobotę rano wyjedzie ze Szczecina o 23:00 w niedzielę aby na 4:30 na prom z Rostocku zdążyć i zakończyć tacho po 15 godzinach. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.