Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Mercedes Atego 1224

ID: 228238


Witam,
Jestem nowy na forum i mam takie pytanie. Jestem jednoosobową firemką:)
Kupiłem Atego 1224 i mam trasę codziennie 550 km ( tylko autostrada ) zero górek, ładunek na pusto w jedną stronę powrót 2 tony :)
I mam taki problem przy 88-90 km na godz. mam prawie 2 tys obrotów auto chodzi jak kosiarka do trawy. Pali jakieś 23 litry ( co zjada mój i tak mały zysk ) i jeszcze n a koniec się to rozleci. Auto jest z 2013 r silnik 240 km skrzynia manual 6 biegowy.
Mechanik stwierdził że jest to wina krótkiego mostu ja mam HL 4 43:9 a powinienem mieć HL 4 43:10 lub HL 4 43:13.
I teraz pytanie czy to ma sens i jakie Wy macie doświadczenie w tym temacie. Wymiana dyfra to jakieś 5 tysięcy ale nawet jak się zdecyduję to nie wiem na jaki 43:10 czy 43:13. Mówi że dla 43:10 będę miał ok. 1800 obr. a dla 43:13 jakies 1380 obr.
Panowie co o tym sądzicie bo jestem nowy w branży i proszę o Wasze opinie.

Posty (1)

donvito
jak w temacie...
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels