~Kierowca
| jak w temacie... | | | |
~Kierowca
| pomocy | | | |
~filou
| Alarm niskiego napięcia jest wbudowany dla cieciow nie majacych zadnego pojecia o technice, wiec zostaw to w spokoju. | -1 | | |
~kierowca
| ale to nie daje mi spać. alarm załącza się przy 24. 4 v, i tak piszczy sobie z godzinkę | | | |
~filou
| San Escobar | | | |
~kierowca
| filou. proszę opuść ten wątek, i tak nie masz nic mądrego do napisania. | | | |
~filou
| niech ci szef nowe baterie kupi to nie bedzie ci piskac drajfesze z kolchozu | | | |
~kiero
| To takie skomplikowane, odłącz akumulatory na minutę. | | | |
~Marcin B.
| Przede wszystkim nowe auto z nowymi akumulatorami też piszczy już na pierwszej trasie dwie godziny po zatrzymaniu. Trzeba podjechać do serwisu na kalibracje czujnika napięcia, znają problem i robią to za darmo od ręki. Nie trzeba się umawiać. Tyle w temacie; ) | | | |
~Tomek
| Marcin B. Ja byłem już 2 razy na Śląsku z tym problemem nie umieją sobie poradzić. Próbowali ale widzę że nie mają pojęcia. Gdzie ty byłeś z tym problemem. | | | |
~Janek
| Zdejmij klemę na minutę - pięć i po sprawie. | | | |
~Tomek
| Chodzi mi bardziej o rozwiązanie na stałe bo jest to nowy samochód | | | |
~Jacek
| Wystarczy odłączyć kostkę od tego czujnika. Najlepiej jest dostać się tam od strony bezpiecznikow. Można też wyjąć przekaźnik niestety nie pamiętam który. | | | |
~Piciu
| Ktos podppwie ktory przakznik albo gdzie dokladnie jest ta kostaka | | | |
~Fazi
| Wyciagnij wtyczke od kontrolki i spokoj | | | |
~Konrad
| Koledzy ponawiam temat, samochód nowy i taki sam problem jak wyżej, każdej nocy piszczy, dodam ze byłem już dwa razy na serwisie z tym problemem i dalej to samo, zna ktoś sposób | | | |
~JebakaZtraka
| Marne Auto Niemieckie. Z włączaniem ogrzewania postojowego też problem w każdym egzemplarzu - trzeba na dwa razy bo za pierwszym nie łapie i się wyłącza. Z tym piszczeniem też problem wciąż nie rozwiązany. Po 9h jazdy po 30min na parkingu miga i wyje. Potem ustaje i znów wariuje w nocy. Marna kontrola jakości i nie słuchanie opinii użytkowników. | | | |
~Przemek
| Najlepiej wyciągnąć kostkę od czunika, łatwy dostęp a jak się boisz o napięcie to kup sobie voltomierz pod zapalniczke kosztuje grosze, jak będziesz miał poniżej 23v to odpal auto żeby naładować, te napięcie spokojnie starczy żeby auto odpaliło | | | |
~Irek
| Panowie... Dźwignąć atrapę, lewa strona podszybia odkręcić pokrywę i wyciągnąć żółty przekaźnik. I po problemie. Pozdrawiam filozofów tego postu. | | | |
~Irek
| Nr tego przekaźnika... MAN Party Nr81. 25902. 0554. | | | |
~Roman
| Ma pytanie..
Po odpaleniu nie gasnie lampka ładowania a w systemie pokazuje ładowanie.
Po jakimś czasie lampka gasnie i widać po światłach że ładowane są akumulatory czy to może być przekaźnik ładowania? | | | |
~freemen
| lampka powinna zgasnac od razu po odpaleniu. poswiatlach nie widac czy sa ladowane akumulatory. moze byc przekaznik. jak wiele innych rzeczy | | | |