Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Znikną małe i średnie przedsiębiorstwa, część kierowców z państw EU-12 straci pracę w swoim kraju

ID: 225504


Takim spostrzeżeniem podzielił się Maciej Wroński Prezes TLP z uczestnikami seminarium „International Logistics – Challenges and Opportunities” zorganizowanym przez Holendersko-Polską Izbę Handlową.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (28)

MiiRco
Pan Maciej i inni związkowcy są za mało radykalni. 2lata temu trzeba było namówić swoich członków (XPO vel ND, Raben, Schawemaker, Heisterkamp, Duvenbeck, Intra) aby wstrzymali swój transport na 24h i zablokowali granice w swoich macierzystych krajach tak ostrzegawczo (z tych członków to tylko Intra jest z Polski). Z taka flota to zablokowaliby Europe na 48h. Przedstawić warunki do KE i procedowanie w EU potrwałoby max 7dni. Jak to nie odniosłoby skutku to zatrzymać ruch towarów i dostawy do centrów logistycznych na 48h i tak do skutku. Tak gadać od rzeczy i spijać sobie z dzióbków można miesiącami a populiści socjalni robią swoje bo czuja wiatr w żaglach. trzebabylo przy wprowadzaniu jakiś Loi i MiLog zaciągnąć lejce w UE i skończyłoby sie rumakowanie socjal -idiotów. jakby gospodarka w UE odczula czym to grozi. Teraz to wróżenie z fusów będzie tak czy siak. Co wiadomo na pewno to to, że będzie inaczej a za wszystko zapłaci szary obywatel UE.

-4

Ptaszysko
Problem nie istnieje. Większość firm jeździ pod " zachodnimi" spedycjami, stawki mają większe jak w PL. Pracę można tak zorganizować, że wszystko będzie zgodne z wwtycznymi. Tylko troszke mniej pazerności szefów co słoma im z butów wystaje.

-1

MiiRco
~Ptaszysko jeszcze nie istnieje ale zbliża sie wielkimi krokami a można było temu się przeciwstawić. Zachodnie spedycje to jest właśnie jedna z przyczyn takiej sytuacji. Temat jest zbyt głęboki aby to można było tak szybko wyjaśnić. KE jeśli chciała coś poprawić to powinna najpierw wyregulować stawki w transporcie lub pensji kierowców w transporcie międzynarodowym (równa dla każdego bez względu na kraj zatrudnienia) i dopiero wtedy wciągać transport do pracowników delegowanych. Takie traktowanie kierowców to podzielenie pracowników w jednej firmie na lepszych i gorszych ze względu na destynacje i ilość wyjazdów. Nie wspomnę o problemach biurokratycznych i rozliczeniowych, bo to jest nie do przejścia dla profesjonalnych biur księgowych. Jedna firma zrobi transport do 10 państw UE i musi rozliczać się wg 10 systemów pracy.

-2

BigByk
Nie wiem po co cały szum, wyginęły dinozaury a teraz przyszedł czas dziad transy. Szofery wyemigrują z rodzinami na zachód lub wrócą do zawodów wyuczonych, Zostanie transport krajowy i taki z punktu A do punktu B i powrót do domu, zniknie dziadolenie i koczowanie po parkingach w jakiś wymyślonych systemach 3/1 czy 6/1 wróci normalność.
~!!!iiii
BigByk tak tylko trzeba było nie wchodzić do UE jeśli ona zmienia reguły gry podczas jej trwania. Nie zmienia się podstawowych zasad a jeśli już tak chcą zrobić to powinni wycofać wszystkie UE licencje i wydawać je na nowo jedno razowe, miesięczne, ewentualnie tylko na relacje w wyznaczonych kierunkach i przy okazji to samo z licencja spedycyjna.

1

~!!!iiii
Rozumiem, ze skoro przy egzaminie na certyfikat kompetencji są pytania dotyczące wynagradzania kierowców to teraz pojawia się te same pytania tylko w ilości wszystkich systemów pracy w całej UE.
~!!!iiii
BigByk a powiedz mi kto wymyślił te systemy 3na1 itp. W jakich to firmach tak zaczęto takie systemy zatrudniania kierowców??? Wiec może to te firmy powinny zostać zamknięte lub nakazać wypłatę kierowcą teraźniejszym jak i tym byłym wypłacić pensje wg kraju pochodzenia tych firm, które to zapoczątkowały ten proceder. Niektóre z nich są wymienione w pierwszym wpisie.

1

capri
" (... ) Zostanie transport krajowy i taki z punktu A do punktu B i powrót do domu, zniknie dziadolenie i koczowanie po parkingach w jakiś wymyślonych systemach 3/1 (... ) "
Za wynagrodzenie w wysokości... ?

"Szofery wyemigrują z rodzinami na zachód lub wrócą do zawodów wyuczonych (... ) "
Dlaczego nie dzieje się to tu i teraz? Skoro jest tak dramatycznie źle?

Żeby oceniać i prognozować trzeba mieć wiedzę, doświadczenie i umiejętności a*alityczne na znacząco wyższym poziomie niż te oparte na własnych opiniach, życzeniach, wróżeniu z fusów.

-4

BigByk
Kiedyś prowadziłem sklep z warzywami wraz z żoną lecz przestało to być opłacalne bo w okolicy powstał market, musieliśmy zamknąć lub przebranżowić się i zrobiliśmy to, nie wiem po co wylewacie łzy! Przecież nic na się! Świat się zmienia... Zamykać firmy i wracać do zawodów wyuczonych, zresztą za 15 lat wejdą ciężarówki autonomiczne i nie będzie potrzebny już kierowca, nie będzie potrzebny też przewoźnik, zakłady produkcyjne kupią sobie takie ciężarówki i wyślą swój towar.
~mysia pysia
~!!!iiii
2017-11-15 19:38:41>Głupkowate myslenie... a systemy od poniedziałku do piątku i wekendy w domu to nie system?... Weekend co to sie tak nazywa, to w rzeczywistosci od soboty do obiadu w niedziele.

1

~!!!iiii
BigByk tez prowadziłem kiedyś nawet 3 sklepy w tym 2 typu supermarket. Tak samo jak u Ciebie otworzył mi się Lidl w centrum miasta przy głównym przystanku a w drugiej miejscowości Tesco.
Zwolniłem 15 osób z tego tylko 5 znalazło prace od zaraz.
mysia Głupkowate myślenie to mają w Brukseli, bo powinno nie być żadnych przeszkód w podejmowaniu pracy i tak zwanych systemach, bo nikt nikogo do pacy i zawodu nie zmusza, więc każdy może wybrać co komu lepsze. Jeśli komuś polskie usługi nie w smak w UE to niech spie... la z naszego rynku, bo UE miała zasady i wiadomo, ze gdzieś komuś ubędzie a gdzieś komuś przybędzie. BigBykowi i mi już raz ubyło ze względu na unijne zasady przepływu kapitału.
~janek
Żaden specjalista się nie wypowiedział
Co to ma być
Bingo dla emerytów
~janek
Eh Ci emeryci tylko z kotami rozmawiają
~Ł ysy
''Znikną małe i średnie przedsiębiorstwa "- jakieś rzetelne argumenty na potwierdzenie powyższej tezy?
Raczej brak, poza wróżeniem z fusów.
Czym wy się rajcujecie?

3

~Ł ysy
Patrząc na ilość samochodów Waberersa leżących po rowach, zaczynam się zastanawiać czy ta firma ma przyszłość?
~Pawel / kierowca
Szkoda jeszcze ze ten glupkowaty zwiazek nie prognozuje ze za 4 lata bedzie koniec swiata. Firmy nie upadna troche sie pozmienia zwolni rozwoj flot moze troche ustabilizuja sie ceny za frachty. Caly swiat jak i unia europejska potrzebuje prawie w wiekszosci dzialow gospodarki transportu. Takze nic nie upadnie, napewno nie transport. Predzej upadnie chora unia europejska.

1

~Wielki Szu
/To jest " myślenie " osłów. Najwyżej upadnie unia europejska. Jeśli upadnie unia to 3/4 polskich dziadow leży w przeciągu miesiąca. Oczywiscie bez żalu z mojej strony. Polski tak zwany transport upadnie, dlatego że ma zgniłe fundamenty oparte na wyzysku. Dawniej upadek ZSRR wydawał się nieprawdopodobny, a jednak nastąpił.
~Wielki Szu
ty kolego ł ysy wymykasz się wszelkim klasyfikacjom. ty nie jesteś mały ani średni ty jesteś chlewniak
~Sancho Pancho
A Łyski był już w kościele i u grabarza :)
No chyba że stoi w kolejce po autonomiczne AŁTKA
Ł ysy
Wielka Szmata. Może jakieś argumenty na obronę swoich twórczych tez?
Widzę, że jak zwykle, pieprzysz bez sensu.
~Wielki Szu
Nadal nic nie rozumiesz muzgownica nie pracuje?
~kompost z łysych
Mózg mu spłynął do pięt i tam pomiędzy kostkami się obija
~Zakręcony
Wielki Szu... po Twoich ostatnich postach mam wrażenie, że jesteś wizjonerem.
Bezwłosy... zwijaj interes póki czas, już niedługo ceny twego sprzętu mocno spadną, a do orania się nie nadają.
~ostrowiec
@ wielki szu paliwo się zgadza? :)
Moim zdaniem jeśli faktycznie to wejdzie (nie jak makaron czy milog) to może w końcu rynek się wyczyści z firm oraz kierowców co jedyne co umieją to patrzyć bykiem na drugiego i myślec jak troche paliwa albo towaru przytulić. W ciągu tych kilku lat stawki i tak pójdą lekko w górę, pakiet wymusi swoje część firm padnie a część będzie większych. Może to jest początek drogi do normalności?:)
~Jam
Jak firmy transportowe padną to to kierowcy pójdą pracować na budowy i do fabryk za oczywiscie wyższą podstawe ( co lepsi to może i nawet 2500 na reke wyciagna) i wtedy już beda bogatsi i szczesliwsi.

2

~Jam
I oczywiście nikt już biednych kierowców nie będzie okradał

2

~Milicja
Jam a założysz się, że pierwsi na budowie do ciężkiej pracy fizycznej będą, ci którzy mówią " ja w życiu bym nie poszedł jeździć na plandekę, wole chłodnie otwieram drzwi i pod rampę"

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.137.218.230

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels