ID: 222992
FH12 2003 z HDS - brak mocy
ID: 222992
ID: 222992
Czołem Forumowicze!
Spot kała mnie dziś nieprzyjemna sytuacja. Otóż w trakcie jazdy z załadunkiem moc samochodu spadła i nie chciał on jechać więcej niż 50 km/h. Przyczyn może być jak rozumiem bardzo wielę, ale mimo to, mam prośbę o wymienienie potencjalnie tych najbardziej możliwych. Dodatkowo, jestem ciekaw jaki program/sprzęt diagnostyczny w Waszej opinii najlepiej zakupić aby identyfikować takie 'kwiatki'?
PS
Miło mi Was wszystkich powitać!
Dziękuje,
a
Czołem Forumowicze!
Spot kała mnie dziś nieprzyjemna sytuacja. Otóż w trakcie jazdy z załadunkiem moc samochodu spadła i nie chciał on jechać więcej niż 50 km/h. Przyczyn może być jak rozumiem bardzo wielę, ale mimo to, mam prośbę o wymienienie potencjalnie tych najbardziej możliwych. Dodatkowo, jestem ciekaw jaki program/sprzęt diagnostyczny w Waszej opinii najlepiej zakupić aby identyfikować takie 'kwiatki'?
PS
Miło mi Was wszystkich powitać!
Dziękuje,
a
Posty (17)
arl3nu
| jak w temacie... | |||
~300 | a przypadkiem rury kolektor ssący nie wciągnął? | |||
~300 | ... takiej niebieskiej zbrojonej. | |||
arl3nu
| Będąc precyzyjnym - silnik de facto gaśnie około 50 km/h. | |||
arl3nu
| BTW - na tablicy rozdzielczej nie zaświęca się żadna informacja. | |||
~300 | Co na to tachograf? Żółta kontrolka, trójkąt/wykrzyknik, było coś takiego? | |||
~300 | do tego volvo nie potrzebujesz żadnego kompa, wszystko powinno być w menu. | |||
arl3nu
| Na tacho się nic nie pokazuje a wrażenie jest takie jakby paliwa zaczynało brakować. Spuszczam nogę z obrotów to chodzi normalnie. | |||
arl3nu
| Na tacho się nic nie pokazuje a wrażenie jest takie jakby paliwa zaczynało brakować. Spuszczam nogę pedała gazu i obroty wracają do normy. Generalnie to silnik do 50 działa normalnie, odpala normalnie wszystko jest w porządku. | |||
~300 | proponował bym sprawdzić, czy nie przybyło oleju na bagnecie. w sumie, to może też veb świrować. I tyle wróżenia. W menu na desce masz dużo informacji- pid, sid, mid. Trza by to sczytać. | |||
~300 | jeszcze mi świta potencjometr, pedał gazu... i tak se można strzelać w nieskończoność. | |||
~arl3nu | Filtry paliwa z separatoremzostały wymienione, samochód działał (10 min) , został zgaszony ale już nie chcę zapalić. Zakładam, że się zapowietrzył. Czy wiecie jak go odpowietrzyć? PS Zalany został tylko filtr ponieważ nie było jak zalać separatora. | |||
~300 | plakiem, 1/2 dużego powinno styknąć. | |||
~arl3nu | Słuchajcie, udało mi się go odaplić. Wyczyściłem smoka i jest poprawa! Niestety nadal to nie jest to.. Byłem na diagnostycę i nie wyskoczyło nic nadzwyczajnego. Jedyne co wydaje mi się podejrzane to niskie ciśnienie na pompie paliwowej. Przy 600 obrotach jest około 600 atm a przy 2200 obrotach około 4, 2 atm. Czy to może być przyczyna? Pytam, ponieważ nie chcę niepotrzebnie wyrzucać pieniędzy. | |||
~ktosik | oo kur__wa !! 600 atmosfer? ? | |||
~Ziom | 0, 6 zapewne a na wolnych musi być ok 2 więc pompka do wymiany, z jakiego źródła paliwo bo jak byle co to będziesz tylko kasę pompował | |||
~arl3nu | Przy 600 obrotach ooczywiście 2 atm, mój błąd. Czyli pompka do wymiany? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.