Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

FH12 2003 z HDS - brak mocy

ID: 222992


Czołem Forumowicze!

Spot kała mnie dziś nieprzyjemna sytuacja. Otóż w trakcie jazdy z załadunkiem moc samochodu spadła i nie chciał on jechać więcej niż 50 km/h. Przyczyn może być jak rozumiem bardzo wielę, ale mimo to, mam prośbę o wymienienie potencjalnie tych najbardziej możliwych. Dodatkowo, jestem ciekaw jaki program/sprzęt diagnostyczny w Waszej opinii najlepiej zakupić aby identyfikować takie 'kwiatki'?

PS

Miło mi Was wszystkich powitać!

Dziękuje,
a

Posty (17)

arl3nu
jak w temacie...
~300
a przypadkiem rury kolektor ssący nie wciągnął?
~300
... takiej niebieskiej zbrojonej.
arl3nu
Będąc precyzyjnym - silnik de facto gaśnie około 50 km/h.
arl3nu
BTW - na tablicy rozdzielczej nie zaświęca się żadna informacja.
~300
Co na to tachograf? Żółta kontrolka, trójkąt/wykrzyknik, było coś takiego?
~300
do tego volvo nie potrzebujesz żadnego kompa, wszystko powinno być w menu.
arl3nu
Na tacho się nic nie pokazuje a wrażenie jest takie jakby paliwa zaczynało brakować. Spuszczam nogę z obrotów to chodzi normalnie.
arl3nu
Na tacho się nic nie pokazuje a wrażenie jest takie jakby paliwa zaczynało brakować. Spuszczam nogę pedała gazu i obroty wracają do normy.

Generalnie to silnik do 50 działa normalnie, odpala normalnie wszystko jest w porządku.
~300
proponował bym sprawdzić, czy nie przybyło oleju na bagnecie.
w sumie, to może też veb świrować.
I tyle wróżenia.
W menu na desce masz dużo informacji- pid, sid, mid. Trza by to sczytać.
~300
jeszcze mi świta potencjometr, pedał gazu... i tak se można strzelać w nieskończoność.
~arl3nu
Filtry paliwa z separatoremzostały wymienione, samochód działał (10 min) , został zgaszony ale już nie chcę zapalić. Zakładam, że się zapowietrzył. Czy wiecie jak go odpowietrzyć?

PS

Zalany został tylko filtr ponieważ nie było jak zalać separatora.
~300
plakiem, 1/2 dużego powinno styknąć.
~arl3nu
Słuchajcie, udało mi się go odaplić. Wyczyściłem smoka i jest poprawa! Niestety nadal to nie jest to.. Byłem na diagnostycę i nie wyskoczyło nic nadzwyczajnego. Jedyne co wydaje mi się podejrzane to niskie ciśnienie na pompie paliwowej. Przy 600 obrotach jest około 600 atm a przy 2200 obrotach około 4, 2 atm. Czy to może być przyczyna? Pytam, ponieważ nie chcę niepotrzebnie wyrzucać pieniędzy.
~ktosik
oo kur__wa !!

600 atmosfer? ?
~Ziom
0, 6 zapewne a na wolnych musi być ok 2 więc pompka do wymiany, z jakiego źródła paliwo bo jak byle co to będziesz tylko kasę pompował
~arl3nu
Przy 600 obrotach ooczywiście 2 atm, mój błąd. Czyli pompka do wymiany?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 44.222.92.134

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels