ID: 219896
Jeżeli cała UE zabroni pauz 45h w kabinie to kierowcy z UA stracą masowo pracę.
ID: 219896
ID: 219896
Jeżeli napięta sytuacja w związku z odbywaniem pauz 45h w pojeżdzie się nie zmieni to zatrudnianie w polskich firmach kierowców z Ukrainy nie będzie miało sensu. Pracodawcy nie będą ich sciągać co 2 tygodnie i refundować dojazdów do domu nieraz w zaległe zakątki UA. Szkoda szoferów z UA, musimy walczyć, żeby nadal mieli pracę.
Jeżeli napięta sytuacja w związku z odbywaniem pauz 45h w pojeżdzie się nie zmieni to zatrudnianie w polskich firmach kierowców z Ukrainy nie będzie miało sensu. Pracodawcy nie będą ich sciągać co 2 tygodnie i refundować dojazdów do domu nieraz w zaległe zakątki UA. Szkoda szoferów z UA, musimy walczyć, żeby nadal mieli pracę.
~Bos związkowiec*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (18)
~Bos związkowiec | jak w temacie... | |||
~Aldi | Najgorsze jest to, że po Europie w co trzeciej ciężarówce na polskich numerach jest z przodu flaga UA. | |||
~Ktosik | A gdzie jest napisane że trzeba będzie ich ściągać? | |||
~Rysiek777 | ta już to widzę jak dziadom się nie opłaci i rezygnują - każda świnia kwiczy jak jej z koryta ubywa :) | -2 | ||
~Boss | Zatrudnianie ukrów nie będzie opłacalne. | |||
~Ł ysy | Rysiu. Większej świni od ciebie na tym forum nie ma. | |||
g-a
| Jeżeli Ukraińcy nie będą mogli pracować "na Unii" będąc zatrudnionymi w Polsce, to... chwila namysłu i wniosek - będą pracować "na kraju". Co nie wróż nic dobrego polskim "miscom kierownicy". Przynajmniej tym z krajówki. | |||
~Ł ysy | Może ktoś wyjaśni, dlaczego miałoby być nieopłacalne zatrudnianie cudzoziemców? Nic z bełkotu związkowca nie rozumiem. | |||
~dobry kolega | ukraincy to tak jak rumuni ostatni sort i marne umiejetnosci a wielkie oczekiwania placowe już z takim gadałem matka ma na ukrainie 100 e renty a ten gada ze za 5000 pln to on nie będzie w pl pracowal maja już nas... rane niezle | |||
g-a
| U nas pracują. Nie gorzej od Polaków, nie wiem skąd te "prawdy objawione". | |||
~Ł ysy | "Skąd prawdy objawione "? Przejaw strachu polskich głupawych szoferzyn. | |||
~Donn Diego | Pracodawca sciaga auto do firmy, co dalej robi pracownik jego sprawa. Nikt nie musi zwracac kosztow powrotu na Ukraine. Tak jak kierowca z Olsztyna pracuje w firmie z Poznania to auto wraca do Poznania i szef ma gdzies kiedy i jak szofer dostanie sie do Olsztyna. | |||
~dobry kolega | czego mialbym sie bac np. ja pracuje w ch na weekend auto sluzbowe na zjazd do niemiec dacia logan mpv robota pukladana w piątek koniec pracy o 15 wyplata 24 każdego miesiąca punktualnie za czerwiec 4650 chf netto na załadunkach można poczytać gazety maiedzynarodowka ch najlepsza na swiecie | |||
~kiero69 | lepiej powiedzcie co będzie z portugalia, hiszpania czy wlochami jak w sezonie letnim powrotow po kilka dni nie ma raz wykręcisz 44h pauzy i ok a co potem? | |||
g-a
| Do tego tzw "trójmorze" tych zakazów nie wprowadzi, więc bez przeszkód Ukraińcy będą dalej na tych kierunkach śmigać, robiąc co 2 tygodnie właśnie tam wymagane 45 godzin + to co trzeba oddać. | |||
g-a
| ~kiero69 2017-07-14 20:45:48 lepiej powiedzcie co będzie z portugalia, hiszpania czy wlochami jak w sezonie letnim powrotow po kilka dni nie ma raz wykręcisz 44h pauzy i ok a co potem? Jak to co? Dwa tygodnie nikt nie stoi. Po drugie - jak w PT i ES poczeka na załadunek - to automatycznie tygodniówke zaliczy. | |||
~marcin | Ja kółko pl de it pl Ok 3500km w 9 dni zrobie 3/4 dni w domu i dalej tak samo | |||
g-a
| A 2 Ukraińców zrobi to w tydzień, z przerwą ponad 45 godzin w Polsce. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.