Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Problem z pompowanie naczepy. Krzywo stoi

ID: 218798


Moze ktos z was spotkal sie z problem krzywej naczepy. Chodzi o to że moj szef kupil uzywana naczepe faymonville telemax 2010 rok i od pewnego czasu jest problem tego typu że naczepa nie dopompowuje powietrza na prawą strone (pasażera). Naczepa po całkowitym nabiciu powietrza stoi około 5-7 cm niżej niż strona lewa. Wiem że na osi jest zawor do poziomowania naczepy ale czy jest jakiś zawór odpowiadający za trzymanie pionu albo coś w tym stylu?

~Kierowca ciężarówki
*.48.82.101

Posty (13)

~Kierowca ciężarówki
jak w temacie...
~ktosik
poduszki sa tego samego typu?
czy sa takie same?

zawor odciazeniowy nie reguluje poszczegolnych kol, tylko wszystkie ( i nie hejtujcie o podnoszonej osi )
~kierowca
Tak sprawdzalem sa tego samego typu. Problem jest taki że jak wypoziomuje się naczepa to od strony kierowcy na wszystkich wychodzi podstawa poduszki a po stronie pasażera tylko lekko na ostatniej osi jest widoczna.
visitors
ktory rok naczepy? ma ESP?
~kierowca
Naczepa do przewozu gabarytów 2010. Nie nie posiada ESP
barracuda
A nie prościej do jakiegoś warsztatu? To tak, jak gdyby pytać lekarza przez internet, o zdrowie. Średnio rozgarnięty mechanik, powie dlaczego się nie poziomuje- po kilku minutach.
~kierowca
Barracuda ty chyba nie rozumiesz. Naczepa sie poziomuje ale prawa strona siedzi tak jakby nie dopompowuje powietrza o 5 cm. A ktos moze sie orientuje czy w tym zaworze WABCO poziomujacym naczepe jest jakis rozdzielacz prawa lewa?
visitors
naczepa do gabarytow...
najprostszym na chwile obecna rozwiazaniem, jest sprawdzenie manometrem jakie cisnienie jest w poduchach
MarcinSE
Każda faymonville ma złącze testowe przez ABS lub po lewej stronie z przodu jest złącze testowe ale to w nowszych. Pytanie co mówi komputer po zrobieniu spin test.? Wszystkie zawory I sekcje układu w sterowanych wózkach faymonville i goldhofer to Wabco więc macie pełną mapę i musi wyjść na teście. Co mówi komp??

-1

MarcinSE
Nawet krańcowe tylne obrysy jako czujniki cofania ustawia się odległości w faymonville przez złącze więc obwody poziom szybkość reakcji osi to wszystko jest w mapie.

-1

MarcinSE
Najpierw sprawdźcie czy podnosi cała stronę czy tylko jakiś wózek

-1

Sibuna
Główny zawór i cała elektronika w nim - ustawia poziom poduszek.
Masz w pneumatyce WABCO wszystko jest do sprawdzenia.
Podpinasz urządzenie na serwisie oni Ci powiedzą dokładnie co się dzieje.
Na podpiętym urządzeniu podniosą Ci poduszki i opuszczą w celu kontroli nawet.

-1

~Szczurek
Wymień zawór ten którym sam możesz podnosić naczepę i opuszczać i sprawc jeszcze poduchy czy nie ma małego ubytku powietrza bo potrafi odciąć dopływ na jedną stronę
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 107.22.56.225

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels