ID: 218522
Daf 105 problem z powietrzem trzyma 8, 5 nieraz dobije do 10 i odrazu spada do 8 a nie słychac gdzie
ID: 218522
ID: 218522
Daf 105 problem z powietrzem trzyma 8, 5 nieraz dobije do 10 i odrazu spada do 8 a nie słychac gdzie schodzi kicha jak byłby zapchany osuszacz zmieniony był poł roku temu i miał wode w podstawie tez było troche wody w zbiornikach ok zpuszczane były i wody nie ma. chodzi głównie o te cisnienie powietrza powinno byc 10 powinien kichnac troche zejsc i znów dobic. podstawa troszke jest brudna i odpowietrznik równiez. miał ktos podobny przypadek.
Daf 105 problem z powietrzem trzyma 8, 5 nieraz dobije do 10 i odrazu spada do 8 a nie słychac gdzie schodzi kicha jak byłby zapchany osuszacz zmieniony był poł roku temu i miał wode w podstawie tez było troche wody w zbiornikach ok zpuszczane były i wody nie ma. chodzi głównie o te cisnienie powietrza powinno byc 10 powinien kichnac troche zejsc i znów dobic. podstawa troszke jest brudna i odpowietrznik równiez. miał ktos podobny przypadek.
~leon78*.40.196.66
*.40.196.66
Posty (12)
~leon78 | jak w temacie... | |||
visitors
| a skad wiesz ze FAKTYCZNIE masz takie cisnienie? moze zegary, albo czujnik szwankuje? | 2 | ||
~Ł ysy | Wątek o charakterze technicznym, w którym należy się wykazać podstawową wiedzą i cisza. Wszelkie autorytety etransportowe zamknęły japy. Nie chcą pomóc koledze po fachu czy gówno wiedzą? Stawiam na drugi wariant. | 2 | ||
~Ł ysy | Wkręć w otwór wyjściowy manometr i zobaczysz prawidłowe ciśnienie " zbijania ". Nie wiem jak jest w najnowszych Dafach, ale stawiam na podstawę osuszacza. A duża ilość wody w osuszaczu jest związane z wyciekami powietrza z układu. Kondensat z dużej ilości powietrza gdzieś musi być wyłapany, zmagazynowany przed wyrzuceniem na zewnątrz. O resztę poproś kolegów po fachu, oni się znaja na 40tonowych smokach. | 2 | ||
~Bolek | Też uważam że to podstawa osuszacza. Wymień bo staniesz na drodze i będziesz płakał. A woda (płyn ) w układzie może dostawać się przez uszkodzoną uszczelkę głowiczkę sprężarki. | |||
~Ł ysy | Bolek. Uszczelka pod głowiczką w kompresorze odpada. Gdyby była walnieta, pojawiłoby się ciśnienie w układzie chłodzenia. Wywalałoby płyn przez korek w zbiorniku wyrównawczym. Woda w podstawie osuszacza jest czymś naturalnym. Źle jest jak mamy miksturę wody z olejem. To tyle. Może jakiś spec etransportowy coś jeszcze doda? Raczej nie, bo większość z " tutejszych " krzykaczy to pospolite szoferskie barany. | |||
visitors
| to teraz wystarczy tylko poczekac az pojawi sie zalozyciel watku i pociagnie temat. bo jak znam to forum, to zaraz ktos wyskoczy, ze najpierw to trzeba sprawdzic cisnienie w kolach | |||
~??? | niech wymieni opony na nowe i bedzie OK | |||
300D
| Zawór bezpieczeństwa zbiornika wstępnego, być może. | |||
300D
| Inaczej-któryś zawór bezpieczeństwa mógł się rozpieprzysz. | |||
~Maiusz | Witam od jakiegoś czasu mam problem z fotelem nie trzyma poziomu i w czasie jazdy mnie opuści i po 15min podniesie obserwuje międzyczasie zegar od cisnienia powietrza i w tym momencie co fotel traci powietrze (brak sygnału i nie działa regulacja kierownicy ) to zegar pokazuje 9atmosfer gdy naboje 10 wszystko działa w kabinie zawor czterodrozny jest nowy Miał ktoś taki problem pozdrawiam | |||
~ttt | Jest jeszcze zawór, który reguluje ciśnienie nie jest drogi wymień go i bedzie ok. Miałem takie same objawy znajduje się ten zawór w ramie z lewej strony. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.