Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Daf 105 problem z powietrzem trzyma 8, 5 nieraz dobije do 10 i odrazu spada do 8 a nie słychac gdzie

ID: 218522


Daf 105 problem z powietrzem trzyma 8, 5 nieraz dobije do 10 i odrazu spada do 8 a nie słychac gdzie schodzi kicha jak byłby zapchany osuszacz zmieniony był poł roku temu i miał wode w podstawie tez było troche wody w zbiornikach ok zpuszczane były i wody nie ma. chodzi głównie o te cisnienie powietrza powinno byc 10 powinien kichnac troche zejsc i znów dobic. podstawa troszke jest brudna i odpowietrznik równiez. miał ktos podobny przypadek.

~leon78
*.40.196.66

Posty (12)

~leon78
jak w temacie...
visitors
a skad wiesz ze FAKTYCZNIE masz takie cisnienie?
moze zegary, albo czujnik szwankuje?

2

~Ł ysy
Wątek o charakterze technicznym, w którym należy się wykazać podstawową wiedzą i cisza. Wszelkie autorytety etransportowe zamknęły japy. Nie chcą pomóc koledze po fachu czy gówno wiedzą?
Stawiam na drugi wariant.

2

~Ł ysy
Wkręć w otwór wyjściowy manometr i zobaczysz prawidłowe ciśnienie " zbijania ".
Nie wiem jak jest w najnowszych Dafach, ale stawiam na podstawę osuszacza. A duża ilość wody w osuszaczu jest związane z wyciekami powietrza z układu. Kondensat z dużej ilości powietrza gdzieś musi być wyłapany, zmagazynowany przed wyrzuceniem na zewnątrz.
O resztę poproś kolegów po fachu, oni się znaja na 40tonowych smokach.

2

~Bolek
Też uważam że to podstawa osuszacza. Wymień bo staniesz na drodze i będziesz płakał. A woda (płyn ) w układzie może dostawać się przez uszkodzoną uszczelkę głowiczkę sprężarki.
~Ł ysy
Bolek. Uszczelka pod głowiczką w kompresorze odpada. Gdyby była walnieta, pojawiłoby się ciśnienie w układzie chłodzenia. Wywalałoby płyn przez korek w zbiorniku wyrównawczym.
Woda w podstawie osuszacza jest czymś naturalnym. Źle jest jak mamy miksturę wody z olejem.
To tyle. Może jakiś spec etransportowy coś jeszcze doda?
Raczej nie, bo większość z " tutejszych " krzykaczy to pospolite szoferskie barany.
visitors
to teraz wystarczy tylko poczekac az pojawi sie zalozyciel watku i pociagnie temat.

bo jak znam to forum, to zaraz ktos wyskoczy, ze najpierw to trzeba sprawdzic cisnienie w kolach
~???
niech wymieni opony na nowe i bedzie OK
300D
Zawór bezpieczeństwa zbiornika wstępnego, być może.
300D
Inaczej-któryś zawór bezpieczeństwa mógł się rozpieprzysz.
~Maiusz
Witam od jakiegoś czasu mam problem z fotelem nie trzyma poziomu i w czasie jazdy mnie opuści i po 15min podniesie obserwuje międzyczasie zegar od cisnienia powietrza i w tym momencie co fotel traci powietrze (brak sygnału i nie działa regulacja kierownicy ) to zegar pokazuje 9atmosfer gdy naboje 10 wszystko działa w kabinie zawor czterodrozny jest nowy
Miał ktoś taki problem pozdrawiam
~ttt
Jest jeszcze zawór, który reguluje ciśnienie nie jest drogi wymień go i bedzie ok. Miałem takie same objawy znajduje się ten zawór w ramie z lewej strony.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.126.241

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels