ID: 217363
Wykryli kilka przypadków przeładowania pojazdów ponad normę
ID: 217363
ID: 217363
W dwóch przypadkach kontrole zakończono mandatami dla kierujących.
W dwóch przypadkach kontrole zakończono mandatami dla kierujących.
~etransport.pl
Posty (8)
~szyderca | masa rzeczywista zestawu 40 ton przekroczona o pół tony... masa rzeczywista pojazdu 3, 5 tony przekroczona o 1 tonę... Kto stwarza większe zagrożenie na drodze np. podczas hamowania? | |||
300D
| masa rzeczywista zestawu 40 ton przekroczona o pół tony? szydż z siebie szyderca. A jak chodziło ci o dmc. to 40, 5t. stwarza większe zagrożenie. | |||
~blazej12 | szyderca po co sie wypowiadasz jak widac ze niemasz zielonego pojecia o tym co piszesz. przeladowany jest tylko w papierach konstukcyjne jest przystosowany | -3 | ||
~szyderca | No i chyba nie do końca zrozumieliście to co napisałem... " masa rzeczywista przekroczona" to jest cytat z artykułu - po pierwsze Jeżeli chodzi o 500 kg do 40 ton to auto sobie bardziej poradzi (konstrukcyjnie) jak auto 3, 5 tony przeładowane o 1 tone de*ile... | |||
spiderbo
| szyderca nie pojmujesz tematu na który sie wypowiadasz... często pojazdy zarejestrowane na dmc 3, 5t (busy) wychodzą z fabryki jako pojazdy o dmc nawet 7, 5t. załatwiana jest tylko homologacja żeby taki pojazd zarejestrować na 3, 5t... (nie popieram ale rozumiem) dlaczego? m. in. dla kasy... są to mniejsze opłaty, mniej wydatków i wystarczą podstawowe uprawnienia... więc teraz sam sobie odpowiedz na pytanie kto stwarza większe zagrożenie? pojazd (fabrycznie 7, 5t) zarejestrowany na 3, 5t przeładowany o 1t (fabrycznie jeszcze 3t może załadować) CZY pojazd (zestaw) o dmc 40t (fabrycznie i na papierku) przeładowany o 500kg?... dla jasności ŻADEN... mniejszy fabrycznie ma zapas wagi a większy mieści sie w tolerancji błędu i może ważyć 40800kg (najlepiej wiedzą jeżdżący wannami) | |||
300D
| spiderbo- nie pojmujesz tematu na który się wypowiadasz... (Twoje słowa) bo: masa rzeczywista to masa rzeczywista. Trza normalnie być Asem by to pojąć, że rzeczywista to rzeczywista. Mało, drugim lepszym od poprzedniego, by pojąć, że 40, 5tony stwarza większe zagrożenie niż 4, 5 tony. Ja pier... jakie to trudne to to wszystko o losie. | |||
spiderbo
| 300D zauważyłem tą mase rzeczywistą ale przyjąłem że pomylił to z dmc (zdarza sie) jeśli chodzi o rozmiar pojazdów to masz racje że większy stwarza większe zagrożenie. stwarza je również wiele innych rzeczy... ale w kwesti przeładowania dużego (które jest dopuszczone), a przeładowania małego (tylko na papierku) odnosiło sie to do wypowiedzi szydercy, który jak widać przyjął do wiadomości tylko 3, 5t wpisu w dowodzie (tak jak wiele osób). | |||
300D
| ok. Nie dawno widziałem tu jeszcze lepszy kwiatek. Przeładowany 3, 5dmc w chłodni z tachografem. Ciężko pojąć o czym się tu pisze. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.