Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Wykryli kilka przypadków przeładowania pojazdów ponad normę

ID: 217363


W dwóch przypadkach kontrole zakończono mandatami dla kierujących.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (8)

~szyderca
masa rzeczywista zestawu 40 ton przekroczona o pół tony...
masa rzeczywista pojazdu 3, 5 tony przekroczona o 1 tonę...

Kto stwarza większe zagrożenie na drodze np. podczas hamowania?
300D
masa rzeczywista zestawu 40 ton przekroczona o pół tony?

szydż z siebie szyderca.

A jak chodziło ci o dmc. to 40, 5t. stwarza większe zagrożenie.
~blazej12
szyderca po co sie wypowiadasz jak widac ze niemasz zielonego pojecia o tym co piszesz. przeladowany jest tylko w papierach konstukcyjne jest przystosowany

-3

~szyderca
No i chyba nie do końca zrozumieliście to co napisałem...
" masa rzeczywista przekroczona" to jest cytat z artykułu - po pierwsze
Jeżeli chodzi o 500 kg do 40 ton to auto sobie bardziej poradzi (konstrukcyjnie) jak auto 3, 5 tony przeładowane o 1 tone
de*ile...
spiderbo
szyderca nie pojmujesz tematu na który sie wypowiadasz...
często pojazdy zarejestrowane na dmc 3, 5t (busy) wychodzą z fabryki jako pojazdy o dmc nawet 7, 5t.
załatwiana jest tylko homologacja żeby taki pojazd zarejestrować na 3, 5t... (nie popieram ale rozumiem)
dlaczego? m. in. dla kasy... są to mniejsze opłaty, mniej wydatków i wystarczą podstawowe uprawnienia...
więc teraz sam sobie odpowiedz na pytanie kto stwarza większe zagrożenie?
pojazd (fabrycznie 7, 5t) zarejestrowany na 3, 5t przeładowany o 1t (fabrycznie jeszcze 3t może załadować) CZY
pojazd (zestaw) o dmc 40t (fabrycznie i na papierku) przeładowany o 500kg?...
dla jasności ŻADEN...
mniejszy fabrycznie ma zapas wagi a większy mieści sie w tolerancji błędu i może ważyć 40800kg (najlepiej wiedzą jeżdżący wannami)
300D
spiderbo- nie pojmujesz tematu na który się wypowiadasz... (Twoje słowa) bo: masa rzeczywista to masa rzeczywista. Trza normalnie być Asem by to pojąć, że rzeczywista to rzeczywista. Mało, drugim lepszym od poprzedniego, by pojąć, że 40, 5tony stwarza większe zagrożenie niż 4, 5 tony.
Ja pier... jakie to trudne to to wszystko o losie.
spiderbo
300D zauważyłem tą mase rzeczywistą ale przyjąłem że pomylił to z dmc (zdarza sie)
jeśli chodzi o rozmiar pojazdów to masz racje że większy stwarza większe zagrożenie.
stwarza je również wiele innych rzeczy...
ale w kwesti przeładowania dużego (które jest dopuszczone), a przeładowania małego (tylko na papierku)
odnosiło sie to do wypowiedzi szydercy, który jak widać przyjął do wiadomości tylko 3, 5t wpisu w dowodzie
(tak jak wiele osób).
300D
ok.

Nie dawno widziałem tu jeszcze lepszy kwiatek. Przeładowany 3, 5dmc w chłodni z tachografem.
Ciężko pojąć o czym się tu pisze.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.212.145

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels