REKLAMA

Oto Polska właśnie
ID: 215803

30 marca br. Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego wraz ze swoimi zastępcami zorganizował i czynnie uczestniczył we wzmożonych kontrolach pojazdów biorących udział w budowie zachodniej obwodnicy Radomia. Wyniki są zatrważające.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (22)

~wer
2017-04-21 12:27:14
Kierowca to za co ma być ukarany? Wagę ma w oczach? Odmówiłbym mandatu nawet 50zł

-1

~Pan Kierowca
2017-04-21 12:39:50
Bardzo dobrze tępić patologie!!! do tego pozabierać licencje, do tego remont drogi która zniszczyli na koszt firm przewozowych... !!!

-1

300D
2017-04-21 12:50:19
Bardzo żle PK-zdziwiłbym sie, gdybyś cos z tego rozumiał.
300D
2017-04-21 12:54:00
pytanie, gdzie jest/był jakiś nadzór.
~Pan Kierowca
2017-04-21 13:01:04
co innego gdy wozili piasek pod budowę wałów przeciwpowodziowych. .. co innego gdy wożą pod budowę drogi niszcząc inna drogę... cóż 300d. e. b. i. l szkoda że Ty zawsze wszystko wiesz i rozumiesz... kierowca wagi w oczach może i nie ma ale są możliwości skontrolowania wagi... cóż tak jest gdy płaci się od wagi przewiezionego kruszywa...

-1

~Pan Kierowca
2017-04-21 13:04:31
do tego doklepać załadowcy ładna karę... !!!
300D
2017-04-21 13:07:20
znasz ich umowy? przestań pajacować... jeśli już musisz to poznaj wzór- xm3 x xxxkg = masa, kierowcy dobrze wiedza ile wożą, operator ładowarki też, bo ma wagę na łyżce, nadzór też to wszystko wie.
300D
2017-04-21 13:25:43
a najlepsze jest to, że gdyby wozili normatywnie, to też by tą drogę rozpieprzyli.
300D
2017-04-21 14:37:31
... tylko że wtedy byłaby rozpieprzona zgodnie z prawem, teraz rozpieprzona jest przez... więc, zarządca drogi oraz inwestor może uniknąć odpowiedzialności za to, że już na etapie planowania inwestycji... i tak dalej, w koło macieju... "Oto właśnie Polska".
~kierowca
2017-04-21 16:19:55
Budowa S8 umowa zlecenie, kasa tzw. tonokilometry, magnes normą.

-1

300D
2017-04-21 16:43:50
kierowca- kogo interesi twoja umowa, twój magnes i te tonokilometry jełopie... kogo to?
~łukasz
2017-04-21 16:51:02
i tak mało tej kary, powinni licncje brac jeszcze, przeładowane 4 ośki to norma, są zakłady co pilnuja i nie da się wyjechac przeładowanym o 100kg a są takie dziady które tylko patrzą więcej sprzedać i ładują aż resory strzelają, kierowca jak jeździ jakiś czas to po spojrzeniu na kiper ejst w stanie co do tony stwierdzic ile ma załadowane.
ale problem jestt gdzie indziej, właśnie te pieprzone tonokilometry.
barracuda
2017-04-21 16:52:09
Pocieszające jest ostatnie zdanie. Źe możliwe jest pociągnięcie do odpowiedzialności załadowcy.
300D
2017-04-21 17:01:31
pocieszające... nie pocieszające, że nie kojarzę, nie pamiętam choćby jednej inwestycji bez afery, przekrętów i plajty podwykonawców... nawet tych, co pracowali pośrednio dla RP.
300D
2017-04-21 17:22:53
~łukasz
2017-04-21 16:51:02

Kogo Ty chcesz karać, po co za co?
Problem zaczyna się przy planowaniu takiej inwestycji, należałoby uwzględnić zniszczenie i remont takiej drogi. Tej drodze jest wszystko jedno czy przejedzie sto przeładowanych czy dwieście nie przeładowanych, i tak tego nie wytrzyma...
Kozła ofiarnego sobie znależli... Dlaczego zareagowali tak póżno?
~kierowca
2017-04-21 17:25:40
Kolego sam jesteś jełop, przedstawiłem tylko obraz sytuacji jak faktycznie jest i odnośnie artykułu.
300D
2017-04-21 17:27:43
tak? może napiszesz jak to się odbywa, taki załadunek... jestes kierowcą?
~kierowca
2017-04-21 17:33:27
Kolego waga wagą a życie życiem Ci co śmigają wiedzą o co chodzi. Miłego weekendu.

-1

300D
2017-04-21 17:38:47
Bravo Ty... jełopie.
~R2D2
2017-04-21 18:27:50
Nie ma takiej inwestycji drogowej bez odbudowy lub remontu uszkodzonych dróg lokalnych. Zobaczcie jak wyglądają lokalne drogi po zakończeniu innych odcinków głównych polskich dróg. Każda umowa zarządcy drogi z głównym wykonawcą zawiera takie zapisy. Jeśli nie ma takich zapisów to wtedy jest przekręt. Byłem na budowach autostrad A1, A2 i A4 oraz ekspresówki S8 i wszędzie wyremontowano uszkodzone drogi lokalne na podstawie umów z zarządcą drogi. Nie ma możliwości aby te drogi przetrwały budowę takiej inwestycji. Nawet jeżeli auta będą normatywne jest ich po prostu za dużo.
~vfrvfrvfr
2017-04-21 21:57:27
Warszawka nie lepiej ramy pospawane przeładowane zwłaszcza jak ZDM jdzie spać po 19
~Persching
2017-04-21 22:46:22
Dla kogo pracuje pan redaktor i czemu lub komu maja służyć te bzdury???
Po pierwsze primo pojazd przewożący materiały sypkie nie odpowiada za przeciążenie na osi lecz jedynie za przekroczoną masę całkowitą
A po drugie primo ultimo przewozy nienormatywne mogą być jedynie wykonywane podczas przewozu ładunku niepodzielnego.. Żwir i piasek jest podzielny - mogli załadować mniej. Wiec ta cała cześć o kategoriach VII jest totalna bzdurą..
Redaktor do nauki bo bzdury piszesz

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.196.127.58

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce