ID: 215803
Oto Polska właśnie
ID: 215803
ID: 215803
30 marca br. Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego wraz ze swoimi zastępcami zorganizował i czynnie uczestniczył we wzmożonych kontrolach pojazdów biorących udział w budowie zachodniej obwodnicy Radomia. Wyniki są zatrważające.
30 marca br. Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego wraz ze swoimi zastępcami zorganizował i czynnie uczestniczył we wzmożonych kontrolach pojazdów biorących udział w budowie zachodniej obwodnicy Radomia. Wyniki są zatrważające.
~etransport.pl
Posty (22)
~wer | Kierowca to za co ma być ukarany? Wagę ma w oczach? Odmówiłbym mandatu nawet 50zł | -1 | ||
~Pan Kierowca | Bardzo dobrze tępić patologie!!! do tego pozabierać licencje, do tego remont drogi która zniszczyli na koszt firm przewozowych... !!! | -1 | ||
300D
| Bardzo żle PK-zdziwiłbym sie, gdybyś cos z tego rozumiał. | |||
300D
| pytanie, gdzie jest/był jakiś nadzór. | |||
~Pan Kierowca | co innego gdy wozili piasek pod budowę wałów przeciwpowodziowych. .. co innego gdy wożą pod budowę drogi niszcząc inna drogę... cóż 300d. e. b. i. l szkoda że Ty zawsze wszystko wiesz i rozumiesz... kierowca wagi w oczach może i nie ma ale są możliwości skontrolowania wagi... cóż tak jest gdy płaci się od wagi przewiezionego kruszywa... | -1 | ||
~Pan Kierowca | do tego doklepać załadowcy ładna karę... !!! | |||
300D
| znasz ich umowy? przestań pajacować... jeśli już musisz to poznaj wzór- xm3 x xxxkg = masa, kierowcy dobrze wiedza ile wożą, operator ładowarki też, bo ma wagę na łyżce, nadzór też to wszystko wie. | |||
300D
| a najlepsze jest to, że gdyby wozili normatywnie, to też by tą drogę rozpieprzyli. | |||
300D
| ... tylko że wtedy byłaby rozpieprzona zgodnie z prawem, teraz rozpieprzona jest przez... więc, zarządca drogi oraz inwestor może uniknąć odpowiedzialności za to, że już na etapie planowania inwestycji... i tak dalej, w koło macieju... "Oto właśnie Polska". | |||
~kierowca | Budowa S8 umowa zlecenie, kasa tzw. tonokilometry, magnes normą. | -1 | ||
300D
| kierowca- kogo interesi twoja umowa, twój magnes i te tonokilometry jełopie... kogo to? | |||
~łukasz | i tak mało tej kary, powinni licncje brac jeszcze, przeładowane 4 ośki to norma, są zakłady co pilnuja i nie da się wyjechac przeładowanym o 100kg a są takie dziady które tylko patrzą więcej sprzedać i ładują aż resory strzelają, kierowca jak jeździ jakiś czas to po spojrzeniu na kiper ejst w stanie co do tony stwierdzic ile ma załadowane. ale problem jestt gdzie indziej, właśnie te pieprzone tonokilometry. | |||
barracuda
| Pocieszające jest ostatnie zdanie. Źe możliwe jest pociągnięcie do odpowiedzialności załadowcy. | |||
300D
| pocieszające... nie pocieszające, że nie kojarzę, nie pamiętam choćby jednej inwestycji bez afery, przekrętów i plajty podwykonawców... nawet tych, co pracowali pośrednio dla RP. | |||
300D
| ~łukasz 2017-04-21 16:51:02 Kogo Ty chcesz karać, po co za co? Problem zaczyna się przy planowaniu takiej inwestycji, należałoby uwzględnić zniszczenie i remont takiej drogi. Tej drodze jest wszystko jedno czy przejedzie sto przeładowanych czy dwieście nie przeładowanych, i tak tego nie wytrzyma... Kozła ofiarnego sobie znależli... Dlaczego zareagowali tak póżno? | |||
~kierowca | Kolego sam jesteś jełop, przedstawiłem tylko obraz sytuacji jak faktycznie jest i odnośnie artykułu. | |||
300D
| tak? może napiszesz jak to się odbywa, taki załadunek... jestes kierowcą? | |||
~kierowca | Kolego waga wagą a życie życiem Ci co śmigają wiedzą o co chodzi. Miłego weekendu. | -1 | ||
300D
| Bravo Ty... jełopie. | |||
~R2D2 | Nie ma takiej inwestycji drogowej bez odbudowy lub remontu uszkodzonych dróg lokalnych. Zobaczcie jak wyglądają lokalne drogi po zakończeniu innych odcinków głównych polskich dróg. Każda umowa zarządcy drogi z głównym wykonawcą zawiera takie zapisy. Jeśli nie ma takich zapisów to wtedy jest przekręt. Byłem na budowach autostrad A1, A2 i A4 oraz ekspresówki S8 i wszędzie wyremontowano uszkodzone drogi lokalne na podstawie umów z zarządcą drogi. Nie ma możliwości aby te drogi przetrwały budowę takiej inwestycji. Nawet jeżeli auta będą normatywne jest ich po prostu za dużo. | |||
~vfrvfrvfr | Warszawka nie lepiej ramy pospawane przeładowane zwłaszcza jak ZDM jdzie spać po 19 | |||
~Persching | Dla kogo pracuje pan redaktor i czemu lub komu maja służyć te bzdury??? Po pierwsze primo pojazd przewożący materiały sypkie nie odpowiada za przeciążenie na osi lecz jedynie za przekroczoną masę całkowitą A po drugie primo ultimo przewozy nienormatywne mogą być jedynie wykonywane podczas przewozu ładunku niepodzielnego.. Żwir i piasek jest podzielny - mogli załadować mniej. Wiec ta cała cześć o kategoriach VII jest totalna bzdurą.. Redaktor do nauki bo bzdury piszesz | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.