Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Oto Polska właśnie

ID: 215803


30 marca br. Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego wraz ze swoimi zastępcami zorganizował i czynnie uczestniczył we wzmożonych kontrolach pojazdów biorących udział w budowie zachodniej obwodnicy Radomia. Wyniki są zatrważające.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (22)

~wer
Kierowca to za co ma być ukarany? Wagę ma w oczach? Odmówiłbym mandatu nawet 50zł

-1

~Pan Kierowca
Bardzo dobrze tępić patologie!!! do tego pozabierać licencje, do tego remont drogi która zniszczyli na koszt firm przewozowych... !!!

-1

300D
Bardzo żle PK-zdziwiłbym sie, gdybyś cos z tego rozumiał.
300D
pytanie, gdzie jest/był jakiś nadzór.
~Pan Kierowca
co innego gdy wozili piasek pod budowę wałów przeciwpowodziowych. .. co innego gdy wożą pod budowę drogi niszcząc inna drogę... cóż 300d. e. b. i. l szkoda że Ty zawsze wszystko wiesz i rozumiesz... kierowca wagi w oczach może i nie ma ale są możliwości skontrolowania wagi... cóż tak jest gdy płaci się od wagi przewiezionego kruszywa...

-1

~Pan Kierowca
do tego doklepać załadowcy ładna karę... !!!
300D
znasz ich umowy? przestań pajacować... jeśli już musisz to poznaj wzór- xm3 x xxxkg = masa, kierowcy dobrze wiedza ile wożą, operator ładowarki też, bo ma wagę na łyżce, nadzór też to wszystko wie.
300D
a najlepsze jest to, że gdyby wozili normatywnie, to też by tą drogę rozpieprzyli.
300D
... tylko że wtedy byłaby rozpieprzona zgodnie z prawem, teraz rozpieprzona jest przez... więc, zarządca drogi oraz inwestor może uniknąć odpowiedzialności za to, że już na etapie planowania inwestycji... i tak dalej, w koło macieju... "Oto właśnie Polska".
~kierowca
Budowa S8 umowa zlecenie, kasa tzw. tonokilometry, magnes normą.

-1

300D
kierowca- kogo interesi twoja umowa, twój magnes i te tonokilometry jełopie... kogo to?
~łukasz
i tak mało tej kary, powinni licncje brac jeszcze, przeładowane 4 ośki to norma, są zakłady co pilnuja i nie da się wyjechac przeładowanym o 100kg a są takie dziady które tylko patrzą więcej sprzedać i ładują aż resory strzelają, kierowca jak jeździ jakiś czas to po spojrzeniu na kiper ejst w stanie co do tony stwierdzic ile ma załadowane.
ale problem jestt gdzie indziej, właśnie te pieprzone tonokilometry.
barracuda
Pocieszające jest ostatnie zdanie. Źe możliwe jest pociągnięcie do odpowiedzialności załadowcy.
300D
pocieszające... nie pocieszające, że nie kojarzę, nie pamiętam choćby jednej inwestycji bez afery, przekrętów i plajty podwykonawców... nawet tych, co pracowali pośrednio dla RP.
300D
~łukasz
2017-04-21 16:51:02

Kogo Ty chcesz karać, po co za co?
Problem zaczyna się przy planowaniu takiej inwestycji, należałoby uwzględnić zniszczenie i remont takiej drogi. Tej drodze jest wszystko jedno czy przejedzie sto przeładowanych czy dwieście nie przeładowanych, i tak tego nie wytrzyma...
Kozła ofiarnego sobie znależli... Dlaczego zareagowali tak póżno?
~kierowca
Kolego sam jesteś jełop, przedstawiłem tylko obraz sytuacji jak faktycznie jest i odnośnie artykułu.
300D
tak? może napiszesz jak to się odbywa, taki załadunek... jestes kierowcą?
~kierowca
Kolego waga wagą a życie życiem Ci co śmigają wiedzą o co chodzi. Miłego weekendu.

-1

300D
Bravo Ty... jełopie.
~R2D2
Nie ma takiej inwestycji drogowej bez odbudowy lub remontu uszkodzonych dróg lokalnych. Zobaczcie jak wyglądają lokalne drogi po zakończeniu innych odcinków głównych polskich dróg. Każda umowa zarządcy drogi z głównym wykonawcą zawiera takie zapisy. Jeśli nie ma takich zapisów to wtedy jest przekręt. Byłem na budowach autostrad A1, A2 i A4 oraz ekspresówki S8 i wszędzie wyremontowano uszkodzone drogi lokalne na podstawie umów z zarządcą drogi. Nie ma możliwości aby te drogi przetrwały budowę takiej inwestycji. Nawet jeżeli auta będą normatywne jest ich po prostu za dużo.
~vfrvfrvfr
Warszawka nie lepiej ramy pospawane przeładowane zwłaszcza jak ZDM jdzie spać po 19
~Persching
Dla kogo pracuje pan redaktor i czemu lub komu maja służyć te bzdury???
Po pierwsze primo pojazd przewożący materiały sypkie nie odpowiada za przeciążenie na osi lecz jedynie za przekroczoną masę całkowitą
A po drugie primo ultimo przewozy nienormatywne mogą być jedynie wykonywane podczas przewozu ładunku niepodzielnego.. Żwir i piasek jest podzielny - mogli załadować mniej. Wiec ta cała cześć o kategoriach VII jest totalna bzdurą..
Redaktor do nauki bo bzdury piszesz

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.133.159.224

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels