Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Zmiany w unijnych przepisach o delegowaniu pracowników mogą zatrząść polskim rynkiem pracy

ID: 215694


Część firm czeka bankructwo.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (81)

~ormo
Ryszardzie, raz napisałeś prawdę. Faktycznie, nie masz zielonego pojęcia o transporcie.
Bo co może wiedzieć koleś wiecznie siedzący w szatni?
~ormo
Ryszardzie, mógłbyś przedstawić swój stan posiadania? Wszystkich wyzywasz od dziadów, może właśnie ty jesteś wzorcowym dziadem?
Masz chociaż m3, 40m2 i 15 letniego golfa?
~AbraKADabrA
To nie ma się czym przejmować. Leasingi, pojazdy jak i karty paliwowe są kapitału zagranicznego, wiec kto dostanie po tyle skoro padnie z 20% transportu międzynarodowego?
W iększość przedsiębiorców to firmy z o. o. wiec są bezpieczni. Po za tym maja również uprawnienia i mogą mieć własne auto z licencja i żadne przepisy nie będą ich obchodzić, prócz rozp. 561. Żadna praca nie hańbi i szef kierowcą może się stać ale na odwrót to długa droga a z nowymi przepisami będzie wręcz niemożliwa. Tam gdzie jest kierowca przeważnie szef już kiedyś był a kierowca raczej nie będzie tam gdzie jest szef.
~maro
Nie masz racli, szef dziadtransa umnie tylko Q7 powozić, a ciężarówką nie da rady. Za to każdy kiero po weekendzie na parkingu wie doskonale, jak należy prowadzić firmę transportową.
~ormo
I dlatego szefowie są nazywani dziadami chociaż płacą piątki, szóstki, siódemki ludzikom o minimalnych kwalifikacjach.
~ormo
maro. Znam takiego mistrza kierownicy, który jest urodzonym dyrektorem. Urodził się, aby doradzać szefom jak mają prowadzić firmy transportowe samemu będąc tylko szoferem.

1

~AbraKADabrA
Wszyscy kierowcy podniecają się tak jakby te przepisy miały ich dotyczyć.
Kierowcy są tylko narzędziem do walki z konkurencją ze wschodu a jak już konkurencji nie będzie to będą narzędziem w rekach zachodu. Głupia walka na poziomie przepisów krajowych, które dotyczyć maja całej UE. Po co licencja UE?? powinniśmy starać się o licencje krajowe we wszystkich krajach, po których chcemy prowadzić działalność usługowa. O to w tym wszystkim chodzi a gadki, że to dla wyrównania czegoś tam to śpiewka dla ciemnego ludu. I jak widać ciemny lud to kupuje, brawo panowie tak potwierdzacie swoja inteligencje i pogląd na otaczającą was rzeczywistość. Patrzycie krótko i wąsko tak, że robicie zeza patrząc tylko na czubek własnego nosa.

2

~ormo
AbraKADabrA. Jeżeli liczysz na zrozumienie swoich słów przez min 20% piszących na tym forum kierowców, jesteś niepoprawnym optymistą.
Ci kolesie nie kumają słów płynących z nawigacji, a Ty zmuszasz ich do myślenia o sprawach, które całkowicie nie kumają.
Dla nich wszystko jest proste.

1

~ormo
Poczytaj Rysia, on ci wszystko wytłumaczy.
sid, wesołek dopowiedzą resztę.
~Zakręcony
ormo... po prostu przedobrzyliście z wyzyskiem i stąd obecna sytuacja w kraju, który jest przepędzany swą ciemnotą socjalną z zachodu.

-1

~vitek
Ludzie którzy udzielają się na forach internetowych typu "etransport" muszą być skończonymi idiotami. Żegnam.
~dobry kolega
no to jacos napisze robie w ch miedzynarodowka kontenery plyny rozladunki pompa albo powietrze 3900 e netto nowy man na wejscie blachy ch zero stresu wyplata 25 czyli tydzien przed koncem miesiaca

-1

g-a
... a wygrana Le Pen może zatrząść Unią...

-1

~silwio
dobry kolega-a najważniejsze to te blachy CH i nowy MAN na wejście... normalnie cud miód... :)

1

~Mac
Nie ma się co martwić, polski kierowca znajdzie pracę u niemieckiego Pana, nawet jak Polski Pan zbankrutuje, towary ktoś musi wozić tu się nic nie zmienix szukają teraz do roboty i będą szukać więcej jak przejmą więcej zleceń
~Mac
Zarządca się tylko zmieni, pole obrabiać trzeba nadal, zawsze lepiej u rodaka, ale cóż poradzić, tamci tez chcą zarabiać, widać ich lobby transportowe ma już dość tych przepychanek i taniej konkurencji
~Mac
Najsprawiedliwiej było by gdy by w całej Unii była jedną waluta i jedno prawo bo to co teraz jest to jest porazka
~Mac
Jedno prawo, jedna waluta, wtedy można mówić o wspólnym i wolnym rynku
tonidriver
Roaming powinni znieść lata temu. Ot cała unia.
~zorientowany
Mac jest tylko jeden malusi problemik... Niemiecki PAN przeważnie gada po niemiecku i mowy ciała nie kuma :) A co polski PAN potrafi, to widzę na załadunkach hahaha... Rozładunek prostszy, bo kładziesz papiery :)
~Mac
Ludzie się uczą po kilka języków, widzisz problem by nauczyć się kilku słów i zdań w dobie internetu, najn problem, szybciej kierowca nauczy się szprychac niż Ty zrobisz kwity na zestaw
~!!!iiii
~zakrecony ty to masz poczucie humoru. "przesadziliście z wyzyskiem". A zachodni pracodawca zatrudnia polskiego kierowce aby mu ulżyć w niedoli. No po prostu zbawiciel. Większość kierowców z Polski na zachodzie pracuje na minimalnych stawkach branżowych lub krajowych ale to już nie wyzysk bo w euro. Polowa z tych kierowców nawet nie ma pojęcia, ze pracuje na umowach kontraktowych z ubezpieczeniem prywatnym i żadnych świadczeń nie otrzyma oprócz zwrotu nadpłaconego podatku. Twój tok myślenia coraz bardziej mi się podoba, szczególnie przed weekendem.
~!!!iiii
~ Mac kilka słów pomóc może kierowcy co najwyżej odnaleźć drogę ale nie podpisać umowę o prace ze zrozumieniem i zamieszkać w DE. Kwit na zestaw to 3mc. Niektórzy kierowcy od lat maja problem z przyswojeniem kilku slow, które powtarzają się co 2/3 transport na dokumentach przewozowych, a Ty tu mówisz o całych zwrotach. Byłbym bardziej ostrożny, jeśli chodzi o czas nauki "szprechania" przez niektórych kierowców, nawet w dobie internetu.
~Zakręcony
!!!iiii... obaj dobrze wiemy, że dziad polski nie boi się kontroli ze strony PIP. Pod pojęciem wyzysku mam na myśli totalne olewanie norm czasu pracy, które w u dziadów jest nagminne. Ponadto sugerujesz w swej wypowiedzi, że niemiecki pracodawca również uzależnia wypłatę od jakiś tam kilometrów...
Mam nadzieję, że teraz zrozumiałeś słowo "wyzysk"?
~Zakręcony
!!!iiii... jeśli chodzi o nadpłacony podatek to dziad polski nawet na tym się ślizga wykorzystując tzw. kwotę wolną pracownika często bez jego zgody. Wierz mi, że znam takie przypadki.
~maro
zakręcony ale teraz to żeś wymyślił :-) Kot łysego pęka ze śmiechu.
~maro
Jak to ten dziad może wykorzystać kwotę wolną od podatku?
~maro
Zakręcony
2017-04-2 1 15:02:34
!!!iiii... jeśli chodzi o nadpłacony podatek to dziad polski nawet na tym się ślizga wykorzystując tzw. kwotę wolną pracownika często bez jego zgody. Wierz mi, że znam takie przypadki.
BZDURA !
Dawid87
zakręcony jak tampon w pi/zdz/ie jak firma może wykorzystać kwotę wolna od podatku kierowcy, na korzyść firmy, proszę wyjaśnij mi to.
~maro
No dawaj zakręcony! Pośmiejem się zara:-)
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 35.168.18.209

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels