ID: 215694
Zmiany w unijnych przepisach o delegowaniu pracowników mogą zatrząść polskim rynkiem pracy
ID: 215694
ID: 215694
Część firm czeka bankructwo.
Część firm czeka bankructwo.
~etransport.pl
Posty (81)
~ormo | Ryszardzie, raz napisałeś prawdę. Faktycznie, nie masz zielonego pojęcia o transporcie. Bo co może wiedzieć koleś wiecznie siedzący w szatni? | |||
~ormo | Ryszardzie, mógłbyś przedstawić swój stan posiadania? Wszystkich wyzywasz od dziadów, może właśnie ty jesteś wzorcowym dziadem? Masz chociaż m3, 40m2 i 15 letniego golfa? | |||
~AbraKADabrA | To nie ma się czym przejmować. Leasingi, pojazdy jak i karty paliwowe są kapitału zagranicznego, wiec kto dostanie po tyle skoro padnie z 20% transportu międzynarodowego? W iększość przedsiębiorców to firmy z o. o. wiec są bezpieczni. Po za tym maja również uprawnienia i mogą mieć własne auto z licencja i żadne przepisy nie będą ich obchodzić, prócz rozp. 561. Żadna praca nie hańbi i szef kierowcą może się stać ale na odwrót to długa droga a z nowymi przepisami będzie wręcz niemożliwa. Tam gdzie jest kierowca przeważnie szef już kiedyś był a kierowca raczej nie będzie tam gdzie jest szef. | |||
~maro | Nie masz racli, szef dziadtransa umnie tylko Q7 powozić, a ciężarówką nie da rady. Za to każdy kiero po weekendzie na parkingu wie doskonale, jak należy prowadzić firmę transportową. | |||
~ormo | I dlatego szefowie są nazywani dziadami chociaż płacą piątki, szóstki, siódemki ludzikom o minimalnych kwalifikacjach. | |||
~ormo | maro. Znam takiego mistrza kierownicy, który jest urodzonym dyrektorem. Urodził się, aby doradzać szefom jak mają prowadzić firmy transportowe samemu będąc tylko szoferem. | 1 | ||
~AbraKADabrA | Wszyscy kierowcy podniecają się tak jakby te przepisy miały ich dotyczyć. Kierowcy są tylko narzędziem do walki z konkurencją ze wschodu a jak już konkurencji nie będzie to będą narzędziem w rekach zachodu. Głupia walka na poziomie przepisów krajowych, które dotyczyć maja całej UE. Po co licencja UE?? powinniśmy starać się o licencje krajowe we wszystkich krajach, po których chcemy prowadzić działalność usługowa. O to w tym wszystkim chodzi a gadki, że to dla wyrównania czegoś tam to śpiewka dla ciemnego ludu. I jak widać ciemny lud to kupuje, brawo panowie tak potwierdzacie swoja inteligencje i pogląd na otaczającą was rzeczywistość. Patrzycie krótko i wąsko tak, że robicie zeza patrząc tylko na czubek własnego nosa. | 2 | ||
~ormo | AbraKADabrA. Jeżeli liczysz na zrozumienie swoich słów przez min 20% piszących na tym forum kierowców, jesteś niepoprawnym optymistą. Ci kolesie nie kumają słów płynących z nawigacji, a Ty zmuszasz ich do myślenia o sprawach, które całkowicie nie kumają. Dla nich wszystko jest proste. | 1 | ||
~ormo | Poczytaj Rysia, on ci wszystko wytłumaczy. sid, wesołek dopowiedzą resztę. | |||
~Zakręcony | ormo... po prostu przedobrzyliście z wyzyskiem i stąd obecna sytuacja w kraju, który jest przepędzany swą ciemnotą socjalną z zachodu. | -1 | ||
~vitek | Ludzie którzy udzielają się na forach internetowych typu "etransport" muszą być skończonymi idiotami. Żegnam. | |||
~dobry kolega | no to jacos napisze robie w ch miedzynarodowka kontenery plyny rozladunki pompa albo powietrze 3900 e netto nowy man na wejscie blachy ch zero stresu wyplata 25 czyli tydzien przed koncem miesiaca | -1 | ||
g-a
| ... a wygrana Le Pen może zatrząść Unią... | -1 | ||
~silwio | dobry kolega-a najważniejsze to te blachy CH i nowy MAN na wejście... normalnie cud miód... :) | 1 | ||
~Mac | Nie ma się co martwić, polski kierowca znajdzie pracę u niemieckiego Pana, nawet jak Polski Pan zbankrutuje, towary ktoś musi wozić tu się nic nie zmienix szukają teraz do roboty i będą szukać więcej jak przejmą więcej zleceń | |||
~Mac | Zarządca się tylko zmieni, pole obrabiać trzeba nadal, zawsze lepiej u rodaka, ale cóż poradzić, tamci tez chcą zarabiać, widać ich lobby transportowe ma już dość tych przepychanek i taniej konkurencji | |||
~Mac | Najsprawiedliwiej było by gdy by w całej Unii była jedną waluta i jedno prawo bo to co teraz jest to jest porazka | |||
~Mac | Jedno prawo, jedna waluta, wtedy można mówić o wspólnym i wolnym rynku | |||
tonidriver
| Roaming powinni znieść lata temu. Ot cała unia. | |||
~zorientowany | Mac jest tylko jeden malusi problemik... Niemiecki PAN przeważnie gada po niemiecku i mowy ciała nie kuma :) A co polski PAN potrafi, to widzę na załadunkach hahaha... Rozładunek prostszy, bo kładziesz papiery :) | |||
~Mac | Ludzie się uczą po kilka języków, widzisz problem by nauczyć się kilku słów i zdań w dobie internetu, najn problem, szybciej kierowca nauczy się szprychac niż Ty zrobisz kwity na zestaw | |||
~!!!iiii | ~zakrecony ty to masz poczucie humoru. "przesadziliście z wyzyskiem". A zachodni pracodawca zatrudnia polskiego kierowce aby mu ulżyć w niedoli. No po prostu zbawiciel. Większość kierowców z Polski na zachodzie pracuje na minimalnych stawkach branżowych lub krajowych ale to już nie wyzysk bo w euro. Polowa z tych kierowców nawet nie ma pojęcia, ze pracuje na umowach kontraktowych z ubezpieczeniem prywatnym i żadnych świadczeń nie otrzyma oprócz zwrotu nadpłaconego podatku. Twój tok myślenia coraz bardziej mi się podoba, szczególnie przed weekendem. | |||
~!!!iiii | ~ Mac kilka słów pomóc może kierowcy co najwyżej odnaleźć drogę ale nie podpisać umowę o prace ze zrozumieniem i zamieszkać w DE. Kwit na zestaw to 3mc. Niektórzy kierowcy od lat maja problem z przyswojeniem kilku slow, które powtarzają się co 2/3 transport na dokumentach przewozowych, a Ty tu mówisz o całych zwrotach. Byłbym bardziej ostrożny, jeśli chodzi o czas nauki "szprechania" przez niektórych kierowców, nawet w dobie internetu. | |||
~Zakręcony | !!!iiii... obaj dobrze wiemy, że dziad polski nie boi się kontroli ze strony PIP. Pod pojęciem wyzysku mam na myśli totalne olewanie norm czasu pracy, które w u dziadów jest nagminne. Ponadto sugerujesz w swej wypowiedzi, że niemiecki pracodawca również uzależnia wypłatę od jakiś tam kilometrów... Mam nadzieję, że teraz zrozumiałeś słowo "wyzysk"? | |||
~Zakręcony | !!!iiii... jeśli chodzi o nadpłacony podatek to dziad polski nawet na tym się ślizga wykorzystując tzw. kwotę wolną pracownika często bez jego zgody. Wierz mi, że znam takie przypadki. | |||
~maro | zakręcony ale teraz to żeś wymyślił :-) Kot łysego pęka ze śmiechu. | |||
~maro | Jak to ten dziad może wykorzystać kwotę wolną od podatku? | |||
~maro | Zakręcony 2017-04-2 1 15:02:34 !!!iiii... jeśli chodzi o nadpłacony podatek to dziad polski nawet na tym się ślizga wykorzystując tzw. kwotę wolną pracownika często bez jego zgody. Wierz mi, że znam takie przypadki. BZDURA ! | |||
Dawid87
| zakręcony jak tampon w pi/zdz/ie jak firma może wykorzystać kwotę wolna od podatku kierowcy, na korzyść firmy, proszę wyjaśnij mi to. | |||
~maro | No dawaj zakręcony! Pośmiejem się zara:-) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.