ID: 214507
Ciężarówką zablokował autostradę na kilka godzin
ID: 214507
ID: 214507
Kierowca zdecydował się na wykonanie manewru wyprzedzania w trakcie, którego stracił panowanie nad pojazdem, lewą stroną pojazdu zjechał na pobocze a następnie doprowadził do przewrócenia się całego składu na lewy bok.
Kierowca zdecydował się na wykonanie manewru wyprzedzania w trakcie, którego stracił panowanie nad pojazdem, lewą stroną pojazdu zjechał na pobocze a następnie doprowadził do przewrócenia się całego składu na lewy bok.
~etransport.pl
Posty (10)
~Dyzio | To lekko przeładowany był jak wiózł 30 Ton węgla:-D | |||
ese
| Ciekawe czy powtórny załadunek pokryje ubezpieczyciel na pewno | |||
~Dyzio | śmiem wątpić :-) | |||
300D
| spoko, nic sie nie stało, zawodowe ubezpieczenie kierowcy pokrywa takie błędy w sztuce. ... znaczy się weksel in blanco na odpis z księgi wieczystej. | 1 | ||
~Lee | Ciekawe czy ktos wyciągnie konsekwencje od firmy ktora ładowala ten zestaw i wypuscila go na droge tak przewazony | |||
ese
| Może dojść dodatkowy problem jeśli w dokumentach kierowca miał wpisaną wagę. A podejrzewam że miał i jechał świadomie z przekroczoną wagą. Co może zostać potraktowane jako przyczyna utraty panowania nad pojazdem | |||
~Junak | 300 tak dla jasności to wystukaj sobie w google-Wyrok z dnia 26 stycznia 2011 r. II PK 159/10 | |||
ese
| Zawodowe ubezpieczenie kierowcy od szkód wyrządzonych w związku z pracą jest bardzo dobrą rzeczą. Fajnie by było jeśli miał, bo jakoś nie jest tak popularne jak by być mogło | |||
~z. | (... ) KPP Łódź apeluje do kierowców by poruszali się po drogach zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dostosowywali styl jazdy do warunków panujących na drodze i swoich umiejętności. Brawura na drodze prowadzi niejednokrotnie do nieszczęśliwych wypadków, w których śmierć lub trwałe kalectwo ponoszą również inni uczestnicy ruchu drogowego. Waga wagą, owszem ma niebagatelne znaczenie. Tydzien w tydzien widze wyprzedzajacych czy tez wyprzedzanych mających problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy, wymuszenia pierwszenstwa przy zmianie pasa ruchu bez sygnalizowania manewru. Przyczyny sa przeróżne. Brak myslenia, rozsadku, doświadczenia, wyobrazni, dostosowania predkosci do umiejętnosci, przewidywania, znajomosci elementarnych podstaw przepisów ruchu drogowego, głupota, brawura, etc. Nie wspomnę o trudniejszych warunkach i odpowiedzialności na drodze. | |||
gustav
| Ja bym z tą wagą nie przesadzał, nie wiemy ile miał. Pisarczyk wiedział, że w dokumentach było 25 100 kg i napisał ok. 30 ton. Chociaż, nikt nie wie jak było... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.