ID: 214287
Mocny i wspólny głos pracodawców europejskich przeciwko rewizji dyrektywy o delegowaniu
ID: 214287
ID: 214287
Zasadnicze zarzuty dotyczyły braku danych nt. delegowania i braku analizy praktycznych skutków wejścia w życie propozycji. Nie wiadomo jak w praktyce miałoby być zastosowane ograniczenie 24 miesięcy delegowania, ani na czym polega odejście od pojęcia minimalnej płacy do generalnego pojęcia wynagrodzenia.
Zasadnicze zarzuty dotyczyły braku danych nt. delegowania i braku analizy praktycznych skutków wejścia w życie propozycji. Nie wiadomo jak w praktyce miałoby być zastosowane ograniczenie 24 miesięcy delegowania, ani na czym polega odejście od pojęcia minimalnej płacy do generalnego pojęcia wynagrodzenia.
~etransport.pl
Posty (53)
~wlacz myslenie | lysy ma kota ktory jest jego spedytorem | |||
~Klemens1 | Lysy ma tez malorolnych i niedawnych zbieraczy runa lesnego ktorych przekwalifikowal na tzw kierowcow... | |||
MarcinSE
| Nooo i na przeciw temu sprzeciwu występuje Norwegia z takimi kwiatkami ://www. klikk. no/tungt/transportma gasinet/trett-sjafor -stanset-hadde-dognh vile-pa-318-1712970. ece tłumaczę - ukraiński kierowca w polskiej ciężarówce jechał 17 godzin bez przerwy od Holandii przez Niemcy, Danie, złapany w Norwegii... A tu lepszy od Ukraińca ://www. klikk. no/tungt/transportma gasinet/kjorte-200-m il-og-27-timer-med-b are-n-time-hvile-171 2790. ece. TŁUMACZĘ - estoński kierowca jechał bez przerwy 27 godzin i przejechał na raz 2tys km | |||
MarcinSE
| A tu następni NASI - 3 auta z Polski przemyciły do Norwegii razem 60 tyś litrów alkoholu... I po takich "kwiatkach " spotyka się Lewiatan w Uni i mówi - przesadzacie z regulacjami... :) :) :) | 2 | ||
MarcinSE
| ://www. tidningenproffs. se/nyhet/2017/03/Sto pp-for-bulgar-med-la nade-registreringssk yltar/ a tu "miszcz " tłumaczę - bułgarska ciężarówka zatrzymana w Danii w transporcie międzynarodowym z zamienionymi tablicami z innego pojazdu bez legalizacji tacho, i rejestracji auta... Wszystkie te patologie mają jeden wspólny mianownik - po kontakcie z firmą - my nic o tym nie wiemy to kierowcy wina!!! :) :) :) | |||
~silwio | Kuwa, otwieram lodówkę a tu znowu polski Szwed Marcin ze swoją wklejką której nie rozumie. | |||
~silwio | Minusy mnie nie dziwią... Marcin SE to "guru":) | |||
~zorientowany | Marcin SE byle co jesz i byle co gadasz! Jedno z drugim nie ma nic wspólnego, tak było, jest i będzie. Ale od tego są służby kontrolne. Idź do szacownej niemieckiej firmy (czyli dobrej i uczciwej) a tam już Cię nauczą patentów o których nawet nie śniłeś (z uszkadzaniem kart żeby nie odczytać włącznie) !!! | -3 | ||
ese
| ~Zakręcony 2017-03- 18 13:33:18 ese... wydaje mi się, że jest to osoba opłacana ze składek członków i dbająca o ich interesy... ostatnio mało skutecznie. "- A wcześniej? Mógłbym się dowiedzieć coś więcej na temat wcześniejszej, dużo wiekszej skuteczności? | |||
MarcinSE
| silwio - musisz zmienić profesje skoro nie widzisz zależności! Co do polski szwed to co polsko polski poeta miał na myśli?? :) :) | |||
~volvo | chyba to samo co słowacki poeta polski | -1 | ||
~edek | Śmiać mi sie chce z tych tu wypocin jak widać są 2 strony i każda ciągnie w swoją stronę? Tylko kto ma racje? Tu jest grupa ludzi co mają biznesy sami mają swoje auta zazwyczaj 5 z samego taboru ma kilka tysi na plus plus to co okrada 5 kierowców z wyplaty świadczeń kierowcy da 4 tys a powinien 8 tys więc 5x4 daje 20 tys da się żyć. Cześć sami kupili ciężarówki i sobie jeżdżą ale są 2 różnice. Kierowca na umowie o pracę jest kierowcą. JEST OSOBĄ FIZYCZNĄ a kierowca mający swoją ciężarówką jest PRZEDSIĘBIORCĄ ma założoną działalność gospodarczą. To nie to samo. O ile jak dobrym jesteś kierowcą a jak dobrym jesteś przedsiębiorcą to 2 różne pary kaloszy. Niektórym się wydaje że jest boski Jolek ego przerosło oczekiwania i nie wychodzi i skamla załóż transport a k... po * kierowca ma zakładać przedsiębiorstwo jak jest kierowcą a nie przedsiebiorcą. Wymagania są całkiem inne i trzeba więcej włożyć i ewentualnie więcej zarobić. Innym jest tematem jak na patologii się jedzie i kierowców się okrada ze swiadczeń w biały dzien. Bo kto ten patologiczny system wymyślił i nikt nie nadzoruje. Także pseudo szefuncie sami sobie jeździjdzie 5 autozłomami | -1 | ||
~!!!iiii | Edek mam wyliczyć jak się bogacisz na dietach nie wykorzystując ich z godnie z przeznaczeniem tylko przywozisz nie opodatkowane pieniądze do domu i je wydajesz z rodzina. Uwielbiam kierowców nie doinformowanych pseudoprzedsiębiorcó w, którzy to wiedzą jakie to pieniądze szefom zostają. | -1 | ||
~maro | !!!iii no wyliczaj jak to się kierowcy na tym nielegalnie bogacą, czas start. | 1 | ||
~!!!iiii | Marcin Swede a może poszukasz artykułów o szwedzkich przedsiębiorstwach jak DSV, które zmienia nazwę co 6-10lat dla unikania podatków i kar za nielegalne zatrudnie. Możesz też poszukać o DHL jak zatrudnia hindusów rożnego pochodzenia za 500e/mc. Dlaczego IKEA ma teraz przez to problemy, ze współpracuje z firmami co zatrudniają niewolniczo nielegalnych emigrantów. Ta twoja Skandynawia to nie inne bagienko jak reszta UE. To jest własnie globalizacja kapitalistyczna. A wy marzycie o utopi w wersji socjalistycznej. Wszystkie te przepisy są dla uwalenia konkurencji a nie poprawy bytu pracownikom. Im szybciej to dotrze do pracowników tym lepiej. | -2 | ||
~!!!iiii | gdzie tu mowa o nielegalnych pieniądzach??? | |||
Powell13
| bogacisz na dietach nie wykorzystując ich z godnie z przeznaczeniem tylko przywozisz nie opodatkowane pieniądze do domu Wuj to napisał? | 1 | ||
~!!!iiii | To gdzie tam jest słowo nielegalne?? Nie lobie kiedy ktoś zagląda obcym do garnków. Kierowca zarabia swoje i co z tym robi mnie nie obchodzi. Czy wydal na kredyty, rodzinę, jedzenie w barze przy drodze czy bzykanie. Jak nie pasuje mu wyplata to zawsze możne zmienić prace. Mamy jeszcze wolny kraj a praca nie jest przymusowa. | 1 | ||
~!!!iiii | miało być - nie lubię | |||
Powell13
| Więc nie rób drugiemu, co tobie niemiłe. | |||
MarcinSE
| !!!iiii-ty poszukaj te artykuły, mi się nie chce :) :) :) Ale dzięki tobie dowiedziałem się, że DSV i DHL to szwedzkie firmy... :) :) no to czekamy na te artykuły!! | |||
~zorientowany | Wow!!! To w Szwecji zlikwidowali już DSV i DHL? ?? Może zejdziesz na stały grunt? ; ) Oddział DSV w Szwecji jest już de facto firmą szwedzką. Kumasz różnicę Marcin? ?? | |||
MarcinSE
| Wow - czyli wszyscy przewoźnicy wschodni jeżdżący pod DHL czy DSV "szwedzkim " są de facto przewoźnikami szwedzkimi więc muszą płacić jak szwedzki przewoźnik!!! - skumałem zależność dzięki użytkownikowi"zorien towany" :) :) więc dsv Landskrona - region Sydsverige 26200sek za 168 h pracy, natomiast Göteborg - region Västsverige 25800 sek za 168 h pracy. Czas zejść na stały grunt po zrozumieniu i respektowaniu co do czego należy zorientowany! Dobranoc :) | |||
~iiii!!! | MarcinSE. Przeczytaj link z pierwszego postu a potem pomyśl nad tym co napisałeś kto dla kogo pracuje. W 2008r było cacy bo kasę się robiło i brak rak do pracy było kim zastąpić. Dziś wielcy w tej UE zobaczyli, że przez usługi wschód za bardzo wypompowuje kapitał od zachodu i trzeba jakoś przerwać swobodny przepływ usług. Pracować u usługobiorcy to nie to samo co pracować u usługodawcy. | |||
MarcinSE
| iii!!! - gdzie widzisz problem, 13 lat po wejściu do Unii i wcześniej parę lat na umowach stowarzyszeniowych transport rozbujał się do POTĘGI EUROPEJSKIEJ... piszesz o 2008r, co zmieniło się od tego czasu - NIC, rąk do pracy dalej brakuje dosłownie wszędzie - paredziesiąt tyś samych kierowców w kraju... co to za gadki - kierowców brakuje, ładunków brakuje, podobno auta stoją... - czyja to wina, usługodawcy czy usługobiorcy a może tych ostatnich fizycznych (kierowców ) ? ?Potęgi się nie składa jak listu do koperty, potęga dyktuje warunki... MOCNYMI KARTAMI PRZETARGOWYMI wypracowanymi przez naście lat po zniszczeniu poprzedniej potęgi takiej jak Holandia! Niech leszcze ze starej Unii nie fikają bo pożałują!! | |||
~iiii!!! | Marcinie czy zapoznałeś się z interpelacją z linku w pierwszym moim wpisie pod artykułem? oraz z odpowiedzią KE? To ktoś z nas jest głupi nie widząc hipokryzji i zakłamania Unijnych de*ilkratów. W 2008 roku nikt nie miał problemu, że kierowca z nowych tanich krajów UE zarabia mniej od kierowcy ze starej bogatej UE, bo zatrudniony jest w przedsiębiorstwie np. ND Polska i z zasada wolnego przepływu kapitału i usług itp, mógł zarabiać wg. kraju zatrudnienia. (a nie wykonywania wykonywania usługi) Dziś już jest to passe i szerzy sie jakieś populistyczne hasła i w imię tych hasełek ktoś chce zmieniać zasady "wolnego" rynku. | |||
~iiii!!! | W imię tych samych zasad można powiedzieć, ze pracownicy WV Polska nie pracują w Polsce tylko wykonują usługę pracy dla VW AG Wolfsburg, bo pojazdy z Poznania nie zasilają budżetu PL tylko kasa za te auta płynie do Wolfsburga. Gazety, które są drukowane w BDN Wykroty (na specjalnej strefie ekomicznej) tylko w jez. niemieckim, tez przecież nie są sprzedawane w PL a pracownicy zarabiają w PLN wg polskich przepisów. | 1 | ||
MarcinSE
| Czytałem to zaraz na początku... tylko mam mały problem ze zrozumieniem kontekstu... no bo data to 2008 czyli 4 lata po wejściu do Unii... teraz jest 9 lat po tej interpelacji i co zrobił kraj w którym zostały zarejestrowane te podmioty? Natomiast takie rzeczy dzieją się też w odwrotną stronę czyli rejestracja firm z biedniejszych krajów w krajach bogatszych z takim samym efektem - DALEJ PŁACI SIĘ MNIEJ tym pracownikom... Np :Vlantana Norge - 18tys nok kierowca zatrudniony w norweskiej firmie gdzie Norweg od 28 zaczyna rozmowę, to samo zrobił w Szwecji Lars Prim z Łotwy, otworzyli oddział i płacili 13 tyś sek gdzie minimum socjalne jest 13 tys dla nierobów... tu akurat Szwedzi ich zamknęli ale sprawy trwają !To samo jest z stawianiem rusztowań - przystępuje szwedzka firma do przetargu, wygrywa, spełnia wymogi sprzętowe, bhp ale ludziom płaci połowę mniej bo właściciel jest z krajów wschodnich... iii!!! - zgadnij jaki kraj przygotował najwięcej pozwów o zwrot pieniędzy za zmowę cenową producentów ciężarówek... wcale nie Niemcy, czy Szwedzi gdzie produkuje się te auta - wtedy po kalkulacji cena pasowała - teraz nawet po zamortyzowaniu tych aut cena faktycznie była za wysoka... Czy masz jakieś informacje że podobna interpelacja wpłynęła do parlamentu tylko z jakiegoś kraju starej Unii, chętnie ją przeczytam... ? ?!! :) Dobranoc :) | |||
~Wawrzyniec Pruski | Polskie dziady parówkowym skrytożercom krzyczą GŁOŚNE I STANOWCZE - NIEEEEEEE!!! | |||
~Wawrzyniec Pruski | Wielkie kolchozy typu ND Polska czy inne im podobne postawia na swoich bazach imitację hoteli i będą ciągnąć dalej, natomiast co zrobi dziadtrans? Poza tym zachodzi problem układów i zasobności finansowej. Zachodni prawnicy dziada podwórkowego szybko pociągną na dno. Leszcz z 5 cioma tirami jest za chudy w uszach. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.